دستگاه لیزر

بهترین لیزر مو به صورت اقساطی را از کجا بخریم؟ | + مزیت ها

بهترین لیزر مو به صورت اقساطی

Rate this post

بهترین لیزر مو به صورت اقساطی را چگونه بخریم؟

بهترین لیزر مو به صورت اقساطی را در مراکز فروش دستگاه لیزر مو و پوست و نمایندگی های فعال در این زمینه می توان یافت. از میان انواع دستگاه لیزر مو پیدا کردن بهترین بهترین لیزر مو تا حدودی مشکل است. لیزر موهای زائد چند سالی است که سر و صدای زیادی به پا کرده است.

تبلیغات این فناوری را در سال های اخیر در رسانه های زیادی می بینیم و یکی از دلایل شناخته شدن این فناوری و گرایش افراد به انجام آن در درجه اول تبلیغات پر بازده و نتیجه بخشی این فناوری بوده است.

حذف موهای زائد در تمام دوره ها یک موضوع پر دغدغه بوده است و قطعا تمام افراد روش های خانگی و کلینیکی زیادی را برای این معضل انجام داده اند و به نتیجه دلخواه نرسیده اند.

با توجه به اینکه امروزه افراد زیادی برای رفع موهای ناخواسته ی بدن از لیزر استفاده می کنند پس طبیعی است که هر روز یک تکنولوژی جدیدتر و یک قابلیت به روزتر به دستگاه ها اضافه می شود.

خلاص شدن از تیغ، مومک، پودر، کرم، دستگاه و غیره آرزوی بیشتر آقایان و خانم ها می باشد و همین مسئله موجب استقبال بی نظیر افراد از دستگاه لیزر شده است.

حال تنها انجام لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد موثر واقع نمی شود و نوع دستگاه و فناوری به کار رفته شده در آن بسیار مهم است.

در زیر قصد داریم تا بهترین لیزر مو به صورت اقساط جهت از بین بردن آن ها با انواع دستگاه لیزر مو آشنا شویم و برای خرید دستگاه لیزر مو مناسب اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

بهترین لیزر مو

فهرست

بیشتر بخوانید..
عملکرد و نحوه کار با دستگاه هایفو | دستگاه لیزر هایفو بهترین دستگاه لیزر برای تمامی نقاط مختلف

بهترین لیزر مو جهت از بین بردن آن چگونه کار می کند‌؟

بهترین لیزر مو جهت از بین بردن مو و مشاوره رایگان خرید اقساط دستگاه لیزر مو بر روی پوست، رنگدانه های تیره را هدف قرار می دهد.

چون نور لیزر هر آنچه که رنگ تیره داشته باشد هدف قرار می دهد و می سوزاند و به همین دلیل است که لیزر برای موی سفید و کرکی قابل استفاده نیست اما بر روی پوست های روشن با موی تیره و ضخیم بیشترین عملکرد را دارد.

حال برای آنکه بدانید بهترین دستگاه لیزر برای پوست شما کدام است باید ابتدا تیپ پوستی خود را مشخص کنید و بر اساس آن دستگاه لیزر را انتخاب کنید.

گاها شما چند جلسه لیزر را با یک دستگاهی انجام می دهید و عملکرد دستگاه را نتیجه بخش نمی بینید پس از آن مجبور خواهید شد دستگاه خود را عوض کنید.

دلیل عملکرد نامناسب دستگاه به عوامل متعددی برمیگردد. در برخی از موارد موها هنگام لیزر در چرخه ی استراحت هستند و لیزر برای این گونه موها هیچ تاثیری ندارد و بعد از لیزر، موها وارد چرخه رشد می شوند و فرد احساس می کند که دستگاه لیزر مناسب نبوده است.

در اینگونه شرایط باید فرد زمانی که موها در چرخه رشد هستند برای لیزر اقدام کند. دلیل بعدی برای ناکارآمدی لیزر انتخاب دستگاه نامناسب بدون توجه به رنگ پوست می باشد.

وقتی اشعه نور بر روی فولیکول های فعال تابیده می شود درجا آن ها را از بین می برد و تقریبا بعد از یک دوره کامل هیچ موی زائدی رشد نخواهد کرد.

موارد منع استفاده از بهترین لیزر مو جهت از بین بردن آن ها

بهترین لیزر مو جهت از بین بردن مو و مشاوره رایگان خرید اقساط . قطعا همه ما می دانیم روشی که بر روی یک پوست خاص نتیجه بخش می باشد ممکن است برای پوست های دیگر مضر باشد.

دستگاه لیزر مو یک روش تضمینی و مهم می باشد اما با تمام این تفاصیل در بیشتر افراد ممنوعیت استفاده از لیزر وجود دارد. این افراد عبارتند از:

  • افرادی که از اختلالات هورمونی رنج می برند.
  • مصرف کنندگان داروهای خاص
  • افرادی که بیماری خاصی دارند و داروی خاصی مصرف می کنند.
  • داشتن برخی از بیماری های عفونی
  • سابقه ابتلا به تبخال مکرر و یا اینکه فرد تبخال فعال داشته باشد.
  • داشتن عفونت یکی از موانع عمده ی انجام لیزر می باشد.
  • برنزه بودن پوست یا برنزه کرن آن
  • داشتن هر گونه خالکوبی، کک و مو و …در محل لیزر خطرناک است و باید از این عمل بر روی پوستهای خالکوبی شده خودداری کرد چون ممکن است لیزر جوهر تاتو را هدف قرار دهد و آن ها را تجزیه کند.
  • اگر فرد تحت درمان با داروی ایزوترتینوئین باشد نباید پوست خود را در معرض پرتوی لیزر قرار دهد چون باعث خشکی شدید پوست خواهد شد.
  • افرادی که سابقه مصرف داروهای حاوی طلا را دارند نباید لیزر را انجام دهند.
  • داشتن سابقه بیماری هایی از قبیل لوتوس
  • زنان باردار و زنان شیرده نباید از فناوری لیزر استفاده کنند.

بهترین لیزر مو

دلایل استفاده از انواع بهترین لیزر مو

 به طور کلی انواع بهترین لیزر مو مورد استفاده در کلینیک های مختلف شامل لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت، لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )، لیزر نور پالسی بالا، لیزر ND:YAG5، لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود و دستگاه لیزر تیتانیوم هستند.

هر دستگاه یک طول موج اختصاصی و یک کاربرد فوق العاده دارد و در بیشتر موارد هر دستگاه بر روی یک مدل پوست جوابگو می باشد.

برای انتخاب هر کدام از این دستگاه ها باید پارامترهای مختلفی را لحاظ کرد. اگر شما بخواهید یک کلینیک ویژه راه اندازی کنید می توانید دو تا سه عدد دستگاه را انتخاب کنید و فعالیت خود را در سطح پیشرفته ادامه دهید.

انتخاب دستگاه برتر باید بر اساس نوع برند دستگاه و نوع تکنولوژی به کار گرفته شده در آن باشد. تکنولوژی های پیشرفته اندیاگ، الکساندرایت و دایود و … در دستگاه های امروزی از جمله دستگاه لیزر پلاتینیوم به گرفته می شوند.

در واقع بیشتر افراد اسم دستگاه را همان تکنولوژی به رفته شده در آن صدا می زنند. کمپانی های کندلا و سایناشور هر کدام موفق به استفاده از این تکنولوژی در دستگاه های خود شده اند.

انتخاب بهترین لیزر مو با توجه به تکنولوژی و طول موج

اگر از تکنولوژی الکساندرایت که بهترین لیزر مو است، در دستگاه استفاده شده باشد یعنی طول موجی برابر با ۷۵۵ نانومتر دارد و قابلیت حذف موهای تیره بر روی پوست روشن را دارد پس اگر پوست تیره ای دارد تکنولوژی الکساندرایت را کنار بگذارید‌.

اگر برای خرید دستگاه، تکنولوژی دایود مد نظر شماست انتخابی هوشمندانه است و طول موج بالاتر در این دستگاه نسبت به الکساندرایت باعث حذف موهای زائد بر روی پوست های کمی تیره خواهد شد. این تکنولوژی فوق العاده طول موجی برابر با ۸۱۰ نانومتر دارد.

اما زمانی که پوست بیش از حالت عادی تیره باشد مانند نواحی پایین تنه و زیر بغل باید از تکنولوژی با عمق نفوذ بیشتر و طول موج بیشتر استفاده کرد.

این تکنولوژی چیزی نیست جز تکنولوژی اندیگ که طول موجی برابر با ۱۰۶۴ نانومتر دارد و به راحتی برای پوست تیره کاربرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا