دستگاه لیزر

آشنایی با شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر | کمپانی آلما تولید کننده دستگاه لیزر به صورت حرفه ای

Rate this post

آشنایی با شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر

آشنایی با شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر که در زمینه جراحی و زیبایی پوست فعالیت گسترده و جهانی دارد این شرکت با بیست سال تجربه کاری توانسته است انقلابی در زمینه لیزر موهای زائد بدن و حتی جراحی های خاص بوجود آورد.

 شرکت آلما توسط شخصی به نام زیو کارنی در سال 1999 میلادی در شهر شیکاگوی آمریکا پایه ریزی و افتتاح گردید. این شرکت یک مبتکر جهانی در خصوص لیزرهای مبتنی بر پایه نور و امواج و فرکانس های رادیویی، اولتراسوند و پلاسما برای کسانی که در زمینه زیبایی و جراحی در کلینیک های زیبایی خود مشغول هستند تولید می نماید.

کسانی که در مراکز درمانی و بیمارستانی نیار وسیع و گسترده به دستگاه لیزر ساخت این شرکت را دارند توانسته است ابزار مهم و قابل اطمینانی برای آنان باشد.

این دستگاه این اطمینان را برای بیماران برای درمان های بالینی و با استفاده از فناوری های خاص خود توانسته چایگاه مهمی برای خود دست و پا نماید.این شرکت از حدود بیست سال قبل انقلابی در زمینه زیبایی و زیبایی پزشکی و جراحی های پزشکی به راه انداخته است و تصمیم دارد به عنوان یک لیدر و پرچمدار این صنعت پیشرو و مبتکر و خلاقانه در این مسیر راه های پیشرفت را ادامه دهد.

این شرکت با حضور قوی و موثر و قابل اعتماد خود توانسته است در بیش از 90 کشور جهان محصولات خود را به فوش برساند و در این کشورها نمایندگی فعال و خدمات پس از فروش را راه اندازی کند.این شرکت توانسته در طول این بیست سال انواع مجوزها و استانداردهای جهانی و بین المللی را کسب نماید تا ثابت کند این محصول هیچ گونه ضرر و ذیانی را متوجه مشتریان خود نمی کند.

بیشتر بخوانید..
تفاوت میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ در 3 روش متداول درمانی چیست؟

آشنایی با شرکت آلما تولیدکننده دستگاه لیزر

 

 

علل اصلی موفقیت شرکت آلما در تولید دستگاه لیزر

از دلایل موفقیت و پیشرفت شرکت آلما می توان به استفاده از تکنولوژی پیشرفته و بروز دنیا و همچنین اقدام موثر برای تحقیق و توسعه در زمینه لیزر و راه های بهتر کردن و موثر بودن این دستگاه و دریافت استاندارد طلایی برای اطمینان بخشی به مشتریان می باشد.لیور دایان مدیر عامل شرکت آلما در بیست سالگی تولد این از شرکت از محصولات جدید این شرکت که بر پایه تکنولوژی جدید و پیشرفته استوار است پرده برداری کرد.

دستگاه های لیزر تقلبی عامل اصلی آسیب های بدنی می باشد

در دنیای امروزی هر وسیله ای که کشف و اختراع می شود سودجویانی بی شماری هستند که در پی سود هنگفت خود هستند و به دنبال ساخت چیزی که کشف و اختراع شده به صورت فیک و غیر استاندارد می باشد.

این افراد با استفاده از وسایل و قطعات غیر استاندارد و غیر تاییدیه فنی نسبت به ساخت آن کالا اقدام و با قیمت پایین تر نسبت به فروش آن اقدام می نمایند یکی از این اقلام دستگاه لیزر تیتانیوم است که توسط شرکت آلما ساخته می شود.

این دستگاه های فیک که خیلی می تواند خطرناک هم برای بیمار و هم برای کاربر یا تکنسین یا پزشک باشد و آسیب جدی به بدن بیمار وارد می کند و حتی می تواند با شکایت بیمار مجوز پزشکی دکتر مربوطه را باطل نماید.

بیشتر بخوانید..
آشنایی با کاربردها و ویژگی های دیوایس لیزر مو جدید splendor x | لیزر مو جدید splendor x

آشنایی با شرکت آلما تولیدکننده دستگاه لیزر

 

ماموریت و اصل مهم برای شرکت آلما در زمینه دستگاه لیزر چیست؟

شرکت آلما که ماموریت و اصل مهم در زمینه تولید دستگاه لیزر را مد نظر دارد و آن را به عنوان الگو و هدف خود همیشه سرلوحه تولیدات شرکت خود قرار داده است عباتست از:

1-تولید دستگاه لیزر جراحی(کم تهاجمی) 2- تولید دستگاه لیزر زیبایی پزشکی (بدون تهاجمی) و 3-تولید دستگاه لیزر زیبایی (بدون تهاجمی) که می تواند برای برداشتن آکنه و اسکار پوستی و رفع موهای زائد بدن و کانتورینگ بدن و حذف خالکوبی و تتو از روی پوست بدن و جوانسازی پوست و جراحی های درمانی و زیبایی و لیپوساکشن نقش وسیع و گسترده ای داشته باشد.

چگونه می توانیم دستگاه لیزر تیتانیوم اورجینال ساخت شرکت آلما را بخریم

دستگاه لیزر تیتانیوم ساخت شرکت آلما که با قسمت ها و اعضاء حساس بدن از جمله صورت و گردن و بیکینی سر و کار دارد و اغلب برای این جور جاها برای درمان و یا زیبای سازی و لیفت و بهینه سازی پوست استفاده می شود.

باید دقت کافی و لازم را برای خرید دستگاه اورجینال و اصل لیزر مو تیتانیوم را داشته باشیم.افراد سودجوی زیادی هستند که برای منافع شخصی خود اقدام به فروش دستگاه های تقلبی در بازار به اسم برند آلما می نمایند و جان بیماران را به خطر می اندازند.

خرید دستگاه لیزر تیتانیوم حتماً باید از نمایندگی شرکت آلما که دارای مجوز و یا سایت و شماره تلفن و آدرس مشخصی در سایت خود داشته باشند خرید نمایند این شرکت ها برای خریدارن ضمانت نامه های یک و دوساله ارائه می دهند و همچنین خدمات پس از فروش ده ساله نیز از دیگر خدماتی است که به خریدار ارائه می شود تا در صورت لزوم و خرابی دستگاه بتواند این خدمات را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید..
مراحل لیزر موهای زائد کدامند؟ و بهترین روش لیزر موهای زائد بدن چیست؟ و چگونه انجام می شود؟

آشنایی با شرکت آلما تولیدکننده دستگاه لیزر

 

شرکت آلما پیشرو در ساخت مدل های جدید و کارایی بیشتر دستگاه لیزر

شرکت آلما توانسته است در جدیدترین تولید محصول خود با استفاده از آخرین تکنولوژی در زمینه تولید لیزر با سه طول موج که در اصل کار سه دستگاه در یک دستگاه را تجمیع کرده که هم به صرفه برای خریدار دستگاه و هم برای بیمار و کسی که می خواهد لیزر درمانی نماید باشد.

این دستگاه از طول موج های 755 نانومتری و 810 نانومتری و 1064 نانومتری را برای انواع پوست های سفید و یا روشن در خود تجمیع کرده است و می تواند کار سه دستگاه در یک دستگاه را شاهد بود.وقتی بیماری برای استفاده از لیزر به کلینیک و یا مطب پزشکان می رود تکنسین یا اپراتور و یا پزشک مربوطه با استفاده از ایلیکاتور مناسب آن پوست را انتخاب و به کار گیرد.

به طور معمول از دستگاه لیزر الکس 755 برای پوست های با رنگ روشن و 1064 نانومتری نیز برای پوست های با رنگ تیره تر استفاده می شود.

در پایان باید خاطر نشان کنیم که شرکت آلما توانسته است بهترین و جدیدترین مدل دستگاه لیزر تیتانیوم را به صورت گسترده تولید و در بین 90 کشور دنیا نمایندگی دارد و در این کشورها پخش عمده دارد این شرکت از بروزترین تکنولوژی روز دنیا استفاده نموده است تا رضایت مشتریان خود را حاصل نماید.

این شرکت با استفاده و تجمیع  سه طول موج 755 و 810 و 1064 در یک دستگاه، نسل جدیدی در زمینه لیزر اختراع نموده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا