دستگاه لیزر

معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی | برای جوان سازی پوست از چه دستگاه هایی استفاده نماییم؟

Rate this post

معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی

معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی .قبل از معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی و بحث در مورد عملکرد آن ها باید گفت که داشتن پوستی شاداب و جوان مهم ترین اصل زیبایی است. از این رو تعداد زیادی دستگاه برای این منظور طراحی و ساخته شده اند که هر کدام عمل متفاوتی بر روی پوست انجام می دهند.

در واقع بهترین دستگاه ها به افراد کمک می کنند تا علائم بروز پیری مانند چین و چروک و جای جوش و تیرگی را کم و از بین ببرند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین دستگاه های جوان کننده و مزایا و فواید آنها می پردازیم.

معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی

بهترین دستگاه های جوانسازی کدامند؟

بهترین دستگاه های جوان سازی پوست دستگاه هایی هستند که از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا در ساخت آن ها استفاده شده باشد. همچنین طراحی آن ها مطابق با استاندارد های جهانی باشد. همچنین به بهترین شیوه ممکن و در کم ترین زمان بتوان انواع مشکلات پوست را به وسیله آنان رفع کرد و در نهایت نیز کمترین عارضه را در پوست افراد ایجاد کنند.

چند نمونه از بهترین دستگاه های جوان سازی

برخی از بهترین دستگاه های جوان سازی که بسیار مورد توجه و استفاده افراد بخصوص خانم ها قرار گرفته اند عبارتند از:

بیشتر بخوانید..
آشنایی با شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر | کمپانی آلما تولید کننده دستگاه لیزر به صورت حرفه ای

۱: دستگاه لیفت

دستگاه لیفت یکی از دستگاه های محبوب و پیشرفته است که برای رفع شلی پوست از آن استفاده می شود. دستگاه لیفت خود از سه تکنولوژی برتر تشکیل شده است که شامل موارد ذیل می باشند:

  • میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ نام دستگاهی است که دارای سوزن های ریزی می باشد که در پوست وارد می شوند و زخم های کوچکی بر روی آن ایجاد می کنند. فرو رفتن این سوزن ها در پوست سبب تحریک سلول های کلاژن ساز پوست شده و جریان خون را در پوست افزایش می دهند. در نتیجه چین و چروک پوست از بین رفته و پوست تا حد زیادی جوانی و شادابی خود را به دست خواهد آورد.

  • مزوتراپی

مزوتراپی یکی از روش های لیفت است که به وسیله سوزن های تعبیه شده در دستگاه مقادیر بالایی از ویتامین ها و مواد مغذی به لایه های پوست تزریق می شوند.

  • هایفوتراپی

در این روش سلول های کلاژن ساز به کمک امواج متمرکز فرا صوت با قدرت و شدت بالایی تحریک می شوند. در نتیجه سلول ها وادار به کلاژن سازی می شوند و پوست را محکم و سفت می کنند.

۲: دیوایس لیزر

دستگاه لیزر علاوه بر رفع موهای زائد در شادابی و جوان کنندگی پوست نیز تاثیر فوق العاده ای دارد. امروزه دستگاه های لیزر پیشرفته ای در بازار وجود دارند که با تاباندن لیزر به لایه های عمیق پوست سبب کلاژن سازی و ترمیم پوست می شوند.

۳: دستگاه کربوکسی

دستگاه کربوکسی یکی از موثر ترین و بهترین دستگاه های جوان سازی است. این دستگاه فوق العاده به وسیله گاز دی اکسید کربن کار می کند و جهت رفع سلولیت، سیاهی دور چشم و از بین بردن چربی های موضعی به کار برده می شود.

بیشتر بخوانید..
دلیل سوختگی بعد از لیزر موهای زائد چیست؟ | راه های جلوگیری از سوختگی لیزر مو زائد چیست؟

لازم به ذکر است که این دستگاه یکی از ایمن ترین و مطمئن ترین دستگاه هایی است که عوارض چندانی در پوست ایجاد نمی کند. دوره درمان با این دستگاه بین ۷ تا ۱۰ جلسه است که طی آن گاز دی اکسید کربن وارد پوست شده و اقدام به از بین بردن سلول های مرده می کند. با این کار پوست شروع به تولید کلاژن می کند.

۴: دستگاه هیدرودرمی

دستگاه هیدرودرمی یا دستگاه پاکسازی پوست یکی از بهترین دستگاه های جوان سازی است که عملکرد آن با آب و اکسیژن است. این دو عنصر مهم به درون پوست نفوذ کرده و با تحریک پوست باعث خون رسانی، آبرسانی، لایه برداری و کاهش جوش و لک پوست می شوند. دلیل معرفی این دستگاه به عنوان بهترین دستگاه عدم استفاده از مواد شیمیایی در زمان آبرسانی به پوست است.

معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی

دلیل استفاده از بهترین دستگاه ها جهت جوان سازی چیست؟

دلیل استفاده بیش از پیش از بهترین دستگاه های جوان سازی نتایج به دست آمده از استفاده آن ها است. از این رو افراد اطمینان بیشتری به این دستگاه ها دارند و ترجیح می دهند به جای صرف هزینه و استفاده از روش های دیگر از این نوع دستگاه ها بهره بگیرند.

مشکلات و معضلاتی که با استفاده از بهترین دستگاه های جوان سازی رفع می شوند:

۱: چین و چروک ناشی از استعمال دخانیات.

۲: چین و چروک و لکه های ناشی از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید.

۳: چین و چروک های ناشی از نوشیدن مواد الکلی.

۴: تیرگی و چین و چروک پوست ناشی از استرس و اضطراب.

بیشتر بخوانید..
مشخصات اصلی دستگاه ان دی یاگ | دستگاه ان دی یاگ دارای چه نوع خصوصیات و ویژگی ها است؟

۵: افتادگی و شل شدگی پوست.

۶: انواع اسکارها.

تعداد جلسات استفاده از بهترین دستگاه های جوانسازی چه قدر است؟

تعداد جلسات درمانی و استفاده از بهترین دستگاه های جوان سازی به عوامل مختلفی بستگی دارد. نوع دستگاه، نحوه عملکرد دستگاه، نوع پوست، مهارت پزشک و نوع و شدت عارضه از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده تعداد جلسات درمانی هستند.

معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی

چه زمان باید استفاده از بهترین دستگاه های جوان سازی را آغاز کرد؟

زمان دقیق استفاده از بهترین دستگاه لیزر جوان سازی باید توسط پزشک تعیین شود. با این حال هر زمان که عارضه ای مانند کک و مک، جوش و جای جوش، سیاهی دور چشم و چین و چروک را در پوست خود مشاهده کردید باید به استفاده از دستگاه های جوانسازی فکر کنید. به عبارت ساده تر هر زمان علائم پیری را در پوست خود مشاهده کردید باید به پزشک مراجعه کنید تا بهترین دستگاه را برای رفع این علائم به شما معرفی کند.

کلام پایانی

جهت انتخاب بهترین دستگاه های جوان سازی هیچ قانون خاص و مشخصی وجود ندارد. زیرا تمامی دستگاه هایی که اخیرا طراحی و تولید شده اند از برترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها در آنها استفاده شده است.

همچنین هر کدام از این دستگاه ها برای رفع مشکل خاصی در پوست تولید شده اند در نتیجه همه دستگاه های موجود می توانند در لیست بهترین ها جای بگیرند. برای استفاده و انتخاب این دستگاه ها کافی است به پزشک مراجعه کرد تا مطابق با نوع پوست بهترین دستگاه به شما پیشنهاد شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا