دستگاه لیزر

کاربرد مدل های متنوع انواع لیزر الکس دایود | انواع مدل های متنوع لیزر الکس دایود و کاربردهای آن

Rate this post

کاربرد مدل های متنوع انواع لیزر الکس دایود

کاربرد مدل های متنوع انواع لیزر الکس دایود.اگر شما هم مثل هزاران نفر در این کره خاکی از دست روش های خسته کننده حذف موهای زائد خسته شده اید وقت آن رسیده تا با تیغ ها و مواد موبر سنتی و غیر استاندارد خداحافظی کنید و در را به روی روش های نوین رفع موهای زائد همچون لیزر باز کنید. لیزر موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر الکس دایود نامی است که تحولی عظیم در صنعت زیبایی به پا کرده است.

موهای زائد در نواحی مختلف بدن رشد می کنند و اگر کنترل نشوند روز به روز بیشتر می شوند و باعث فاجعه خواهند شد. اگر شما نخواهید جلوی رشد موها را بگیرد رنگدانه ای به اسم ملانین فعال می شود و در روند رشد مو تاثیر می گذارد و روز به روز به حجم موهای زائد اضافه می شود. عملکرد لیزر الکس دایود به این صورت است که در وهله ی اول تمرکز خود را بر روی نابود ساختن ملانین مو می کند تا کم کم جلوی پیشرفت رشد گرفته شود.

عملکرد لیزر الکس دایود چگونه است؟

از آنجا که دستگاه های لیزر قدیمی با محدودیت های متعددی همراه بودند و قابلیت استفاده برای تمام تیپ های پوستی را نداشتند از این رو ساخت دستگاه لیزر الکس دایود راهی برای جبران تمام این محدودیت ها بود.

این دستگاه فوق العاده تنها به رفع موهای زائد کمک نمی کند بلکه با کاربردهای دیگری از قبیل جوانسازی پوست، درمان ضایعات عروقی و درمان ضایعات رنگدانه ها همراه است. این دستگاه از سه طول موج مختلف پشتیبانی می کند. طول موج ۷۵۵ نانومتری برای پوست های رنگ روشن با موهای نازک و کم پشت کاربرد دارد.

بیشتر بخوانید..
اقداماتی که قبل و بعد از عمل لیزر موهای زائد بدن باید انجام داد | مراحل قبل و بعد از لیزر موی زائد

طول موج ۸۱۰ نانومتری مناسب برای پوست های کمی تیره تر با عمق بیشتر می باشد. اما تکنولوژی یاگ که با طول موج ۱۰۶۴ همراه است برای پوست های تیره با موهای ضخیم مانند بیکینی کاربرد دارد که عمق نفوذ بالایی هم دارد. هر چه طول موج بیشتر باشد عمق نفوذ بیشتر است و برای پوست های تیره تر هم کاربرد دارد.

برای لیزر موهای زائد خود با استفاده از لیزر الکس دایود منتظر فصل زمستان نباشید چون از این دستگاه می توان در فصول مختلف سال استفاده کرد و دلیل این امر کاهش چشمگیر عوارض در نمونه های جدید می باشد.

به طور کلی دستگاه هایی که قرمزی و سوختگی شدید ایجاد می کنند برای فصول گرم سال مناسب نیستند چون شدت عوارض در فصول گرم سال بیشتر می شود. اما در دستگاه الکس به دلیل وجود خنک کننده حین لیزر فرد درد کمتری احساس می کند و در بیشتر موارد هم عوارضی به دنبال نخواهد داشت.

کاربرد مدل های متنوع انواع لیزر الکس دایود

انواع مدل های دستگاه الکس دایود

در حال حاضر یکی از دستگاه های مطرح در زمینه حذف دائمی موهای زائد، دستگاه لیزر الکس دایود می باشد که از به روزترین تکنولوژی ها در ساخت آن استفاده شده است. از آنجا که فناوری لیزر الکس دایود ترکیبی از لیزر دایودی، لیزر الکساندرایت و لیزر یاگ می باشد پس طیف وسیعی از تیپ های پوستی را لیزر می کند. مدلهای متنوع دستگاه لیزر دایود با کارایی های مختلف عرضه شده است که هر کدام با مشخصات منحصر به فرد و ویژه ای خدمات خاصی را ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید..
آشنایی با شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر | کمپانی آلما تولید کننده دستگاه لیزر به صورت حرفه ای

دستگاه الکس دایود مدل FG 2000D:

این دستگاه مناسب ترین و بهترین دستگاه برای از بین بردن دائمی موهای زائد و جوانسازی پوست می باشد. تاثیر این دستگاه کاملا اثبات شده می باشد و در کلینیک های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد. عوارض گزارش شده بعد از استفاده از لیزر FG 2000D همانند سایر دستگاه ها طبیعی است و با داشتن تکنولوژی پیشرفته خنک کننده با درد کمتری همراه است.

از ویژگی های بارز این دستگاه درد کمتر، مجهز به سیستم خنک کننده، قدرت بالا و قیمت اقتصادی می باشد.

دستگاه لیزر الکس دایود مدل LASERMACH

کارایی این دستگاه نسبت به مدل FG 2000D بیشتر است چون از سه طول موج مختلف برخوردار است. علاوه بر رفع موهای زائد در درمان بیماری ها و مشکلات پوستی هم به کار گرفته می شود. این دستگاه با داشتن طول موج مختلف از تیپ های پوستی مختلفی پشتیبانی می کند و دارای عوارض حداقلی و قدرت بسیار بالا می باشد.

دستگاه لیزر الکس دایود مدل SOPRANO ICE PLATINUM

این دستگاه هم همانند مدل LASERMACH از سه طول موج تشکیل شده است که برای پوست های روشن و تیره مناسب است. قدرت بالا و کارایی فوق العاده این دستگاه در جلسات اول لیزر به وضوح دیده می شود و شما در همان ابتدای دوره متوجه کاهش چشمگیر موهای زائد بدن خود خواهید شد.

دستگاه لیزر الکس دایود LAMIS XL

تکنولوژی به کار رفته شده در دستگاه لیزر دایود مدل LAMIS XL نسبت به سایر مدل ها برتر است و آپشن های فوق العاده ای در اختیار متقاضی قرار می دهد. با استفاده از این دستگاه شما درد کمتری خواهید داشت و تنها در چند جلسه کوتاه حدود ۸۰ درصد موهای زائد خود را از دست خواهید داد.

بیشتر بخوانید..
خرید دستگاه هایفو چهار بعدی جوانسازی و لیفتینگ پوست 4D Ultra Hifu چه مزایا و کاربردی دارد؟

مدل LAMIS XL دارای سیستم خنک کننده پیشرفته است و انواع رنگ پوست ها را لیزر می کند و در جوانسازی پوست هم تاثیر می گذارد. با استفاده از این دستگاه متقاضی حداقل عوارض را تجربه می کند و در واقع تجربه ای فوق العاده خواهد داشت.

کاربرد مدل های متنوع انواع لیزر الکس دایود

تفاوت دستگاه لیزر دایود با سایر دستگاه های لیزر

همانطور که گفته شد تمام دستگاه های لیزر بسته به سن، جنسیت افراد، محدوده انجام لیزر، نوع پوست و مو و … دارای عملکرد متفاوتی دارند. از این رو مهمترین تفاوتی که دستگاه لیزر الکس دایود با سایر دستگاه ها دارد در سرعت عمل و بازدهی می باشد. دستگاه دایود سرعت عمل کمتری دارد اما بازدهی بیشتری و درد کمتری هم دارد.

این دستگاه قابلیت استفاده بر روی پوست های مختلف را دارد در حالی که سایر دستگاه ها محدودیت استفاده دارند. نتیجه بخشی لیزر دایود بر روی پوست های تیره و روشن به یک میزان است و فرد بعد از انجام لیزر حساسیت پوستی خاصی نخواهد داشت. اما سایر دستگاه ها مانند الکساندرایت تنها برای پوست های روشن با موی ضخیم کاربرد دارند و هیچ بازدهی برای پوست تیره ندارند.

در لیزر الکس دایود طول موج بالا محدوده ی زیادی از موها را هدف قرار می دهد و همین مسئله در کم کردن طول درمان تاثیر فوق العاده ای می گذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا