محصولات ما

خرید دستگاه لیزر الکس دایود【قیمت لیزر الکس دایودسال۱۴۰۲】❤️

خرید دستگاه لیزر الکس دایود【قیمت لیزر الکس دایودسال۱۴۰۲】❤️

دستگاه لیزر الکس دایود یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین انواع دستگاه های لیزر موهای زائد است. این دستگاه با استفاده از سه طول موج متفاوت برای درمان انواع پوست ها مناسب است. این دستگاه مدل های متفاوتی همچون مدل FG2000D، مدل FG2000B و مدل Lasermach Pro دارد که علاوه بر حذف موهای زائد به درمان بیماری های عروقی، درمان ضایعات پوستی، جوان سازی پوست و درمان ضایعات رنگدانه ها کمک می کند.

مکانیزم فعالیت دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود با استفاده از سه طول موج ۷۵۵، ۸۰۸ و ۱۰۶۴ نانومتر مانند دستگاه لیزر تیتانیوم به ترتیب برای پوست های روشن، متوسط و تیره توصیه می شود. همچنین هندپیس برزگ این دستگاه به متخصصان اجازه می دهد که قسمت زیادی را تحت پوشش لیزر قرار دهند و به سرعت عمل برداشت مو زائد را انجام دهند.

دستگاه لیزر الکس دایود

با این تفاسیر می توان گفت دستگاه لیزر دایود نسبت به دیگر دستگاه های لیزر عملکرد کوتاه مدت و اثربخشی طولانی دارد.

با این حال به متخصصین و مراجعه‌کنندگان توصیه می شود قبل از استفاده از این دستگاه نکاتی را مد نظر قرار دهند.

توصیه های قبل از انجام لیزر پوست

نکته ای که قبل از استفاده از دستگاه لیزر دایود و همچنین دستگاه لیزر پلاتینیوم به مراجعه کنندگان توصیه می شود این است که موهای زائد ناحیه مورد نظر را کوتاه کنند. زیرا در صورتی که موهای ناحیه مورد نظر کوتاه نشده باشند، انرژی پرتوی لیزر توسط مو جذب شده و در نتیجه اثربخشی دستگاه را کاهش می دهد. همچنین این نکته حائز اهمیت است که موها از قسمت ریشه جدا نشود. علاوه بر این، پرهیز از قرار گرفتن در برابر نور خورشید از نکاتی است که قبل و بعد از استفاده از لیزر الکس دایود باید رعایت شود.

کاهش عملکرد رنگ پوست های تیره هنگام لیزر

معمولاً متخصصان به مراجعین خود توصیه می کنند که سه هفته قبل از عمل برداشت مو، ناحیه مورد نظر در معرض نور قرار نگیرد. به این دلیل که تفاوت بین رنگ پوست و مو به اثربخشی بهتر دستگاه کمک می کند. اگر رنگ پوست به رنگ مو نزدیک باشد باعث کاهش اثربخشی دستگاه و ایجاد عوارض جانبی برای پوست می شود. همچنین استفاده از ضد آفتاب و ورزش نکردن را به مراجعین خود توصیه می کنند.
دستگاه الکس دایود با استفاده از تابش نور بر روی پوست باعث تخریب ریشه مو می شود. اگرچه برداشت مو با دستگاه های لیزر کاملاً دائمی نیست اما رویش مجدد موها کندتر و دشوارتر می شود. به همین دلیل ماندگاری این روش در مقایسه با روش های دیگر بسیار مطلوب است.

قیمت دستگاه لیزر الکس دایود ۲۰۲۳

اسم دستگاه دستگاه لیزر موی الکس دایود
شرکت تولید کننده دستگاه طاهـر تـاج مادر
کاربری دستگاه لیزر مو و ترمیم اختلال رنگدانه ای پوست
طول موج دستگاه دایود ۸۰۸ و الکساندرایت ۷۵۵ نانومتری
وزن دستگاه ۵۰ کیلو گرم
سیستم خنک کننده دستگاه TEC+Sapphire, -5 Deg.C
خدمات پس از فروش ۱۰ سال خدمات پس از فروش
قیمت دستگاه ۲۲۰ میلیون تومان
سفارش دستگاه ۰۹۱۲۷۸۸۶۴۲۵

نقاط تحت پوشش برای خرید دستگاه لیزر الکس دایود

از این دستگاه می توان برای درمان پوست تمام نقاط بدن به جز چشم ها و اطراف آن استفاده کرد. از دستگاه لیزر دایود علاوه بر حذف موهای زائد برای درمان ضایعات عروقی، درمان ضایعات مربوط به رنگدانه ها و جوان سازی پوست استفاده کرد. این دستگاه با استفاده از تکنولوژی های مدرن به طور قابل ملاحظه ای از خطرات احتمالی در درمان پوست به وسیله لیزر جلوگیری می کند. در نتیجه می توان استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود را یک روش امن برای برداشت مو و رفع دیگر ضایعات پوستی در نظر گرفت. علاوه بر ایمنی، این دستگاه از دقت بسیار بالایی برخوردار است. این رو برای خرید دستگاه لیزر الکس دایود میتوانید اقدام کنید.

محاسبه قیمت دستگاه لیزر الکس دایود

با وجود عرضه مدل های گوناگون دستگاه الکس دایود به بازار، قیمت دستگاه لیزر الکس دایود با توجه به کارایی و مشخصات آن متغیر خواهد بود. در این بخش از مقاله به معرفی عوامل تأثیرگذار بر قیمت لیزر الکس دایود پرداخته می شود. جهت برسی قیمت دستگاه لیزر الکس دایود و خرید لیزر الکس دایود همین الان با بخش فروش تماس بگیریید

دستگاه لیزر الکس دایود

۱. توان دستگاه لیزر الکس دایود:

توان خروجی دستگاه لیزر دایود به معنای ابعاد پرتوی لیزر خروجی دستگاه می باشد. میزان توان خروجی بر قدرت، اثربخشی درمان و سرعت عمل دستگاه تأثیر می گذارد. بنابراین هر چه میزان توان خروجی پرتو لیزر بیشتر باشد، قدرت، اثربخشی درمان و سرعت عمل دستگاه لیزر بیشتر خواهد بود و طبیعتاً منجر به افزایش قیمت دستگاه الکس دایود خواهد شد. در حال حاضر اغلب دستگاه های لیزر الکس دایود عرضه شده به بازار با توان های ۴۰۰، ۵۰۰، ۶۰۰، ۸۰۰ و ۱۲۰۰ می باشند که مناسب ترین آن ها با توان خروجی ۸۰۰ وات است.

۲. کیفیت ساخت دستگاه الکس دایود:

کیفیت دستگاه لیزر یکی دیگر از عوامل تأثیرگذار و مهم بر قیمت لیزر دایود می باشد. منظور از کیفیت دستگاه لیزر استفاده از قطعات باکیفیت و بادوام در دستگاه لیزر است. برخی از شرکت ها از قطعات بی کیفیت تحت عنوان برندهای معتبر استفاده می کنند و از قیمت دستگاه لیزر الکس دایود می کاهند. بنابراین با وجود دستگاه های تقلبی در بازار، خریداران باید در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود در این مورد دقت کافی را داشته باشند.

۳. گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه لیزر الکس دایود :

گارانتی دستگاه لیزر دایود از هر مدل و برندی که باشد یکی از مهم ترین عوامل تأثیرگذار بر قیمت لیزر الکس دایود است. خریداران باید در هنگام خرید دستگاه لیزر دایود به گارانتی دستگاه لیزر، مدت زمان گارانتی آن و خدمات پس از فروش توجه کنند. همچنین آن ها باید در نظر داشته باشند که لوازم جانبی و مصرفی نیز هزینه های مختص به خود را خواهند داشت.

بنابراین طبیعی است که بیشترین قیمت دستگاه الکس دایود متعلق به دستگاهی باشد که به خریداران گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه دهد. به طور معمول دستگاه الکس دایود به مدت یک ساله گارانتی می شوند.
۴. سازنده و برند دستگاه لیزر دایود: قیمت لیزر الکس دایود به طور قابل توجهی تحت تأثیر شرکت سازنده و برند دستگاه قرار می گیرد. زیرا سازندگان مختلف، دستگاه های با کیفیت متفاوت تولید می کنند و هر چه دستگاه لیزر از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، مسلماً قیمت بیشتری خواهد داشت.

دستگاه لیزر دایود بخریم یا نه ؟

با توجه به افزایش بیماران برای انجام عمل های زیبایی پوست، عمل لیزر مو زائد به اولین عمل زیبایی جهان تبدیل شده که بدون استفاده از جراحی در مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی در حال انجام است.

با گسترش سریع این شیوه کسب و کار در حال حاضر بسیاری از کلینیک ها با خرید دستگاه الکس دایود درمان ضایعات پوستی و از بین بردن موهای زائد را انجام می دهند. با وجود قیمت دستگاه الکس دایود، این دستگاه از ویژگی های خوبی همچون سرعت عمل، کیفیت و دوام در اثربخشی درمان برخوردار است.

بنابراین افرادی که تخصصی در زمینه پوست و مو دارند می توانند با خرید لیزر الکس دایود یک کسب و کار مناسب و پردرآمد راه اندازی کنند.
اگرچه دستگاه الکس دایود یکی از دستگاه های لیزر مطرح برای حذف موهای زائد می باشد، اما لازم است خریداران قبل از خرید دستگاه لیزر دایود اطلاعاتی در مورد ویژگی های این دستگاه و نحوه عملکرد آن کسب کنند. این دستگاه، با ترکیب فناوری لیزر دایودی و لیزر الکساندرایت قدرت بیشتری در اختیار متخصصان قرار داده و به متخصصان این امکان را می دهد که برای طیف وسیعی از رنگ پوست های متفاوت و جنس موهای مختلف استفاده شود.

مزایا خرید دستگاه لیزر دایود الکس چیست ؟

خرید دستگاه لیرز الکس دایود مزایای زیادی هم برای متخصصان و هم برای مراجعه کنندگان دارد. از جمله این مزایا می توان به سرعت بالای دستگاه در حذف موهای زائد، احساس درد کمتر برای مراجعه کننده اشاره کرد. اپلیکاتور بزرگ در دستگاه الکس دایود، این امکان را برای مراجعه کننده فراهم می کند که مناطق بیشتری از پوست آن ها پوشش دهد و در زمان کمتری برداشت موهای زائد آن ها انجام شود.

در نتیجه پزشکان تعداد مراجعه کننده بیشتری می توانند بپذیرند. از این جهت، خرید دستگاه لیزر دایود سوددهی بالایی دارد، چراکه این دستگاه با داشتن سرعت عمل در درمان و برداشت مو زائد، هزینه صرف شده برای خود را جبران می کند. به همین دلیل اکثر متخصصان هنگام خرید دستگاه لیزر به قیمت لیزر الکس دایود توجه نمی کنند.

خرید دستگاه لیزر الکس دایود

سیستم خنک کنندگی دستگاه لیزر دایود

از دیگر مزایای خرید دستگاه الکس دایود، سیستم خنک کنندگی این دستگاه می باشد. وجود این سیستم خنک کننده پرقدرت در دستگاه لیزر دایود باعث می شود سطح پوست در هنگام برداشت مو خنک باقی بماند و فرد دچار سوختگی و درد نشود. متخصصان در تجربه خود از استفاده از این دستگاه لیزر بیان کرده اند که وجود سیستم خنک کننده در دستگاه، علاوه بر احساس راحتی بیشتر برای مراجعه کننده، با اثربخشی بالاتری برای درمان آن ها همراه خواهد بود.

اگرچه استفاده از دستگاه الکس دایود برای کلینیک های زیبایی از نظر اقتصادی مقرون به صرفه است اما خرید دستگاه لیزر دایود الکس برای مصارف خانگی به صرفه نمی باشد. زیرا بازدهی و اثربخشی نمونه های خانگی این دستگاه در مقایسه با نمونه حرفه ای آن بسیار کمتر است.

شرایط فروش دستگاه لیزر الکس دایود

امروزه افزایش تعداد تولیدکنندگان انواع دستگاه های لیزر برداشت موهای زائد، فرایند خرید دستگاه الکس دایود را برای متخصصان کمی دشوار کرده است. همانند فروش دیگر تجهیزات کلینیک ها و مراکز زیبایی، اغلب تولیدکنندگان برای فروش دستگاه لیزر دایود به بیان مزایای محصول خود و اثربخشی آن تکیه می کنند.

با افزایش تقاضا برای خرید لیزر الکس دایود، تولیدکنندگان دستگاه های لیزر چندمنظوره مبادرت به تولید این دستگاه مجهز به تکنولوژی روز دنیا کرده اند. آن ها به دنبال راهی مؤثر برای افزایش فروش لیزر الکس دایود هستند تا از عوارض نامطلوب دستگاه های لیزر قدیمی جلوگیری کرده و به اهداف اقتصادی کلینیک های زیبایی کمک کنند.

شرکت های موفق و معتبر برای ارائه دستگاه لیزر دایود

شرکت های موفق و معتبر برای فروش دستگاه لیزر دایود الکس و سایر محصولات خود، در سراسر کشورهای جهان شعب نمایندگی تأسیس می کنند تا بتوانند راحت تر محصولات و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه دهند. همچنین برخی از شرکت های مطرح در عرصه فروش این دستگاه مجهز به مرکز پژوهشی و لابراتوارهای اختصاصی هستند.

عواملی که نقش مهمی در بازار ارائه دستگاه لیزر الکس دایود

یکی از عواملی که نقش مهمی در بازار فروش دستگاه الکس دایود دارد، دسترسی آسان به لوازم جانبی این دستگاه می باشد. در صورتی که خریداران به راحتی به لوازم جانبی دستگاه های لیزر دسترسی داشته باشند، بیشتر برای خرید آن تمایل پیدا می کنند. همچنین گاهی برخی از شرکت های تولیدکننده به منظور افزایش فروش خود، اقدام به فروش دستگاه لیزر دایود به صورت اقساطی و با شرایط خاص نیز می کنند که شرایط مفید و مقرون به صرفه ای برای خریداران این دستگاه ایجاد می شود.

جلب رضایت مشتریان

بدیهی است که اغلب متخصصان به دنبال یک دستگاه لیزر کارآمد و سریع با قیمت مناسب هستند. بنابراین شرکت های تولیدکننده دستگاه های لیزر با جلب رضایتمندی مشتریان خود از طریق بهبود تکنولوژی دستگاه و ارائه خدمات توانسته اند فروش لیزر الکس دایود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند.

از روش های دیگری که به شرکت های تولیدکننده در افزایش فروش محصولات خود کمک می کند، می توان به بازاریابی مؤثر هم به صورت سنتی و هم به صورت آنلاین اشاره کرد. در بازاریابی سنتی و فروش دستگاه لیزر دایود به صورت حضوری، مشتریان این فرصت را دارند که محصول را از نزدیک ببینند یا از پرسنل فروش به صورت حضوری مشاوره بگیرند.

در حالی که، به منظور بازاریابی و فروش آنلاین، ابتدا لازم است شرکت های تولیدکننده یک سایت مناسب و پرمحتوا تهیه کنند. آن ها باید در سایت خود اطلاعات کامل و مفید در مورد محصولات خود و امکان مشاوره و نمونه نمایشی از دستگاه های لیزر را برای مشتریان فراهم کنند.

جمع بندی

لیزر الکس دایود با سه طول موج متفاوت و قدرت نفوذ بیشتر، دوام و اثربخشی بیشتری برای برداشت مو در مقایسه با روش های سنتی ایجاد می کند. قیمت لیزر الکس دایود تحت تأثیر عواملی همچون توان دستگاه، کیفیت ساخت آن، گارانتی، سازنده و برند آن متغیر است. اما به دلیل مزایایی که این دستگاه در اختیار متخصصان قرار می دهد، آن ها در هنگام خرید دستگاه الکس دایود به قیمت دستگاه توجه چندانی ندارند. همچنین شرکت های تولیدکننده برای فروش دستگاه لیزر دایود مزایای این دستگاه را برای مشتریان خود بیان می کنند.

بیشترین کاربرد دستگاه لیزر الکس دایود در چه مواردی است ؟

کاربرد اصلی لیزر الکس دایود لیزر م و ترمیم اختلالات رنگدانه ای پوست می باشد.

آیا این دستگاه سیستم خنک کننده خاصی هم دارد ؟

بله این دستگاه دارای چیلر خنک کننده و از تکنولوژی TEC+Sapphire, -5 Deg.C بهره می برد.

شرایط خرید اقساط برای این دستگاه امکان پذیر می باشد ؟

پس از ثبت درخواست و برسی سفارش و شرایط مالی شما توسط بخش فروش برای پرداخت اقساط با شما هماهنگی انجام خواهد آمد.

۵/۵ - (۴ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا