دستگاه لیزر

عملکرد و نحوه کار با دستگاه هایفو | دستگاه لیزر هایفو بهترین دستگاه لیزر برای تمامی نقاط مختلف

Rate this post

عملکرد و نحوه کار با دستگاه هایفو

عملکرد و نحوه کار با دستگاه هایفو که در مطب و در خانه انجام می شود متفاوت است در ابتدا باید بدانیم هایفو به چه معنی است هایفو یعنی استفاده از امواج اولتراسوند با فرکانس بالا برای که جوان سازی و رفع چین و چروک صورت کاربرد دارد.

این دستگاه انواع مختلف و عملکرد و کاربردهای متفاوتی دارند و انواع آن در بازار وجود دارد.از انواع آن می توان به دستگاه سالنی یا کلینیکی ، دستگاه هایفو سه کارتریج ، دستگاه هایفو پنج کاتریج ، دستگاه هایفو SMAS ، دستگاه مینی هایفو ، دستگاه هایفوV-MAX و دستگاه هایفو خانگی نام برد.

عملگرد و نحوه کار با دستگاه هایفو

 

دستگاه هایفو خانگی

عملکرد و نحوه کار با دستگاه هایفو خانگی به این صورت است که این دستگاه از یک موتور ماساژور کوچک استفاده می کند و کاربرد آن در خانه و بیشتر برای رفع چروک های کم و در سطح خیلی پایین استفاده می شود و می توان گفت یک دستگاه ماساژور خانگی است که بسیار کوچک و قابل حمل است و نیاز به آموزش خاصی ندارد و هر کسی در خانه می تواند از آن استفاده نماید.

دستگاه هایفو سالنی یا کلینیکی

همانطور که از نام این دستگاه مشخص است کاربرد آن در کلینیک های زیبایی و سالن های آرایشی کاربرد فراوانی دارد و از مشتریان پرو پا قرصی نیز برخوردار است این دستگاه که برای لیفتینگ و جوان سازی پوست صورت استفاده زیادی می شود.

این دستگاه  یکی از دستگاه های مورد علاقه و درآمدزا برای سالن های زیبایی می باشد.مشتریان به علت این که با یک بار استفاده از این دستگاه جوان سازی و تغییر را در پوست خود مشاهده می کنند به همین علت این دستگاه طرفداران بی شماری دارد.

بیشتر بخوانید..
3 فرق مهم و اساسی بین مزوتراپی و مزوژل در چیست؟ | پرتو طاهر

عملکرد و نحوه کار با دستگاه هایفو در خانه

نحوه کار با دستگاه هایفو چگونه است؟

نحوه کارکرد صحیح با دستگاه هایفو بدین شکل است که از آنجایی که درون کاتریج های این دستگاه آب وجود دارد حتماً باید قسمت خروجی امواج یا همان نوار نازک به سمت پایین یا زمین باشد همانند اتو زدن که سطح اتو با پارچه به صورت عمود هست به همان صورت باید دستگاه بر روی سطح پوست به کار گرفته شود.

اگر دستگاه را کج و یا مایل بگیریم آب درون دستگاه از محل تولید امواج اولتراسوند کنار رفته و دستگاه کارایی خود را از دست می دهد و می تواند برای شخص استفاده کننده نیز عوارض داشته باشد و در محل انجام کار  تاول ایجاد کند.

پس به جای کج کردن هندپیس سر بیمار را بچرخانیم و در زاویه مماس با دستگاه قرار دهیم تا کار به درستی و موفقیت آمیز به جلو برود.در ادامه باید از ژلی که بر روی پوست بیمار استفاده می کنیم از نوع ژل سونوگرافی و سفت و مرغوب و شفاف باشد و از ژل های متفرقه و حباب دار استفاده نکنیم و به تمام سطح پوست که می خواهد کار روی آن انجام شود از این نوع ژل (ژل سونوگرافی) استفاده گردد.

طریقه حرکت دستگاه هندپیس بر روی عضلات باید به سمت بالا و در جهت عضله و هم راستا با آن باشد و فشار و حرکت یکنواخت و با وزن حدود 2 کیلوگرم بیشتر نباشد که هم به دستگاه آسیب نرسد و هم شخص استفاده کننده آسیب نبیند.

باید مراقب بود روی غدد لنفاوی که در زیر گوش و گردن و حلق وجود دارند این کار صورت نپذیرد.همچنین باید مواظب استخوان های چانه و فک نیز بود که این کار بر روی آنها نیز انجام نگردد.

بیشتر بخوانید..
دستگاه لیزر اسکلپیون چیست؟| قیمت لیزر اسکلپیون مدیواستار

کار با دستگاه هایفو چه عوارضی می تواند برای بیمار داشته باشد

کار با این دستگاه خیلی راحت و آسان است ولی باید در هر زمان مواظب بود که پاشش ژل به خوبی و یکنواخت روی پوست صورت بگیرد و اگر دیدیم که ژل با سطحی نابرابر بر روی پوست وجود دارد از ادامه کار خودداری کنیم که اگر انجام دهیم باعث خطر و ایجاد تاول در پوست استفاده کننده می گردد.در ادامه باید از دستگاه هایی که نشتی آب دارند و آب آن ها تنظیم نیست از استفاده آن ها خودداری گردد.

موارد استفاده از هایفو

از هایفو برای رفع چین و چروک های اطراف چشم و بالا کشیدن ابرو و درمان سیاهی و تیرکی و فرو رفتگی اطراف چشم ، لیفت گردن ، پیشانی و صورت ، رفع افتادگی پلک ، رفع غبغب ، از بین بردن خط اخم و خنده ، لاغری و درمان منافذ باز پوست استفاده زیادی می شود.

کاربرد استفاده از دستگاه هایفو

مزیت استفاده از هایفو نسبت دیگر موارد لیفت صورت

در استفاده از این روش می توان از سادگی و راحتی انجام کار با این دستگاه و نتیجه مطلوب و زود هنگام همراه با عوارض و خطر پذیری کم و غیر تهاجمی بودن استفاده از این روش که مورد تایید سازمان غذا و دارو FDA نیز می باشد که بر خلاف دیگر روش ها از جمله لیزر درمانی یا جراحی که عوارضی از قبیل تاول زا بودن یا قرمزی شدید همراه با سوزش و درد و یا اینکه در روش های دیگر نیاز به آزمایش ها و زمانبر بودن و استراحت در  منزل پس از عمل از عوارض و معایب دیگر روش ها می توان نام برد.

بیشتر بخوانید..
دانستنی های جالب و مهم در خصوص عمل لیزر موهای زائد بدن | نکات مهم عمل لیزر موهای بدن

در روش استفاده از هایفو می توان از یک جلسه نهایت سود  را برد و نیاز به تعدد استفاده نیست ولی در روش های دیگر وقت گیر و باید نهایتاً تا سه الی چهار مرتبه مراجعه صورت پذیرد.اثر پذیری با روش هایفو نسبت به بقیه روش ها طولانی تر است.

اگر چه پوست بافتی زنده است و هر زمان تغییرات در آن صورت می گیرد ولی با این روش می توان امیدوار بود برگشت به حالت اولیه زمانبر باشد و با مراقبت و دستورات پزشک چه بسا برگشت به حالت قبل مدت های زیادی به طول انجامد.

عملکرد و نحوه کار با دستگاه هایفو

آیا با هایفو درمانی می توان لاغر شد

هایفو توانایی شکست چربی ها را دارد و هر سلولی که حرارت بیش از 56 درجه سانتیگراد به آن برسد از بین خواهد رفت و برای لاغری که روشی موضعی و غیر قابل برگشت می باشد استفاده از هایفو در لاغری چربی های پهلوها ، شکم ران پا و دیگر اعضاء بدن که نیاز به لاغری و درخواست شخص استفاده کننده داشته باشد و آن ناحیه از قسمت های حساس بدن نباشد می توان برای لاغری استفاده کرد.

با استفاده از اشعه متمرکز این دستگاه به مدت 15 ال 20 دقیقه بر روی ناحیه محل لاغری قرار می گیرد که دو الی سه جلسه می توان به لاغری مورد نظر دست یافت.در ادامه و دریافت اطلاعات بیشتر برای خرید دستگاه لیزر مو پلاتینیوم اینجا کلیک کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا