محصولات ما

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم وپلاتینیوم پلاس【قیمت لیزر پلاتینیوم پلاس سال۱۴۰۲】❤️

خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم【قیمت لیزر پلاتینیوم پلاس ۱۴۰۲】❤️

برای خرید دستگاه لیزر پلاتینیوم که یک دستگاه از بین برنده موهای زائد است و توسط یک شرکت بین المللی به نام Alma در بسیاری از کشورهای دنیا همچون آلمان، استرالیا و هند تولید می شود. دستگاه پلاتینیوم یکی از پیشرفته ترین دستگاه ها در زمینه لیزر موهای زائد است.

سه طول موج ترکیبی که طیف درمان بهینه را فراهم می سازد. دستگاه لیزر پلاتینیوم از “فناوری دیود خوشه ای سه گانه” یا سه طول موج مختلف در یک لیزر استفاده می کند که به آن اجازه می دهد طیف گسترده ای را برای درمان هدف قرار دهد.

فناوری مورد استفاده در دستگاه لیزر پلاتینیوم

بیش از ده سال است که لیزر پلاتینیوم و دستگاه لیزر الکس دایود برای انواع پوست، ایمن و موثر است. فناوری لیزر پلاتینیوم امکان جذب و نفوذ بهینه برای از بین بردن موهای زائد را فراهم می کند. درمان با لیزر پلاتینیوم یک راه حل جامع برای موهای زائد شما را تضمین می کند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

مشخصات خرید دستگاه پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس ۲۰۲۴

هنگام خریداری دستگاه پلاتینیوم باید موارد زیر را بدانید تا از مناسب بودن دستگاه اطمینان پیدا کنید.
۱- مشخصات دستگاه پلاتینیوم: اندازه نقطه، مدت زمان پالس، حداکثر قدرت و آپشن های سفارشی سازی  پلاتینیوم از اهمیت بالایی برخوردار هستند که در زیر توضیح داده می شوند:

سایز نقطه بزرگ دستگاه پلاتینیوم

• سایز نقطه بزرگ لیزر پلاتینیوم برای از بین بردن موهای زائد با لیزر ارجح است. سایز نقطه بزرگ اجازه نفوذ عمیق تر را می دهد و درمان های سریعتر را در طی روش لیزر امکان پذیر می کند. سایز نقطه ها ۱۸-۱۰ میلی متر در سیستم های متداول LHR موجود است. سیستم های جدید لیزر مو با سرعت کم و با سرعت بالا دارای اندازه نقطه های بزرگتری نیز هستند.

اسکن متغیر لیزر

• لیزر ترجیحاً باید دارای تراکم اسکن متغیر، الگوهای اسکن قابل تنظیم، اندازه نقطه قابل تغییر برای هر میکرو پرتو و قدرت بالا (به عنوان مثال، حداقل ۳۰ وات برای لیزر CO2) داشته باشد.
• طول موج صحیح فیلترها، زمان روشن و خاموشی متغیر و علاوه بر اینها دستگاه لیزر پلاتینیوم باید دارای خنک کننده داخلی باشد.

قیمت دستگاه لیزر پلاتینیوم

کاربرد دستگاه لیزر موهای زائد بدن
طول موج دستگاه پلاتینیوم ۸۰۸nm±۵nm, 755nm±۱۰nm, 1064±۱۰nm
وزن دستگاه پلاتینیوم ۵۰ کیلوگرم
تعداد فیلتر ۲ عدد
سیستم عامل قابل پشتیبانی اندروید
سیستم خنک کننده دستگاه چیلر خنک کننده با تکنولوژی TEC
کلاس ایمنی دستگاه Class I, BF Type
قیمت دستگاه ۲۹۹ میلیون تومان
ثبت سفارش ۰۹۱۲۷۸۸۶۴۲۵

عوارض جانبی دستگاه لیزر پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس

۲- مطالعه مجلات معتبر در زمینه فناوری لیزر برای دانستن تاثیر و عوارض جانبی دستگاه پلاتینیوم:

مقالات می توانند منابعی از پارامترهای استفاده شده ارائه دهند که می تواند قبل از خریداری لیزر پلاتینیوم به عنوان یک نقطه شروع برای کاربران جدید دستگاه لیزر باشد.

۳- بازخورد سایر کاربران دنیا در استفاده از لیزر پلاتینیوم:

همیشه قبل از خریداری لیزر پلاتینیوم از کاربران در مورد تجربیات خود در مورد دستگاه پلاتینیوم استفاده کنید. گاهی اوقات ممکن است مفید باشد که از یک شرکت رقیب برای ارزیابی صریح نظر در مورد دستگاه پلاتینیوم بپرسید.

لیزر پلاتینیوم

دیدن دموی دستگاه لیزر

۴- دِمو: همیشه قبل از خریداری لیزر پلاتینیوم برای نمایش دِموی دستگاه اصرار کنید. دستگاه پلاتینیوم باید حداقل برای دو جلسه درمان در کلینیک نگه داشته شود و باید روی انواع مختلف بیماران آزمایش شود.

۵- آموزش و مهارت مهندس:

سعی کنید قبل از خریداری دستگاه پلاتینیوم بفهمید که آیا بازاریاب یا مهندس شرکت دارای دانش اولیه علمی در مورد لیزر پلاتینیوم هست و آموزش هایی از تولید کننده اصلی در خارج از کشور گرفته اند یا نه. این بسیار مهم است زیرا با دانش فنی و خدمات نگهداری، بسیاری از تولیدکنندگان دستگاه پلاتینیوم آموزش کارمندان را در کارخانه خود ارائه می دهند.

۶- وات متر:

قبل از خریداری دستگاه پلاتینیوم اطمینان حاصل کنید که نمایندگی خدمات یک وات متر برای دستگاه لیزر دارند. این موضوع برای اطمینان از سالم بودن دستگاه بسیار مهم است و شرکت مادر همیشه این مورد را برای فروشنده فراهم می کند.

سایر الزاماتی که هنگام خرید لیزر باید اطمینان حاصل شود:

۱- ذخیره نیروی برق لیزر پلاتینیوم

• اگر چندین دستگاه پلاتینیوم  نو یا دستگاه لیزر تیتانیوم در حال کار کردن باشند، اتصال الکتریکی سه فاز برای لیزر پلاتینیوم ترجیح داده می شود.
• منبع تغذیه بدون وقفهUPS) ) آنلاین و آفلاین برای لیزر پلاتینیوم توصیه می شود و منبع تغذیه باید ۳ کیلو وات آمپر یا بیشتر بوده و هر کدام ۱۶ باتری ۶۰ آمپر داشته باشد.

تهویه مطبوع برای تجهیزات دستگاه لیزر پلاتینیوم

۲- تهویه مطبوع برای تجهیزات دستگاه پلاتینیوم ضروری است زیرا دستگاه برای عملکرد مناسب به دمای محیط ۱۸-۲۲ درجه سانتی گراد نیاز دارند.

۳- سیستم خنک سازی دستگاه پلاتینیوم:

لیزر پلاتینیوم بلافاصله قبل، حین و بعد از انجام لیزر به نوعی خنک کننده برای محافظت از پوست نیاز دارند. سیستم خنک سازی دستگاه های لیزر به صورت اسپری برودتی یا خنک کننده موازی تماسی یا خنک کننده همزمان هوا ساخته شده اند.

قبل از خریداری دستگاه پلاتینیوم، اطمینان از عملکرد صحیح خنک سازی دستگاه پلاتینیوم برای جلوگیری از آسیب احتمالی پوست مهم است. سیستم های خنک کننده هوا مانند لیزر پلاتینیوم برای اطمینان از عملکرد مطلوب به تمیز کردن منظم فیلتر نیاز دارند. هزینه دستگاه خنک کننده را بررسی کنید و آن را در بودجه بندی خود قرار دهید.

۴- کتابچه راهنمای مشخصات جهت خرید لیزر پلاتینیوم:

هر دستگاه با یک راهنمای همراه با عکس است. بعد از خریداری دستگاه لیزر پلاتینیوم کتابچه راهنما را به طور کامل بخوانید، با آن آشنا شوید و آن را در مکانی که به راحتی در دسترس است نگه دارید.
۵- عینک ایمنی لیزری و محافظ چشم قرنیه لیزر پلاتینیوم: قبل از خریداری دستگاه پلاتینیوم اطمینان حاصل فرمایید دستگاه با عینک محافظ چشم خاص خود با تراکم نوری همراه است؛ این وسیله از ورود اشعه های مضر به چشم اپراتور جلوگیری کند.

اینها قرار است در طی استفاده دستگاه پلاتینیوم توسط اپراتور و هر شخص دیگری که در اتاق لیزر حضور دارد استفاده شود. هنگام خرید دستگاه پلاتینیوم، از سالم بودن عینک اطمینان حاصل کنید و به دلیل گران بودن، از نگهداری آن نیز مراقبت کنید. محافظ چشم غیرشفاف فلزی یا پلاستیکی نیز به همراه لیزر پلاتینیوم مورد استفاده بیمار در حین عمل قرار می گیرد.

شرایط فروش دستگاه لیزر تیتانیوم و قیمت دستگاه پلاتیوینم پلاس

فروش دستگاه لیزر گران قیمت کار ساده ای نیست. کلینیک های پوست و مو خریدها را بسیار جدی می گیرند؛ این بدان معناست که شما برای جلب اعتماد خریداران بالقوه باید سخت کوش باشید.

این می تواند در خصوص مواردی مانند فرختن دستگاه پلاتینیوم که نشان دهنده سرمایه گذاری های بزرگ است، دشوار باشد. برخلاف تکمیل سفارشات لوازم سریع، فروش تجهیزات گران تر مانند لیزر پلاتینیوم نیاز به برقراری رابطه ای واقعی با چندین ذینفع در کلینیک قبل از فروش دارید.
برای انجام این کار، باید این ذینفعان را با بازدیدهای مکرر درگیر کنید و همچنین تخصص فنی را در مورد لیزر پلاتینیوم به آنها نشان دهید و برای هر یک از این ذینفعان ارزش قائل شوید. در اینجا سه مورد از بزرگترین چالش های موجود در چرخه طولانی فروش دستگاه پلاتینیوم وجود دارد و استراتژی هایی که می توانید برای غلبه بر این موانع مورد استفاده قرار دهید.

چالش ۱: ذینفعان متعدد

در یک کلینیک امروزی، افراد زیادی از جمله مدیران، تکنسین ها، کارکنان و مدیران تامین در تصمیم گیری در مورد خریداری دستگاه پلاتینیوم شرکت دارند. هنگام تبلیغ تجهیزات گران قیمت و پیشرفته به عنوان مثال خرید لیزر پلاتینیوم، برای شما مهم است که دستگاه خود را در اختیار چندین ذینفع قرار دهید تا هر یک از طرف های درگیر را متقاعد کنید که ارزش سرمایه گذاری دارد.

دستگاه لیزر پلاتینیوم

راه حل: به خریداران خود نشان دهید که شما برای آنها ارزش قائل هستید.

هنگام کار در یک چرخه طولانی خرید دستگاه پلاتینیوم، اولین جلسه ای که در کلینیک یا مطب پزشک برگزار می کنید به احتمال زیاد با فروش جدید خاتمه نخواهد یافت. هدف از هر ویزیت باید ایجاد رابطه با کارکنان کلینیک باشد. شما باید تلاش کنید تا با شناختن هر یک از افراد درگیر در فرآیند خریداری دستگاه پلاتینیوم، شانس خود را برای تقویت اعتماد و شروع یک رابطه طولانی با کلینیک افزایش دهید.

رفع نگرانی های مختلفی در مورد تجهیزات لیزر

این مهم است زیرا افراد مختلف در کلینیک نگرانی های مختلفی در مورد تجهیزات دارند و شما باید بتوانید به همه آنها پاسخ دهید – از سؤالات مربوط به قیمت گذاری گرفته تا مشخصات فنی لیزر پلاتینیوم باید پاسخ دهید. برای تعامل با هر طرف ذینفع و رفع موثر نگرانی ها، باید وظیفه خود را در امر فرختن دستگاه پلاتینیوم انجام دهید و دریابید که کدام جنبه های محصول شما برای شخصیت های مختلف خریدار مهم است.

برای مدیران تامین، این می تواند به معنای تقویت دانش شما در مورد تأثیر قانون مراقبت مقرون به صرفه در خرید دستگاه پلاتینیوم باشد. برای متخصصین پوست، نشان دادن اینکه چگونه محصول شما یعنی لیزر پلاتینیوم درمان بیماران را افزایش می دهد حیاتی است.

شما باید خود را در دسترس هر ذینفع قرار دهید تا به موقع سؤالات و نگرانی های جدید را برطرف کنید. این یک چالش منحصر به فرد برای نمایندگانی است که طی یک دوره فروش طولانی به ثمر می رسد، زیرا این به معنای پاسخگویی به سؤالات هفته ها یا حتی ماه ها قبل از (و بعد از) فرختن دستگاه پلاتینیوم است.

قبل از اینکه خریداران آماده باشند ماشه را برای خرید بکشند، برنامه ریزی کرده تا چندین بار ویزیت کنید و با هر کسی که درگیر خرید است چندین بار صحبت کنید.

چالش ۲: فروش محصولات پیچیده

اگرچه برقراری روابط صمیمانه کاری با ذینفعان کلینیک بسیار مهم است، اما توانایی شما در نشان دادن تخصص فنی در زمینه لیزر پلاتینیوم که می فروشید نیز به همان اندازه مهم است. برای اینکه یک تکنسین یا یک مدیر کلینیک در کنار خود داشته باشید،

 

باید نشان دهید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت کنید. این امر به ویژه هنگام هدایت ذینفعان به سمت سرمایه گذاری های کلان بسیار مهم است، زیرا کارکنان تمایلی به خرید محصولات گران قیمتی مانند دستگاه لیزر پلاتینیوم که استفاده از آنها دشوار است، ندارند.

راه حل: محصول و ارزش آن را نشان دهید.

یکی از مؤثرترین راه ها برای خرید و فروش دستگاه پلاتینیوم و جذب یک ذینفع، مهم این است که به او نشان دهید استفاده از دستگاهی که می فروشید یعنی دستگاه پلاتینیوم آسان است. در صورت امکان دستگاهی را با خود به کلینیک بیاورید تا کار حضوری انجام گیرد.

استفاده از نزدیک دستگاه پلاتینیوم و پلاتینیوم پلاس

این روش به پزشکان، تکنسین ها و سایرین اجازه می دهد تا از نزدیک با دستگاه پلاتینیوم درگیر شوند و هر گونه سؤالی در مورد عملکرد دستگاه دارند، بپرسند. در دسترس بودن تجهیزات به شما امکان می دهد راه حل هر مشکلی را که خریدار دارد، به طور حضوری و فیزیکی نشان دهید که راهی ساده برای آرامش خاطر آنهاست.

اگر دستگاه پلاتینیوم بیش از حد بزرگ باشد، یک راه حل ساده استفاده از فناوری CRM است که به شما امکان می دهد علاوه بر منابع مکمل مانند نمایش ویدیو، اطلاعات مربوط به دستگاه پلاتینیوم را نیز به روز کنید. این به خریداران این امکان را می دهد تا حداقل نحوه کارکرد دستگاه را ببینند؛ حتی اگر خودشان نتوانند آن را تست کنند.

بیش از هر چیز، کلینیک ها برای افرادی که معالجه می کنند ارزش قائل هستند. وقتی شما در حال نمایش دستگاه پلاتینیوم هستید، مهم است که ویژگی هایی که به نفع بیماران است را در اولویت نمایش بگذارید. این نکته حتی از نشان دادن اینکه چگونه لیزر پلاتینیوم می تواند کار را برای پرسنل کلینیک آسان کند مهمتر است؛ زیرا پرسنل رضایت بیمار را نسبت به راحتی خود ارجح می دانند.

دستگاه لیزر پلاتینیوم پلاس

چالش ۳: اجرای طولانی مدت

یک جنبه مهم برای ایجاد روابط با ذینفعان محصول شما یعنی لیزر پلاتینیوم، درگیر شدن در هر جنبه از چرخه فروش است. پاسخ به موقع به سؤالات و سایر درخواست ها کلید جلب اعتماد مدیران کلینیک ها است که در نهایت صاحب قدرت تصمیم گیری هستند.

راه حل: درگیر و یاری رسان باشید.

یکی از مهمترین عناصر فرختن دستگاه پلاتینیوم، ارائه پشتیبانی و راهنمایی مداوم به مشتریان است. برای شما بسیار مهم است که هنگام تهیه دستگاه لیزر پلاتینیوم برای کلینیک و راه اندازی، در آماده سازی تجهیزات کمک کنید.

اگر چرخه فروش طولانی دارید، حضور در حین راه اندازی برای تقویت مشارکت طولانی مدت تجاری بسیار مهم است زیرا این امر نشان دهنده فداکاری، آمادگی و کمک به تمایل در مورد هرگونه مشکل فنی لیزر پلاتینیوم است. اگر بتوانید ارزش خود را از ابتدا تا انتهای چرخه فرختن لیزر پلاتینیوم نشان دهید – خواه از طریق پاسخ سریع به سؤالات، مراجعه مکرر به کلینیک یا کمک به کارکنان کلینیک باشد – احتمال برقراری یک رابطه مثمر ثمر و طولانی وجود خواهد داشت.

قیمت و سیستم تعرفه گذای لیزر پلاتینیوم ۲۰۲۴

هدف نهایی خریدار یک لیزر پلاتینیوم کسب حداکثر تخفیف ممکن در مقایسه با قیمت ذکر شده است. این امر به مهارت های ارتباطی خریدار، آگاهی از قیمت لیزر پلاتینیوم در جهانی و محلی، تخفیف های ارائه شده توسط فروشنده یا توزیع کننده و قیمت تقریبی پرداخت شده توسط سایر خریداران  لیزر پلاتینیوم بستگی دارد. سعی کنید به نماینده فروش نشان ندهید که فقط به دستگاه پلاتینیوم علاقه دارید. به آنها آگاهی دهید که به سایر دستگاه های لیزر رقیب نگاه می کنید.

برای خریداری دستگاه پلاتینیوم هرگز عجله نکنید. برای دستگاه های مشابه از شرکت های مختلف قیمت دریافت کنید. این امکان مذاکره بهتر را برای تخفیف قیمت فراهم می کند. همچنین از همکاران در مورد هزینه پرداخت شده توسط آنها سوال کنید.

درک این نکته مهم است که همه دستگاه های لیزر به محض فروش مستهلک شده و دسته دوم می شوند. بنابراین دریافت بهترین قیمت بسیار مهمتر است. همیشه هنگام تصمیم گیری بین قیمت و کیفیت تعادل برقرار کنید. هنگام خرید یک دستگاه لیزر، باید این معادله کیفیت-قیمت را در نظر داشته باشید. همچنین خرید و مالکیت هر لیزر جدیدی که در بازار می آید عملی نیست.

ارزیابی عمیق هر فناوری و انتخاب تنها دستگاهی که به بهترین نحو عمل کند، از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ تنها در این صورت است که پول به خوبی هزینه خواهد شد.

جمع بندی

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد بسیار سخت است؛ زیرا انتظار دارید که دستگاه لیزر همه انتظارات شما را در حیطه از بین بردن موهای زائد برآورده کند. دستگاه پلاتینیوم با تکیه بر دانش فنی مدرن و با داشتن همه قابلیت های به روز جهت برآورده کردن انتظارات و خواسته های مشتری می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. هر چند که در حین خریداری دستگاه لیزر پلاتینیوم بایستی به موارد اصلی و جانبی محصول دقت لازم را داشته باشید تا در انتخاب خود دقیق تر عمل کرده و دقیقاً آن محصولی را خریداری کنید که می خواهید.

در امر فروش دستگاه لیزر پلاتتینیوم، به یک پروسه و راه طولانی نیاز دارید تا بتوانید در این مسیر موفق باشید و اگر نکات مربوط به فرختن لیزر پلاتینیوم را در کسب و کار خود رعایت کنید حتماً در این مسیر طولانی موفق خواهید شد.

سولات رایج

طول موج های این دستگاه و کاربرد لیزر تیتانیوم کجاست ؟

جهت لیزر مو کاربرد دارد با طول موج های ۸۰۸nm±۵nm, 755nm±۱۰nm, 1064±۱۰nm

امکانات نصب و آموزش توسط شرکت شما را دارد ؟

هم در محل شما نصب خواهد شد و هم ۱۰ سال خدمات پس از فروش روی این محصول دریافت خواهید کرد.

آیا دستگاه لیزر پلاتینیوم چیلر خنک کننده هم دارد ؟

بله این دستگاه سیتم چیلر خنک کننده با تکنولوژی TEC داراست.

۴.۷/۵ - (۳ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا