دستگاه لیزر

خرید دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu چه مزایا و کاربردی دارد؟

Rate this post

خرید دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu چه مزایا و کاربردی دارد؟

خرید دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu چه مزایا و کاربردی دارد؟برای خرید دستگاه هایفو چهار بعدی که از جدیدترین و به روزترین دستگاه های حال حاضر، برای لیفت پوست و جوانسازی شناخته شده است می توان به سایت ما مراجعه نمایید و این دستگاه و یا معادل این دستگاه را از ما بخواهید.

این دستگاه به صورت حرفه ای و کم خطر و بی عارضه که به صورت بدون تماس با بدن و از راه انتقال امواج رادیویی به بدن باعث حذف چربی های اضافی و لاغری و همچنین لیفت پوست بدن می شود.

از این دستگاه برای رفع خط خنده که در دو طرف بینی به مرور زمان ایجاد شده است می توان استفاده کرد و کاربرد فراوانی دارد.کاربرد اصلی دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفت پوست به صورت حرفه ای است.

این دستگاه از پنج هندپیس قوی استفاده می کند که کاربرد و کارکرد هر کدام با دیگری از نظر محل و قرار گیری روی بدن فرق می کند.این دستگاه را شاهکار جوانسازی پوست می دانند و برای هر قسمت از بدن هندپیس خاص همان قسمت را دارد.

دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu

فهرست

بیشتر بخوانید..
7 مزیت دستگاه ترامیدس تیکسل | دستگاه جوانسازی ترامیدس tixel

مزیت دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu نسبت به دیگر دستگاه های مشابه چیست؟

از مزیت های دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست است. این دستگاه نسبت به برندهای مشابه با استفاده از دوازده خط در هر شات زنی ا می توان از بزرگ ترین مزیت این دستگاه نسبت به مورد مشابه آن دانست. این دستگاه دارای 12 کاتریج مخصوص برای تمامی نقاط بدن است که می توان به راحتی از آن ها استفاده نمود.

این دستگاه از هندپیس مخصوص واژینال که برای رفع افتادگی واژینال و جوانسازی و قوام گیری نواحی داخلی واژینال مورد استفاده و بهره برداری خوبی قرار می گیرد.بانوان زیادی برای رفع مشکلات مربوط به واژینال، مراجعه می کنند و این مورد با توجه به درمان و انجام لیفت و سفت کردن واژن از طرفدارن بی شماری برخوردار است و مشتریان خاص خود را دارد.

از دیگر مزیت این دستگاه نسبت به دستگاه های مشابه، نفوذ پذیری زیاد امواج این دستگاه در بدن و در نقطه هدف می باشد که باعث زود به نتیجه رسیدن نتیجه مورد نظر در زمان کمتر از دو جلسه هایفو درمانی می باشد.

وظایف هندپیس های پنج گانه دستگاه هایفو چهار بعدی چیست؟

دستگاه هایفو چهار بعدی از پنج هندپیس متفاوت برای جاهای مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد عبارتند است از:

1-هندپیس هایفو 4D که مختص لیفت و جوانسازی و سفت کردن پوست بدن را بر عهده د ارد.

2-هندپیس RF فرکشنال که از این هندپیس برای رفع جوش ها و آکنه و درمان جای زخم های جراحی شده کاربرد دارد.

3-هندپیس مخصوص واژینال که به صورت میله ای شکل است و برای رفع افتادگی قسمت های داخلی واژینال و سفت و جوانسازی آن قسمت مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید..
آشنایی با شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر | کمپانی آلما تولید کننده دستگاه لیزر به صورت حرفه ای

4-هندپیس لیپوسونیک که برای لاغری کردن قسمتهایی از بدن که دارای چربی های اضافی می باشد و تجمع و رسوب چربی ها در این قسمت ظاهری نامناسب برای فرد ایجاد می کند مورد بهره برداری قرار می گیرد.

5-هندپیس ویمکس که از این ابزار برای جوانسازی و رفع چین و چروک در قسمت های حساس بدن و آن جاهایی که پوست نازک دارد مثل اطراف چشم، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu

 از دیگر کارهای حرفه ای که با دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu می توان انجام داد چیست؟

از دستگاه هایفو چهار بعدی می توان برای رفع غبغب گردن، رفع جوش و آکنه های قدیمی که باعث ایجاد لکه های وسیع و ماندگار در بدن شده اند مورد استفاده قرار می گیرند.

کاربرد فوق العاده ای نیز برای قسمت های درم،اسماس و چربی های بدن که نفوذ پذیری خوبی در این قسمت ها دارد و نتیجه بخش است.

امواج این دستگاه نفوذپذیری خوبی در لایه سطحی و میانی برای از بین بردن قسمت های میانی پوست بدن که کارایی خود را از دست داده و در حال چروک شدن و پیری می باشند.

ماندگاری خوبی که با استفاده از این دستگاه اتفاق می افتد یک اتفاق خوبی برای استفاده کنندگان می تواند باشد که تا حدود دو تا سه سال می توانند از این روش ماندگاری دارد.

این دستگاه به صورت استاندارد ساخته شده است و تاییدیه امریکا و اروپا را یک جا با هم دارد و خیال استفاده کننده بابت ایمن بودن راحت است.

مشخصات دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست چیست؟

دستگاه هایفو چهار بعدی 4D از هشت کاتریج که سه عدد آن برای صورت در عمق 1.5MM , 3MM ,4.5MM نفوذپذیری دارد و پنج کاتریج دیگر نیز برای قسمت بدن در عمق 6.0MM ,8.0MM ,10.0MM ,13.0MM ,16.0MM  مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید..
دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی) | لیزرکیوسوئیج بهترین دیوایس رفع تاتو و خالکوبی

از کاتریج های ویمکس این دستگاه برای صورت در عمق 1.5MM , 3MM ,4.5MM و برای قسمت های سینه از 4.5MM نیز می توان استفاده نمود و از کاتریج های ویمکس این دستگاه برای بدن در عمق  8.0MM و 13.0MM استفاده می شود.

این دستگاه از برق  220/100V  50 60HZ استفاده می نماید.تعداد شات های هایفو 4D به میزان 20000 شات می باشد و در کاتریج ویمکس به میزان 65000 شات می باشد.ابعاد این دستگاه در 25*40*59 ساخته شده اند و این دستگاه در حدود 12 کیلو گرم وزن دارد.

خروجی فرکانس این دستگاه از 4 الی 7 MHZ در نوسات است و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu

 

قیمت دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست چقدر است؟

قیمت دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست در بازار به علت وارداتی بودن این دستگاه و با نوسانات ارز بالا و پایین می شود و قیمت مشخصی برای آن متصور نیست.مگر این که با واحد تماس با ما و پشتیبانی ما در سایت ما تماس بگیرید و قیمت به روز این دستگاه و یا دستگاه های مشابه را به صورت رایگان دریافت نمایید.

سخن آخر 

سخن آخر اینکه دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D که از آخرین تکنولوژی روز دنیا سود می برد، بهترین گزینه برای زیبایی و لیفت و جوانسازی پوست می باشد.این دستگاه که از نوع بی خطر و غیر تهاجمی دستگاه های زیباسازی بدن است در کلینیک های بزرگ و سالن های زیبایی مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

برای خرید این دستگاه و یا مشابه این دستگاه که دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد با ما در تماس باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا