دستگاه لیزر

تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چگونه انجام می شود؟ | مراکز خدمات پس از فروش دستگاه الکساندرایت کندلا

5/5 - (1 امتیاز)

تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چگونه انجام می شود؟

تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا به صورت تخصصی و حرفه ای توسط نمایندگی مجاز این شرکت انجام می شود. وجود نمایندگی های مجازی که برای تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا فعال هستند، می توان با ارسال دستگاه به این مراکز جهت عیب یابی و تعمیر آن اقدام نمود.

از راه های دیگر تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا می توان با تماس با مراکز خدمات پس از فروش این محصول و ثبت درخواست اعزام تعمیرکار به محل صاحب دستگاه، نسبت به تعمیر در محل، اقدامات لازم را انجام داد.

از آنجایی که دستگاه الکساندرایت کندلا یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر حال حاضر می باشد، در نتیجه با تولیدات انبوهی که برای این محصول صورت پذیرفته، می توان از خدمات پس از فروش گسترده این محصول استفاده مفید را برد.

خوشبختانه به علت تولید و فروش خوب این محصول، می توان قطعات یدکی اصلی این دستگاه ها را به راحتی پیدا و برای تعمیرات استفاده نمود. از عمده خرابی های این دستگاه می توان به خرابی قسمت خنک کننده این دستگاه اشاره نمود که به علت بی آب ماندن دستگاه و یا استفاده از آب های غیر استاندارد در این دستگاه، از دلایل خرابی ها می تواند باشد.

تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

مراکز تعمیرات و  خدمات پس از فروش دستگاه الکساندرایت کندلا کجاست؟

مراکز تعمیرات دستگاه الکساندرایت کندلا و کارگاه های خدمات پس از فروش این دستگاه ، می توان با یک سرچ کوتاه در گوگل و پیدا نمون مراکز مجاز و نمایندگی هایی که این محصول را از آنجا خرید کردیده اید می توانند در اسرع وقت و در کمترین زمان ممکن مشکل خرابی دستگاه شما را حل شود.

بیشتر بخوانید..
معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس | قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

این کارگاه ها که زیر نظر نمایندگی های مجاز دستگاه الکساندرایت فعالیت دارند هم در محل مشتری و هم در گارگاه های تعمیراتی خود ارائه خدمت می دهند و می توان به دو صورت با این شرکت ها تماس برقرار کرد و از خدمات آن ها استفاده نمود.

اگر دستگاه لیزر الکساندرایت شما به مشکل خورد، شما می توانید از خدمات مشاوره رایگان ما و یا به صورت حضوری از کارشناسان ما بخواهید که در محل شما حاضر و معایب دستگاه شما را بررسی و در اسرع وقت رفع و رجوع نمایند.

شما عزیزان کافیست با مراجعه به سایت ما و در قسمت تماس با ما در سایت ما با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید و برای رفع عیوب دستگاه لیزر خود کمک بخواهید. کارشناسان ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی و آن را حل خواهند کرد.

تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

عمده دلایل خرابی دستگاه الکساندرایت کندلا چه چیزی می تواند باشد؟

از دلایل عمده و بیشرین موارد خرابی دستگاه الکساندرایت کندلا از نوسانات برق می تواند باشد. کم و زیاد شدن فشار برق در این دستگاه می تواند آسیب جدی به قطعات الکتریکی این دستگاه برساند. در اینجا لازم است از دستگاه های کنترل فشار برق و محافظ های استاندارد برای این دستگاه استفاده نمایید. از دلایل دیگر این دستگاه از کار افتادن فن این دستگاه می تواند باشد که با جمع شدن پرز و مو به داخل دستگاه فن دستگاه از کار می افتد و باعث سوختن فن و پاور این دستگاه می شود.

بیشتر بخوانید..
7 مزیت دستگاه ترامیدس تیکسل | دستگاه جوانسازی ترامیدس tixel

از راه های جلوگیری از توقف فن این دستگاه این است که هر از چند ماه یک بار به طور مثال هر شش ماه یکبار دستگاه را باز باز نموده و با فشار باد پرز و مو و کرک و گرد و خاک دستگاه را بزداییم و فن دستگاه را تمیز کرده و از توقف و سوختن فن و از کار افتادن پاور دستگاه، با این روش می توان اقدام نمود.

از دیگر قسمت هایی که احتمال خرابی آن زیاد است و همان طور که در ابتدای مقاله به آن اشاره کوتاهی نمودیم، خرابی در قسمت خنک کننده های این دستگاه می تواند رخ بدهد. برای جلوگیری از خرابی این قسمت از دستگاه ، حتماً آب دستگاه را قبل از روشن کردن و شروع کار، بررسی کرده و از آب های استانداردی که توصیه شده استفاده نماییم.

مشکل خرابی در برنامه نرم افزاری دستگاه الکساندرایت چگونه برطرف می شود؟

از دیگر موارد خرابی که نیاز اساسی به تعمیرات دستگاه الکساندرایت کندلا می باشد می توان به خرابی نرم افزاری این دستگاه اشاره نمود که تنظیمات دستگاه از روی صفحه نمایشگر این دستگاه محو شده و دیگر قادر به دادن برنامه به دستگاه نمی باشیم.

این مورد از خرابی را باید در اسرع وقت به خدمات پس از فروش این دستگاه اطلاع داد و نیاز به انتقال به مراکز و کارگاه های تعمیراتی نمی باشد. کارشناسان مراکز خدمات پس از فروش با مراجعه به محل شما و با استفاده از سی دی و فلش، برنامه دستگاه الکساندرایت را ریکاورری نموده و دوباره نصب می نمایند که با این کار مشکل نرم افزاری این دستگاه حل می شود.

بیشتر بخوانید..
لیزر الکساندرایت یا لیزر دایود ، کدام بهتر است؟ | کاربردها

تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

تعمیرکار مجاز دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا کیست؟

معمولاً در سایت های مختلف، سایت های تبلیغاتی را می بینید که در خصوص تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا تبلیغات گسترده ای می نمایند و خود را کارشناس تعمیرات می دانند. ما باید به این نکته مهم دقت کافی داشته باشیم که دستگاه خود را به دست هر فردی که ادعای تعمیرات می کند ندهیم.

تعمیرات این دستگاه ها فقط باید توسط نمایندگی هایی که خدمات پس از فروش فعال دارند انجام شود و از سپردن دستگاه به افراد متفرقه باید خودداری نمود. افراد متفرقه به علت عدم آموزش برای تعمیرات، امکان صدمه زدن به دستگاه را دارد و باید از نمایندگی های مجاز برای تعمیرات استفاده نمود.

قیمت تعمیرات دستگاه الکساندرایت کندلا چقدر است؟

قیمت تعمیرات دستگاه الکساندرایت کندلا را باید در نمایندگی های مجاز جستجو کرد.قیمت های تعمیرات و خرابی های احتمالی توسط کارشناس فنی این دستگاه مورد بررسی و قیمت نهایی تعمیرات اعلام خواهد شد.

دستگاه هایی که هنوز گارانتی آن به پایان نرسیده است و اشکال فنی در محصول شناسایی می شود ، شامل گارانتی شده و رایگان توسط عوامل فنی خدمات پس از فروش دستگاه الکساندرایت کندلا تعویض می گردد.

ولی اگر زمان گارانتی دستگاه سپری شده باشد و قطعه ای سوخته و یا از کار افتاده باشد، باید هزینه خربد قطعه پرداخت و هزینه دستمزد کارشناس فنی نیز جداگانه پرداخت شود. دستگاه هایی که از حالت گارانتی خارج شده اند فقط شامل خدمات وارانتی و یا همان خدمات پس از فروش به مدت ده سال و یا بیشتر هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا