دستگاه لیزر

نقش دستگاه لیزر RF فرکشنال در جوانسازی پوست بدن | دستگاه لیزر RF فرکشنال جوانسازی پوست

Rate this post

نقش دستگاه لیزر RF فرکشنال در جوانسازی پوست بدن

نقش دستگاه لیزر RF فرکشنال در جوانسازی پوست بدن.دستگاه لیزر RF فرکشنال چه تاثیری بر جوانسازی پوست دارد؟ روش آر اف فرکشنال (Fractional RF) یکی از بهترین و در حین حال جدیدترین روش‌های جوانسازی پوست به شمار می رود.

برخی از مشکلات پوستی که افراد به آن دچار می شوند با شیوه های درمانی معمول درمان نمی شوند و فرد ناچارا به دنبال روش های ایمن و کم تهاجمی تری است تا از شر این مشکلات رهایی پیدا کند.

اینکه بیشتر افراد در سراسر جهان به موضوع زیبایی اهمیت می دهند قابل انکار نیست. هر فردی در طول زندگی حداقل یک بار از روش های درمانی جوانسازی پوست استفاده کرده است. اما انقلاب عظیم صنعت زیبایی با ورود دستگاه های لیزر جدید کلیک خورد و بخش عظیمی از مشکلات پوستی با این روش درمانی از بین رفت. در این بین دستگاه لیزر RF به دلیل استانداردهای بالا توانسته است در رده ی دستگاههای با تکنولوژی برتر قرار بگیرد و در سطح جهانی به موفقیت های عظیمی دست پیدا کند.

درباره دستگاه لیزر RF فرکشنال

جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال تا حد زیادی برای مشکلاتی از قبیل چین و چروک، جای جوش و اسکار، لیفت صورت و … کاربرد دارد. عملکرد این دستگاه به نحوی است که با فرستادن امواجی به لایه‌های زیرین پوست آن را وادار به کلاژن سازی می کند.

این عمل جلوی پیری زودرس پوست را می گیرد و پوستی شاداب تر و بهتر را به ما هدیه می دهد. دستگاه دارای سوزن هایی است که لایه میانی پوست را درگیر می کنند و آن را وادار به کلاژن سازی می کنند

بیشتر بخوانید..
دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی) | لیزرکیوسوئیج بهترین دیوایس رفع تاتو و خالکوبی

نقش دستگاه لیزر RF فرکشنال در جوانسازی پوست بدن

.

نقش دستگاه لیزر RF فرکشنال در رفع مشکلات پوستی

جای جوش و اسکار، پیری زودرس پوست، آکنه، چین و چروک و … همگی مشکلاتی هستند که با افزایش سن دامنگیر افراد می شود. تمام این مشکلات با دستگاه لیزر RF فرکشنال در یک دوره درمان قابل بهبود است. تجهیزات به کار گرفته شده در این دستگاه روند درمان را بهتر پیش می برد. این شیوه ی درمانی با توجه به نتایج موفقی که در سال های اخیر داشته است به عنوان یک روش موثر در جوانسازی می باشد.

با این روش می توانید فکر انجام جراحی را کنار بگذارید و تغییرات عظیمی در ساختار پوست ایجاد کنید.

امروزه بیشتر کلینیک های زیبایی زیر نظر متخصص پوست و مو انواع خدمات لیزر را انجام می دهند که درمان آر اف هم نوعی درمان برای جوانسازی پوست محسوب می شود که به خوبی توانسته است از مشکلات پیری زنان و مردان بکاهد.

حذف سلولیت در پوست نتیجه تاثیر گذاری فوق العاده ی این روش می باشد. این روش محدودیت سنی ندارد و برای زنان و مردان قابلیت استفاده را دارد. با کمک این تکنیک می توان جریان خون را کنترل کرد .

در نتیجه تاثیر آر اف بر روی تمام افراد قابل کنترل خواهد بود. زمانی که از RF برای جوانسازی استفاده می کنید باید دو فرآیند پشت سر گذاشته شود :

  • انقباض در فیبرهای کلاژن موجب تغییر آنی و جمع شدگی پوست می شود. برای اثر تاخیری و تحریک RF باید سلول های کلاژن فرآیند کلاژن سازی را تحریک کنند.
  • در مردان و زنان تجمع چربی در قسمت های مختلف بدن باعث می شود تا علاوه بر ایجاد سلولیت ظاهر پوست و سلامت آن را به خطر بندازد که به لطف درمان با لیزر تمام این موانع رفع خواهد شد.
  • نقش دستگاه لیزر RF فرکشنال در جوانسازی پوست بدن
  • نحوه عملکرد دستگاه لیزر RF فرکشنال

  • روش لیزر با استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال موجب تولید امواج رادیویی و فرستادن آن به بافت های زیرین پوست می شود. تولید حرارت ممکن است در بعضی از مواقع موجب سوختگی پوست شود که برای پیشگیری از این امر باید از اسپری های خنک کننده در سطح لیزر استفاده شود.

    این روش فوق العاده پس از چند جلسه انجام تاثیر خود را به جای می گذارد و قادر است مشکلات پوستی از قبیل شلی و تیرگی پوست، جوانسازی و رفع اسکار و جای آکنه، بستن منافذ باز پوست، بازسازی و از بین رفتن چروک دور چشم، کاهش چشمگیر اسکار، درمان ترک های پوستی، درمان کراتوز پیلاریس یا پوست مرغی و … را درمان کند.

    این دستگاه لایه های سطحی و عمقی را درگیر می کند و موجب می شود پیری پوست تنها با چند جلسه کاهش پیدا می کند. عملکرد RF بر روی پوست در دو مرحله ی مهم است مانند تحریک کلاژن سازی و فعال کردن فیبروپلازی می باشد‌

    در بخش کلاژن سازی هدف تولید کلاژن در لایه درم پوست است. این کار با استفاده از امواج رادیو فرکانسی انجام می شود. اگر این عملکرد به درستی انجام شود پوست پس از مدت کوتاهی سفتی و زیبایی خود را به دست می آورد. تحریک کلاژن در بیشتر مواقع با افزایش گرما صورت می گیرد. در لایه درم انرژی لازم برای تحریک تولید کلاژن با افزایش دما در دستگاه تامین می شود.

    فعال‌کردن فیبروپلازی: این فرآیند هم باعث تحریک کلاژن می شود فرآیند فیبروپلازی باعث شده تا بدن بتواند بافت های فیبروزی را بسازد و تحریک کلاژن موجب استحکام در رشته های پروتئینی و کوتاه تر شدن آن ها می شود. در این فرآیند زمانی که پوست بدن در قسمت خاصی دچار زبری و زخم می شوند لیزر فرکشنال با ورود با بافت آسیب دیده موجب تشکیل بافت فیبروزی در آن و ترمیم می شود.

بیشتر بخوانید..
معرفی دستگاه لیزر اشنایدر پلاس | 2 نمونه از مزایا و معایب آن

نقش دستگاه لیزر RF فرکشنال در جوانسازی پوست بدن

 

لیزر فرکشنال RF برای چه افرادی مناسب است؟

بیشتر افراد در درجه اول قبل از انجام جوانسازی پوست با استفاده از دستگاه لیزر RF فرکشنال به دنبال ایمن بودن دستگاه هستند. اینکه آیا اشعه های تولید شده توسط این دستگاه برای تمام تیپ های پوستی مناسب است و در بلند مدت عوارضی ایجاد نمی کند.

زمانی که فرد در آستانه پیر شدن است و هنوز پوست کاملا حالت ابتدایی خود را از دست نداده است می تواند از لیزر RF استفاده کند و نتیجه بخش هم باشد. اما در برخی موارد این لیزر تاثیر چندانی بر روی پوست هایی با شل شدگی زیاد ندارد. اشعه خارج شده از این دستگاه برای تمام تیپ های پوستی مناسب است و هیچ گونه عارضه ای به دنبال ندارد.

چون اشعه خارج شده از دستگاه بسیار ضعیف و معادل اشعه خارج شده از تلویزیون، وای فای و … می باشد در نتیجه اگر فرد تمام ۲۴ ساعت شبانه روز هم از اشعه استفاده کند دچار هیچ گونه عارضه یا بیماری خاصی نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا