دستگاه لیزر

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید|نکات قبل ازخرید لیزر

Rate this post

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید .با صفر تا صد خرید دستگاه لیزر مو آشنا شوید. همه افراد برای رسیدن به زیبایی راه های مختلفی را امتحان می کنند. جستجوی راه های زیبایی چالش بزرگی برای نسل حاضر است.

در هر دهه عناصر زیبایی تغییر جزئی پیدا می کنند و راه های رسیدن به این عناصر هم روز به روز مدرن تر می شود. همه ی افراد در هر دهه ای به زیبا شناسی اهمیت داده اند. به طور کلی انجام روش های زیبایی به افزایش اعتماد به نفس کمک می کند و باعث می شود افراد اهمیت بیشتری به این مسئله بدهند.

در بین تمام روش های زیبایی لیزر موهای زائد یکی از تکنیک های موثر و کاربردی است که امروزه مورد توجه قشر عظیمی از جامعه قرار گرفته است.

این تکنیک توسط دستگاه های پیشرفته ی لیزر انجام می شود و هر ساله تکنولوژی های جدیدی به دستگاه ها اضافه می شود. تعداد دستگاه‌ها و نوآوری هایی که در آن ها به کار گرفته شده است گاها افراد را دچار تردید در خرید می کند.

هر دستگاهی با یک سری جزئیات خاص طراحی شده است و ممکن است بعضی از جزئیات برای یک کلینیک مهم باشد و برخی دیگر اهمیت چندانی نداشته باشد. رایج ترین دستگاه هایی که امروزه نامشان بارها به گوشمان خورده است شامل: دستگاه لیزر الکساندرایت، دستگاه لیزر دایود و دستگاه لیزر الکس دایود هستند که برای رفع موهای زائد صورت و بدن بیشترین اثربخشی را داشته اند.

این دستگاه ها نه تنها در ایران بلکه در بیشتر کشورهای جهان از محبوبیت بالایی برخوردارند و کارایی، اثربخشی و بی خطر بودن آن ها باعث شده تا کلینیک های زیادی آن ها را خریداری کنند.

بیشتر بخوانید..
بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن کدام است؟ویژگی بعلاوه عملکرد و مشخصات

فهرست

خرید دستگاه لیزر موهای زائد

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید .امروزه علاوه بر محبوبیت دستگاه جوان سازی پوست صورت، دستگاه لیزر مو هم به همان اندازه طرفدار دارد و ممکن است افراد زیادی برای بالا بردن محبوبیت و معروفیت خود در روند خرید دستگاه لیزر موهای زائد حساسیت زیادی به خرج دهند و موضوعات زیادی مغز آن ها را درگیر کند‌.

تجهیزاتی که برای از بین بردن دائمی موهای زائد به کار گرفته می شوند اغلب هزینه بر هستند و باید تمام پارامترهای لازم در خرید و انتخاب لحاظ شود تا بتوان یک دستگاه مناسب و کاربردی را خریداری نمود.

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید

 

اطلاع پیدا کردن از نوع و اکثریت مشتریان

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید.قبل از خرید دستگاه لیزر موی زائد باید جمعیت هدف خود را بررسی کنید و ببینید گرایش مشتریان شما بیشتر در چه حوزه ای است. معمولا در بین افراد جوان لیزر موی زائد یک امر ضروری است اما در افراد میانسال بیشتر به جوانسازی پوست اهمیت داده می شود.

پس از تهیه لیستی از نیازهای افراد حاضر در منطقه و تعیین تیپ پوستی آن ها می توانید دستگاه مناسب را خریداری کنید چون بعضی از دستگاه ها برای پوست های سفید با موهای کرکی جوابگو نمی باشد اما بعضی دیگر قابلیت استفاده برای تمامی تیپ های پوستی را دارد.

بیشتر بخوانید..
3 فرق مهم و اساسی بین مزوتراپی و مزوژل در چیست؟ | پرتو طاهر

اطلاع از قیمت دستگاه

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید.اگر میزان بودجه ی اختصاص داده شده برای خرید دستگاه لیزر مو را تعیین کنید می توانید بر حسب بودجه تصمیم گیری کنید. بیشتر دستگاه هایی که تجهیزات متنوع دارند قیمت بسیار بالایی هم دارند. در پاره ای از مواقع دستگاه‌های لیزر قابل استهلاک هستند و بعد از باز شدن بسته بندی ارزش خود را از دست می دهند.

در پاره ای مواقع می توانید به خرید نمونه های استوک دستگاه های لیزر موی زائد فکر کنید. اگر می دانید که نمونه ای استوک وجود دارد که قابلیت ارائه خدمات به روز را دارد می توانید آن را خریداری کنید.

 

·شیوه ی خرید نقد یا اقساطی دستگاه لیزر

برای خرید دستگاه لیزر مو دو شیوه ی خرید اقساطی و خرید نقدی وجود دارد شما می توانید بر حسب توانایی مالی خود یک روش را انتخاب کنید.

·گارانتی دستگاه های لیزر موی زائد

از آنجا که قیمت دستگاه های لیزر بالاست پس قطعا هزینه ی تعمیر و نگهداری بالایی دارند‌. اگر در هنگام خرید دستگاهی را انتخاب کنید که گارانتی لازم را داشته باشد ارزشمند است چون در صورت خرابی قطعات نگرانی پیش نخواهد آمد و شرکت ملزم به انجام تعهدات خواهد بود.

·آیا دستگاه لیزر قدرت حذف تاتو از پوست را دارد؟

اگر بتوانید دقیقا دستگاهی را پیدا کنید که مناسب با اهدافتان باشد بسیار مهم است. اینکه راهکارهایی را به کار گیرید تا قدرتمندترین دستگاه را انتخاب کنید. در برخی از دستگاههای لیزر مو آپشن ریمو تاتو هم وجود دارد که بسته به نیاز خود می توانید. از این دستگاه های با توانایی چند کاربرد استفاده کنید.

.اعتبار فروشگاه های عرضه کننده دستگاه لیزر

معمولا شرکت هایی که انواع دستگاه لیزر موی زائد را عرضه می کنند باید کاملا قابل اعتماد باشند و شما بتوانید آگاهی لازم در مورد عملکرد و کارایی هر دستگاه را کسب کنید.

بیشتر بخوانید..
آر اف فرکشنال برای رفع جای جوش | لیزر فرکشنال برای جای جوش

· پشتیبانی دستگاه

هر دستگاهی که برای فروش عرضه می شود دارای یک سری آپشن ویژه است. بسیاری از آپشن ها برای تبلیغات و بازاریابی دستگاه مهم هستند. شناخت دستگاه مناسب با ویژگی های مثبت و کارایی خوب، تنها از طریق پشتیبانی ممکن است.

قبل از خرید حتما به اطلاعات کلی دستگاه توجه کنید گاهی اوقات اطلاعات پیش زمینه می تواند منجر به خریدی بهتر شود.

·خدمات پس از فروش دستگاه

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید.دستگاه لیزر موی زائد با عملکردی پیچیده و مهم باید هر ساله سرویس دهی شود تا بتواند عملکرد خود را به بهترین وجه ممکن ارائه کند. معمولا خدمات پس از فروش شامل مکانیک کاری دستگاه می باشد. اگر در هر قسمت مشکلاتی به وجود بیاید که نیاز به نگهداری دوره ای داشته باشد باید آن را در بخش خدمات پس از فروش قرار داد و باید خرید را بر همین اساس پایه ریزی کرد.

·مسائل تاثیر گذار بر روی خرید دستگاه لیزر

هشت بعلاوه ۱ نکته که قبل از خرید دستگاه لیزر جهت خلاصی از مو باید بدانید.به طور کلی ۲ مسئله مهم بر روی خرید لیزر پوست انسان تاثیر می گذارند.

رنگ پوست افراد: رنگ پوست ارتباط مستقیمی با نوع دستگاه دارد. هر دستگاهی برای طیف رنگی خاصی کاربرد دارد. رنگ پوست و نوع پوست هم بر روی خرید تاثیر می گذارد.

رنگ موی مشتریان: متقاضیانی که برای لیزر صورت اقدام می کنند باید بدانند که لیزر بر روی موهای کرکی، بلوند و سفید تاثیر ندارد و نور لیزر در فولیکول مو جذب نخواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا