دستگاه لیزر

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید | نکات کلیدی و مهم لیزر پوست

Rate this post

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید .آیا عمل لیزر در جوانسازی پوست تاثیری دارد؟ صاف بودن ، روشنی و سفتی پوست از موارد بسیار عمده ای است که در جوان یا پیر به نظر رسیدن شخص بسیار اثر گذار است.و به شکل طبیعی به مرور زمان و با بالاتر رفتن سن یا به دلیل صدمات حاصل از نور خورشید، پوست با گذشت زمان طراوت و جوانی خود را از دست می دهد و کم کم چین و چروک هایی بر روی پوست پدیدار می شوند.

افزون بر اثرات پیری امکان دارد پوست برخی اشخاص دستخوش سوختگی شده یا جای لک، جوش ، زخم و … ظرافت و شادابی پوست اشخاص را از بین برده باشد. در هر صورت چه پیری یا علل دیگر ،در حال حاضر نگران کننده نخواهد بود و شیوه های متنوعی برای جوانسازی پوست از اقسام متنوع کرم ، ماسک های لایه بردار، تزریق ژل و بوتاکس گرفته تا عمل لیزر وجود دارد.

که مسلما برگزیدن هر کدام از این شیوه های موجود مناسب با وضعیت و ویژگی پوست هر شخص کاملا متمایز است و پیش از اینکه هر کدام از این روش ها را انتخاب کنید بهتر است در خصوص هر مورد اطلاعات لازم را کسب کنید. معمولا امروزه بیشتر اشخاص لیزر را انتخاب می کنند چرا که درد کمتری به نسبت سایر روش ها دارد.

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید

فواید و مزایای عمل لیزر پوست

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید.شیوه های همیشگی عمل لیزر پوست در حال حاضر با موفقیت های قابل ملاحظه ای مواجه شده است. این روش ها که در آغاز پیدایش به علت نواقصی که داشت سبب صدمه رساندن به پوست می شد ولی امروزه خوشبختانه این روش پیشرفت چشمگیری داشته و قابلیت های بالایی را به خود تخصیص داده است. اینک برای معالجه خیلی از نواقص و مشکلات پوستی این شیوه به مراجعه کنندگان توصیه می شود.

بیشتر بخوانید..
اقداماتی که قبل و بعد از عمل لیزر موهای زائد بدن باید انجام داد | مراحل قبل و بعد از لیزر موی زائد

•یکی از مزایای عمل لیزر پوست این است که این توانایی خاص را دارد که در نواحی متنوع پوست بدن مورد استفاده قرار می گیرد و تاثیر مطلوبی دارد. به عنوان مثال در کلیه نقاط بدن از جمله: دست، صورت، کمر، شکم، پا و…می توان این شیوه را استفاده کرد و از نتیجه مطلوب آن برخوردار شد.

•این کار درد کمتری را به نسبت دیگر شیوه ها دارد. البته ناگفته نماند که امروزه دستگاه هایی نوینی ایجاد شده اند که با برخورداری از مطلوب ترین خنک ‌کننده ها و بی حسی ها توانسته اند کیفیت کارکرد آن را افزایش دهند و آرامش و خشنودی بیشتری را برای مراجعه کنندگان فراهم نمایند.

•از دیگر مزایای عمل لیزر پوست این است که فرآیند حاصل از عمل لیزر پوست که عمده ترین علل علاقمندان جهت رجوع به درمانگاه های پوست و مو می باشد، امکان دارد جهت ماندگار شدن به زمان احتیاج داشته باشد ولی در عوض این اعتماد و اطمینان را به شخص می دهد که هیچ عوارضی در پی نخواهد داشت و مخصوصا اگر جهت از بین بردن مو های زائد از آن استفاده شود رشد مو ها را به کمترین حد ممکن می رساند و در پایان متوقف خواهد کرد.

نحوه درمان پوست با استفاده از عمل لیزر

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید.عمل لیزر همواره با بی حسی موضعی صورت می گیرد ، شیوه های گسترده تر این عمل امکان دارد احتیاج به بیهوشی داخل وریدی داشته باشد هر چند این روش کمتر مرسوم است.

زمانی که بی حسی لازم صورت گیرد پزشک متخصص به وسیله یک لیزر ویژه به اعمال اقدامات جهت جوان سازی پوست می پردازد . به وسیله پرتو منظم، دقیق و تنظیم شده از نور لیزر ، سطح بیرونی پوست، خشک و جدا می شود و پوست های زیرین معمولا روشن تر، شفاف تر و جوان تر به چشم می آیند. هنگامی که لایه های سطحی پوست جدا شدند سلول های پوستی نو جهت نمو تحریک می شوند.

بیشتر بخوانید..
بهترین مراکز جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ | بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد

عمل لیزر صورت جهت معالجه جزئی همواره به ۳۰ الی ۴۵ دقیقه زمان نیاز دارد و درمان کامل هم حدود ۲ ساعت زمان نیاز دارد. هر دو لیزر با کاهش مقدار صدمه حرارتی به پوست و دقت خیلی بالا به متخصص زیبایی کمک می کنند تا عوارض جانبی را به کمترین حد ممکن برسانند. پزشک متخصص، مشاوره و تجویز هایی به شما ارائه می دهد تا دوره بهبودی پس از عمل لیزر را برای شما کوتاه تر کند.

نکاتی عمده در خصوص عمل لیزر پوست

نحوه درمان پوست با استفاده از عمل لیزر

عمل لیزر روشی اثبات شده جهت کم کردن چین و چروک، لک های پوستی ، آکنه و … است . لیزر ها کاربرد های متنوعی دارند و به هدف درمان مسائل و اختلالات متنوع پوستی بکار برده می شوند. در ادامه به نکاتی عمده در خصوص این موضوع خواهیم پرداخت.

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید

•زمان این عمل خیلی مهم است.

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید.فصل پاییز معمولا به عنوان فصل لیزر معرفی شده است، چرا که پوست بعد از انجام عمل لیزر به نور خورشید حساس می شود و خیلی از پزشک ها پیشنهاد می کنند که این عمل را در فصل پاییز یا زمستان انجام دهید، چرا که در این فصل از سال روزها کوتاه تر و اکثرا در خانه هستید.

اگرچه با چشم پوشی از اینکه این عمل در چه فصلی صورت می گیرد بایستی روزانه از کرم های ضد آفتاب استفاده کرد. این مسئله سبب می شود که برآیند حاصل از درمان به صورت مطلوبی حفظ شود و از سرطان پوست ممانعت نماید و روال پیری پوست را خیلی کندتر نماید.

•امکان دارد این عمل دردناک باشد یا خیر!

هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید.هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید.پزشکان متخصص به اشخاصی که قرار است این کار را انجام دهند درد این شیوه را به برخورد یک باند لاستیکی به پوست شبیه سازی کرده اند. اگرچه درد آن بستگی به نوع لیزر ، عمق و نواحی مورد نظر و همچنین آستانه تحمل فرد مراجعه کننده دارد.

بیشتر بخوانید..
آر اف فرکشنال برای رفع جای جوش | لیزر فرکشنال برای جای جوش

•دارا بودن پوست تیره تر به مفهوم عدم توانایی انجام عمل لیزر نیست.یکی از تفکرات مرسوم غلط این است که این عمل تنها برای پوست های روشن مقدور است. صحیح است که بعضی لیزر ها به سلول های پوست تیره صدمه می زند و سبب تغییر رنگ پوست می شود ولی آپشن های مطمئن و اثرگذاری هم وجود دارند.

اشخاصی که پوست تیره دارند باید آپشن های درمانی دیگری نظیر فرکانس رادیویی یا میکرونیدلینگ را برگزینند. مطلوب ترین روش جهت اطمینان از معالجه امن و اثربخش برای پوست تان، مشاوره با یک متخصص ماهر و متبحر در این حیطه می باشد.

•دکتری که این عمل را انجام می دهد در نتایج حاصل شده بسیار اثر گذار است.

اگر عمل لیزر را نزد پزشک متخصص متبحر و کار بلدی انجام دهید می توانید از امن بودن و موثر بودن این درمان مطمئن شوید و به برآیندی مناسب دست یابید. ولی اگر این کار را نزد پزشکی فاقد تبحر و تجربه انجام دهید به برآیند مورد نظر خود دست پیدا نخواهید کرد و یا شاید با خطراتی روبه رو شوید.

زمان تعیین پزشک متخصص خود خیلی پرس و جو و دقت کنید. در انتخاب خود تنها مخارج و سیستم های موثق و معتبری که متخصص بکار می برد را مدنظر قرار ندهید.

•برای چند جلسه این عمل برنامه ریزی کنید

در بعضی موارد با یک جلسه می توان به برایند مناسبی رسید ولی همواره برای رسیدن به برآیند و نتایج مناسب با لیزر های غیر تهاجمی به چندین جلسه احتیاج خواهید داشت. لیزر های تهاجمی همواره فاقد دوره نقاهت می باشند هنگامی که دوره درمان کامل شد می توان به نتایج دراز مدتی دست پیدا کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا