دستگاه لیزر

عملکرد دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی ها | دستگاه دایود چه تاثیری بر روی پوست ایرانی ها دارد؟

Rate this post

عملکرد دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی ها

عملکرد دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی ها.آیا تا بحال به این فکر کرده اید که دستگاه لیزر دایود بر روی پوست ایرانی نتیجه صدر صدی خواهد داشت؟ به طور کلی در ایران افراد بیشتر رنگ پوستی زرد رنگ دارند و این تیپ پوستی در مناطق جنوبی کمی تیره تر و در مناطق شمالی روشن تر است.

هر چه افراد بیشتر در معرض آفتاب قرار بگیرند پوستی تیره تر دارند و انجام لیزر موهای زائد برای پوست های تیره تا حد زیادی مشکل است و ممکن است هر دستگاهی قابلیت لیزر پوست های تیره را نداشته باشد.

عملکرد دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی ها

در حقیقت طبقه بندی پوست در تکنیک لیزر در اولویت قرار دارد. فرض کنید شما در یک شهر جنوبی که بیشتر افراد دارای پوست تیره هستند می خواهید کلینیک رفع موهای زائد دائر کنید و بی توجه به تیپ پوستی از دستگاه هایی با طول موج کمتر نظیر الکساندرایت استفاده می کنید.

این انتخاب اشتباه می تواند کلا به نارضایتی افراد از نتیجه منجر شود چون دستگاه لیزر الکساندرایت مناسب پوست های روشن با موهای ضخیم می باشد و عملا بر روی پوست های تیره تاثیری نخواهد داشت. در اینجا موضوع انتخاب دستگاه لیزر مناسب با تیپ پوستی اهمیت پیدا می کند.

ممکن است شما بخواهید چندین دستگاه با طول موج های مختلف تهیه کنید تا بتوانید تمام مراجعه کنندگان خود را راضی نگه دارید اما به این فکر کنید که یک دستگاه تمام این قابلیت ها را داشته باشد و بتواند شما را بی نیاز از خرید چند دستگاه کند.

آری دقیقا دستگاه لیزر دایود پایانی برای تمام محدودیت های لیزر می باشد و می تواند برای تمام تیپ های پوستی از قبیل سفید، گندمی، طلایی، آبنوسی و زیتونی به کار گرفته شود و طول موج های متفاوت آن قادر به لیزر پوست های تیره نیز می باشد.

بیشتر بخوانید..
بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن کدام است؟ویژگی بعلاوه عملکرد و مشخصات

فهرست

نکات مهم حین استفاده از لیزر دایود بر روی پوست ایرانی

همیشه افرادی که به دنبال یک روش دائمی برای حذف موهای زائد خود بوده اند از دستگاه های به روزی چون دستگاه لیزر دایود، دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر الکس و … استفاده کرده اند. این دستگاه ها برای پوست های ایرانی با تنوع رنگی مختلف مناسب می باشد. نکات حائز اهمیتی که قبل و بعد از انجام این تکنیک لازم می باشد را در زیر عنوان می کنیم.

نباید انتظار معجزه داشته باشید و بخواهید تنها با چند جلسه به صورت صد در صد تمام موهای زائد شما از بین برد. در لیزر دایود پرتوهای نوری به سمت فولیکول های مو هدف گرفته می شوند و در هر جلسه حدود ۲۰ درصد موهایی که در مرحله آناژن( مرحله اول در رشد مو) قرار دارند از بین می روند. تداوم این جلسات به حذف ۸۰ درصدی موهای زائد کمک می کند.

به طور کلی پوست ایرانیان بیشتر زرد رنگ یا گندمی است که طول موج ۸۱۰ نانومتر بهترین گزینه برای این گونه پوست ها می باشد.

قبل از انجام لیزر نباید پوست در معرض تابش مستقیم آفتاب قرار گرفته باشد. اگر پزشک متخصص پوست و مو آفتاب سوختگی را به حدی تشخیص دهد که مانع انجام لیزر باشد باید از انجام لیزر خودداری کرد. معمولا افرادی که در معرض آفتاب بیشتر دچار آفتاب سوختگی می شوند‌ نباید در فصول گرم سال لیزر کنند بلکه باید این کار را به فصل زمستان محول کنند.

بیشتر بخوانید..
دستگاه پلاسما بیودرم چیست؟(5 عملکرد، مزایا، عوارض و قیمت )

در لیزر باید موها با استفاده از تیغ اصلاح شوند تا فولیکول مو آسیب نبیند. به هیچ وجه قبل از لیزر نباید از اپیلاسیون، پودر و کرم موبر، اسپری و ..‌ استفاده کرد.

برای اینکه بدانید که طول موج دستگاه کاملا متناسب با پوست تنظیم شده است باید ابتدا بر روی قسمتی از پوست امتحان شود. اگر فرد دچار علائم و نشانه هایی از قبیل، سوختگی و پوسته پوسته شدن، ترک پوستی، زخم و اسکار، قرمزی و سوزش بیش از حد و … شود گزینه مناسبی برای لیزر نخواهد بود.

در هنگام لیزر با دستگاه لیزر دایود باید پوست عاری از هرگونه مواد آرایشی و بهداشتی باشد. مصرف مواد آرایشی باعث حساسیت پوست و تحریک پذیری آن می شود.

هر جلسه لیزر حدود یک ماه فاصله دارد و معمولا بعد از ۶ جلسه رشد موها متوقف می شود و تاثیر شگفت انگیز آن بعد از شش ماه کاملا مشخص می شود.

معمولا فاصله جلسات لیزر با توجه به رشد موها تعیین می شود و اگر مو حدود سی درصد رشد کرده باشد باید برای لیزر مجدد اقدام کرد.

برای نواحی اطراف چشم بهتر است لیزر انجام نشود چون این ناحیه حساس است و بر روی بینایی تاثیر منفی می گذارد.

معمولا انجام لیزر برای پوست های روشن با رنگ موی تیره و ضخیم بیشتر کاربرد دارد اما برای سایر پوست ها هم غیر ممکن نیست و با دستگاه دایود امکان لیزر پوست تیره با موهای نازک هم وجود دارد. طول موج اندیاگ ۱۰۶۴ نانومتر امکان لیزر پوست های بسیار تیره را فراهم کرده است. عمق نفوذ پوست در این طول موج بالاست و فولیکول های مو در هر بار لیزر به شدت از بین می روند.

بیشتر بخوانید..
مشخصات اصلی دستگاه ان دی یاگ | دستگاه ان دی یاگ دارای چه نوع خصوصیات و ویژگی ها است؟

به طور کلی شما با هر رنگ پوستی که بخواهید لیزر را انجام دهید مختصری درد خواهید داشت. این درد چیزی کمتر از درد اپیلاسیون با موم می باشد و دستگاه دایود با داشتن خنک کننده درد را تا حد زیادی کاهش داده است.

عملکرد دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی ها

اهمیت استفاده از دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی

مهمترین دلیلی که باعث شده است تا دستگاه لیزر دایود در کلینیک های زیبایی در ایران بیشترین محبوبیت را کسب کنند استفاده از آن برای رنگ پوست های تیره و روشن می باشد. در واقع این دستگاه ترکیبی از لیزر دایود و لیزر الکساندرایت می باشد و محدودیت های سایر دستگاه ها را ندارد. شما از این دستگاه برای متقاضیان شهرهای مختلف می توانید استفاده کنید.

از آنجا که دستگاه های لیزر ساخت کشورهای اروپایی و آمریکایی هستند و معمولا قیمت بسیار بالایی دارند پس طبیعی است که یک کلینیک نتواند انواع دستگاه های لیزر را خریداری کند پس با تهیه دستگاه دایود چند دستگاه را به صورت یک دستگاه در اختیار دارد و از هزینه های خرید چند دستگاه لیزر خودداری می کند.

یکی از مزایای عمده ی این دستگاه کاهش چشمگیر عوارض بعد از لیزر می باشد. معمولا یک سری عوارض طبیعی بعد از استفاده از تمام دستگاه ها مشاهده می شود اما عوارض جدی تر کمتر رخ می دهد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا