دستگاه لیزر

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان چقدر هزینه دارد؟ 7 جلسه

لیزر موهای زائد ویژه آقایان چقدر هزینه دارد؟

Rate this post

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان چقدر است؟

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان ، پس از معاینه توسط پزشکان پوست و مو محاسبه و اعلام می شود. این قیمت ها برای هر فرد متفاوت و متغیر است. خیلی از آقایانی که برای لیزر موهای زائد خود به سالن های زیبایی مراجعه کرده اند، از قیمت های زیادی که در جاهای مختلف اعلام می شود، دچار شک می شوند و از قیمت های بالا گله مند هستند.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان به خصوص کسانی که از موهای زائد زیاد بر روی سینه و یا پشت کمر برخورداند می تواند رقمی دور از ذهن باشد. این قیمت های زیاد و بالا به علت ازدیاد موها و حجم بالایی که زمان زیادی را از اپراتور و یا پزشک زیبایی می گیرد، می تواند باشد.

خیلی وقت ها شاید برای از بین بردن قسمت کمی از بدن آقایان وقت زیادی لازم داشته باشد و این می تواند قیمت و هزینه لیزر موهای آقایان را افزایش دهد. در برخی مواقع شاید لازم باشد که برای یک ناحیه از بدن آقایان که از حجم و ضخیمی زیادی از موهای به هم پیچیده برخوردار است چند جلسه وقت گذاشته شود تا تمامی موها از طریق لیزر از بین بروند.

هر ساله قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان در حال  افزایش است و این افزایش ها ناشی از وجود تورم و بالا بودن هزینه دستمزد اپراتور و یا پزشک زیبایی و همچنین افزایش قیمت دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم می باشد.

برای این که از دستگاه های لیزر اورجینال و اصلی برای رفع موهای زائد خود استفاده نمایید، لازم است که به مراکز و سالن های بزرگ که دارای تابلوی مشخص و آدرس و تلفن معلوم در سایت های خود هستند و  از پزشکان متخصص پوست دارای سابقه استفاده می کنند، مراجعه نمایید.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان

فهرست

بیشتر بخوانید..
دستگاه لیزر IPL-Medilite | خصوصیات و ویژگی ها و مزیت های دستگاه IPL-Medilite چیست؟

تعداد جلسات برای رفع موهای زائد آقایان چقدر است؟

تعداد جلسات برای رفع موهای زائد آقایان یکی از سوالات مکرر و پر تکراری است که همه روزه شاهد پرسیدن آن هستیم. در جواب این سوالا باید بگوییم که تعداد جلسات و مراجعات بستگی به محل بدن آقایان دارد و می تواند در هر قسمت از بدن آن ها مثل سینه و یا کمر به علت مراجعات متفاوت قیمت نیز متغیر باشد.

استفاده از دستگاه های لیزر نیز می تواند تعیین کننده در قیمت باشد و مثلاً استفاده از دستگاه لیزر مو زائد پلاتینیوم به علت غیر تهاجمی بودن و مناسب بودن برای اکثر تیپ و پوست و موهای متفاوت می تواند نقش مهمی در قیمت لیزر موهای زائد ویژه آقایان داشته باشد.

به عنوان مثال برای رفع موهای زائد نواحی سینه برای آقایان جیزی در حدود 7 تا 9 جلسه زمان نیاز است و یا برای پشت کمر به مراتب کمتر و بین 6 تا 7 جلسه البته با توجه به هر نفر فرق دارد، و می تواند تمامی موهای زائد در این قسمت از بین برود. طبیعتاً هر چه زمان زیادتری برای رفع موهای زائد صرف شود، می تواند در در هزینه های بیشتر تاثیرگذار باشد.

عوامل تاثیر گذار در قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان چیست؟

از مهمترین و اولین مرحله ای که می تواند در قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان تاثیرگذار باشد، میزان حجم موی زائد بدن آقایان می تواند باشد. در ادامه و در مرحله بعد استفاده از دستگاه لیزری است که می تواند نقش دوم در عوامل تاثیرگذار در قیمت لیزر بدن در آقاینت باشد.

در رتبه سوم مهارت و زبردستی اپوراتور و یا پزشک متخصص پوست و مو می باشد که بتواند با تجربه و مهارتی که دارد، بدن هیچ گونه آسیب زدگی به زیباجو بتواند تمامی موهای زائد این افراد را به خوبی لیزر نماید.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان

آیا لیزر کردن بدن آقایان توسط خانم ها مجاز و قانونی است؟

در بعضی از خبرها شنیدها حاکی از آن است که در بعضی از مراکز غیرمجاز لیزر زیبایی برای آقایان، از خانم ها برای این کار استفاده می شود. این کار غیر قانونی و غیر شرعی محسوب می شود. اگر گزارشی در این خصوص به مسئولان ذیربط ارسال شود، قطعاً با این گونه از مراکز برخوردهای سختی خواهد شد و کلینیک آن ها نیز پلمپ خواهد گردید.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان در این گونه مراکز غیر مجاز که از خانم ها برای لیزر کردن موهای زائد آقایان استفاده می شود و گاهاً نیز در خصوص ماساژ توسط همین خانم ها برای آقایان شنیده و گزارش شده است، به مراتب هزینه ها را به همین علت بالا برده و قیمت نجومی از مراجعه کنندگان طلب می کنند.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان

عوامل پرمویی در آقایان از چیست؟

افزایش بیش از حد هرمون مردانه که تستوسترون نامیده می شود می تواند باعث افزایش پر مویی در آقایان شود. این مسئله می تواند از وراثت نیز ناشی شود. در این خصوص انسولین بالا همان هورمونی که باعث جذب قند در بدن می شود نیز یکی دیگر از عوامل پرمویی و رشد زیاد و ضخیم و مشکی بودن موهای زائد در اقایان باشد.

خیلی از مردان از پرمویی و ایجاد اختلال در زندگی خود رنج می برند و همه روزه بدنبال حذف این موهای زائد و ناخواسته هستند و تنها چیزی که شاید نگرانی برای آن ها ایجاد کند، قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان باشد که به صورت قسطی در مراکز مختلف در این خصوص قابل حل می باشد. امروزه فقط دستگاه های لیزر قوی و مطمئن می تواند برای همیشه این گونه موها را از بین ببرد و یا این که از تعداد و حجم آن ها در حدود 90 درصد بکاهد.

قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان

مزایای استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد آقایان چیست؟

اگر از استفاده دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد بخواهیم صحبت کنیم، حتی قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان را می توان در دراز مدت باصرفه دانست. با این روش به شکل همیشگی و دراز مدت حتی تا آخر عمر با خیالی آسوده از مزایای آن می توان استفاده نمود.

استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد که بی خطر و بی زیان است، از روش های دائمی و همیشگی می باشد که می تواند صرفه اقتصادی نسبت به دیگر روش ها داشته باشد. از دیگر مزایا می توان به صرفه جویی در وقت به ان اشاره نمود که برای آقایان به علت نداشتن وقت به علت مشغله برای امرار معاش می تواند به صرفه باشد.

در صورت نیاز به دستگاه لیزر مو زائد اورجینال، مخصوص آقایان می توانید در قسمت تماس با ما با کارشناسان ما تماس برقرار کنید، و از خدمات مشاوره و قیمت ها اطلاعات کسب نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا