دستگاه لیزر

دستگاه دایود چیست و چه کاربردی دارد؟ | کاربردهای دستگاه دایود چیست و موارد استفاده آن کدامند؟

Rate this post

دستگاه دایود چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه دایود چیست و چه کاربردی دارد؟آیا تاکنون نام دستگاه لیزر دایود به گوشتان خورده است؟ امروزه توجه به زیبایی و سلامت پوست و مو بیش از پیش دیده می شود. پارامترهای زیبایی تغییر پیدا کرده اند و هر کس سعی می کند تا با مراقبت و سلامت پوست و مو به زیبایی برسد تا اینکه خود را زیر بار لوازم آرایش سنگین خفه کند.

شاید از نظر شما زیبایی تنها به سر و صورت خلاصه شود اما هر تکنیکی که مرتبط با بهداشت و سلامت باشد جزء صنعت زیبایی محسوب می شود و روز به روز هم پر رونق تر از گذشته دیده می شود. در این بین یکی از معضلاتی که بیشتر آقایان و خانم ها با آن روبرو هستند از بین بردن موهای زائد صورت و بدن است.

قطعا شما در طول زندگی بارها و بارها روش های متنوع حذف موهای زائد را امتحان کرده اید اما تنها برای چند روز این روش ها جوابگو بوده و دوباره مجبور به تکرار و تمدید شده اید.

در این بین چیزی که صنعت زیبایی و سلامت را شگفت زده کرده است ورود دستگاه های لیزر و حذف دائم موهای زائد می باشد. دستگاه لیزر دایود هم یکی از پرکاربردترین دستگاه برای لیزر موهای بدن می‌باشد که در کلینیک های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد و نتایج رضایت بخش آن باعث ماندگاری دستگاه شده است. این دستگاه با توجه به استانداردهای روز دنیا تولید شده است و سازگاری خوبی با انواع پوست ها دارد.

بیشتر بخوانید..
عملکرد دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی ها | دستگاه دایود چه تاثیری بر روی پوست ایرانی ها دارد؟

لیزر دایود چیست؟

دستگاه دایود چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه تمام افرادی که به دنبال لیزر موهای زائد خود هستند قطعا در هر کلینیک اسم یک دستگاه خاصی را شنیده اند. رایج ترین دستگاه هایی که شما در شبکه های اجتماعی و بیرون از شبکه های اجتماعی اسم آن ها را شنیده اید دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر الکساندرایت و دستگاه لیزر الکس دایود می باشد که تاثیر گذاری فوق العاده ی آن ها موجب معروفیت آنها شده است.

قطعا شما دارای هر نوع پوستی که باشید می توانید از تکنیک لیزر برای حذف موهای زاید استفاده کنید. در این بین دستگاه دایود برای هر فردی ممکن است تاثیر متغیر داشته باشد و برداشت هر کسی از مزایا و معایب دستگاه متفاوت باشد. اما آنچه واضح است سنگینی مزایای این دستگاه نسبت به معایب آن است.

مشخصات ارزنده ای که در این دستگاه گنجانده شده است آن را برای تیپ های مختلف پوستی پرکاربرد کرده است. این دستگاه با طول موج ۸۱۰ نانومتر می تواند انواع موهای زائد را از بین ببرد. این طول موج که از آن به عنوان طول موج استاندارد طلایی یاد می کنند با نفوذ به فولیکول مو توسط ملانین بدن، باعث کاهش جذب آب و هاپتوگلوبین در پوست می شود.

این دستگاه هیچ گونه حساسیت و عارضه ای بر روی لایه های پوست بخصوص اپیدرم ندارد و بی خطر بودن آن باعث شده است که بیشتر کلینیک های درمان موی زائد از آن استفاده کنند.

دستگاه دایود چه کاربردی دارد؟

در حال حاضر منابع نوری مختلفی ساخته شده اند که تحت عنوان دستگاههای لیزر مورد استفاده قرار می گیرند. دستگاه لیزر دایود به عنوان بهترین و کارآمدترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد. ساختار این لیزر کاملا ساده می باشد و همین سادگی در طراحی و کاربرد آسان، نظر صاحبان کلینیک های زیبایی و پزشکان مراکز لیزر را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید..
دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی بعلاوه قیمت ، مشخصات ، ویژگی ها و عملکرد پاکسازی و لیزر پوست

امروز بیشتر لیزرهای رایج بر پایه فلاش لامپ هستند اما دستگاه دایود بر پایه نور می باشد و به صورت پالسی می باشد. در مورد تاثیر گذاری و کاربرد باید بگوییم که این دستگاه نسبت به دستگاه هایی الکساندریت و یاقوت جذب امواج ضعیفی دارد اما در مقایسه با Nd: YAG ، IPL ها جذب طول موج بالایی دارد.

به زبانی ساده‌تر باید بگوییم که دایود نقش مهمی در نابودی فولیکول مو بر جای می گذارد. از آنجا که لیزر باید در عمق کمتری نفوذ پیدا کند تا میزان جذب فولیکول بالایی داشته باشد پس دستگاهی مناسب است که هدف آن ، لایه های سطحی تر پوست باشد و در عمق درم نفوذ پیدا نکند. چون هر چه عمق نفوذ به پوست کمتر باشد اثر حرارت، گرما و قدرت جهت از بین بردن موهای زائد بیشتر است که در حال حاضر این دستگاه مشخصات فوق را دارد.

دستگاه دایود چیست و چه کاربردی دارد؟

مزایای استفاده از لیزر دایود

دستگاه دایود چیست و چه کاربردی دارد؟امروزه طرفداران استفاده از دستگاه لیزر دایود در سراسر جهان روبه افزایش است و افراد زیادی تمایل به از بین بردن موهای زائد خود به این روش را دارند. ناکارآمدی روش های سنتی و هزینه بر بودن آن ها دلایل خوبی برای انتخاب روش دائمی لیزر است.

مهمترین مزیتی که لیزر دایود به شما میدهد قابل استفاده بودن آن برای قسمت های مختلف بدن می باشد. پس اگر هنوز به دنبال انتخاب روش مناسب و دائمی و در عین حال تاثیر گذار هستید قطعا لیزر دایود قابل اعتمادترین روش درمانی می باشد.

بیشتر بخوانید..
بهترین لیزر مو به صورت اقساطی را از کجا بخریم؟ | + مزیت ها

در زیر تعدادی از مزایای دستگاه دایود را به صورت خلاصه وار جمع بندی کرده ایم.

طراحی هندپیس این دستگاه کاملا ارگانیک است و وزن سبکی دارد در نتیجه هنگام کار فشار زیادی به عضلات وارد نمیکند.

برای حفاظت از دستگاه و هندپیس یک سیستم خنک کننده در آن تعبیه شده است. علاوه بر رفع موهای زائد دارای عملکرد دارای مد Skin Toning می باشد.

قیمت خدمات لیزر با لیزر دایود

با توجه به تفاوت و مشخصاتی که دستگاه لیزر دایود با سایر دستگاه ها لیزر دارد از لحاظ قیمت خدمات هم‌ تقریبا تفاوت هایی وجود دارد. به طور کلی هر چه تکنولوژی به کار گرفته شده در دستگاه لیزر پیشرفته باشد سرعت عمل و قیمت مناسبی هم دارد. المان های زیادی تعیین کننده قیمت خدمات لیزر هستند.

گاها یک دستگاه از لحاظ مصرف انرژی در رده پایینی قرار دارد و نحوه کار با آن آسان و هزینه تعمیرات بسیار اندکی دارد همین مسائل کوچک بر روی قیمت خدمات تاثیر می گذارد.

در این بین مدل دستگاه بسیار مهم است. دستگاه دایود ۲۰۲۱ قطعا از بالاترین و پیشرفته ترین تکنولوژی در آن استفاده شده است. ممکن است کار با این دستگاه تا حدودی قیمت خدمات را بالا ببرد.با توجه به اینکه هزینه‌های این چنینی، برای خدمات دائمی هستند و شما نیازی به خرید زود به زود وسایل برای از بین بردن موهای زائد ندارید پس هر چقدر هم که برای این کار هزینه کنید مقرون به صرفه است و ارزش دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا