دستگاه لیزر

دستگاه آر اف کویتیشن چیست؟ و چه کارایی و کاربردی دارد؟ قیمت، مزایا و معایب این دستگاه چیست؟

Rate this post

دستگاه آر اف کویتیشن چیست؟ و چه کارایی و کاربردی دارد؟ قیمت، مزایا و معایب این دستگاه چیست؟

دستگاه آر اف کویتیشن چیست؟ و چه کارایی و کاربردی دارد؟ قیمت، مزایا و معایب این دستگاه چیست؟ قیمت دستگاه کویتیشن و مزایا و معایب استفاده از این دستگاه را در این مقاله عنوان خواهیم کرد. پس تا انتهای این مقاله با ما باشید تا در جریان کم و کیف این موضوع قرار بگیرید.

دستگاه آر اف کویتیشن را باید از جدیدترین و نوآورانه های لاغری و از بین بردن چرب های اضافی بدن در کنار بی خطر و بی عارضه بودن، برای استفاده از این دستگاه دانست. دستگاه آر اف کویتیشن را باید برای از بین بردن چربی های بدن و لاغری کلاسیک با استفاده از فناوری نو و مدرن به عنوان معجره قرن نام برد.

در استفاده از این دستگاه می توان بدون هیچ آسیبی به نتایج دلخواه لاغری دست یافت. امواج التراسونیک این دستگاه می تواند گرمای لازم و قابل کنترلی که از خود ارسال می کند در غشای سلولی چربی ها نفوذ کرده و باعث تبدیل چرب ها به مایع گردند که در یک فرایند خاصی از طریق غدد لنفاوی بدن و از طریق تجزیه در کبد وارد خون شده و در آن جا بعضی ها تبدیل به انرژی می شوند و از بین می روند و بعضی دیگر  توسط کبد تجزیه و از بدن دفع می گردند.

دستگاه آر اف کویتیشن

فهرست

بیشتر بخوانید..
عملکرد دستگاه دایود بر روی پوست ایرانی ها | دستگاه دایود چه تاثیری بر روی پوست ایرانی ها دارد؟

کارایی و کاربرد دستگاه کویتیشن در بدن چیست؟

از جمله کارهایی که دستگاه کویتیشن در بدن می تواند نقش ایفا کند، القا حس اعتماد به نفس و زیبایی و تراش بدن با استفاده از امواج التراسوند که می تواند حس شادابی و زیبایی منحصر به فردی را در زیباجو ایجاد کند.

کاربرد این دستگاه برای افراد چاقی که از چربی های زیادی رنج می برند و یا برای رفع سلولیت بدن افرادی که به این عارضه مبتلا هستند، کاربرد زیادی دارد. این دستگاه به خوبی می تواند چربی های اضافی بدن افراد را در مدت معین و مشخص به آرامی و بدون عارضه از بین ببرد.

دستگاه کویتیشن علاوه بر حذف چربی های اضافی بدن در لیفت پوست و جوان سازی آن نیز نقش بسزایی می تواند ایفا کنند و تاثیر مستقیم بر زیبایی و جوانسازی پوست استفاده کننده داشته باشد.

آیا دستگاه کویتیشن را می توان یک دستگاه لیزر دانست؟

دستگاه کویتیشن اصلاً لیزر نیست و طرز کار و رویه این دستگاه متفاوت از دستگاه های لیزر است ولی در حقیقت عملکرد و کارکرد تقریباً مشابهی دارند. دستگاه لیزر با استفاده از امواج نوری قوی و تمرکز این امواح بر روی پوست باعث تخریب فولکول های مو می شود و باعث از بین رفتن آن ها می گردند.

در حالی که دستگاه کویتیشن با استفاده از امواج رادیویی طول موجی استاندارد و ثابتی را روانه لایه درم پوست کرده که در آن جا این امواج تبدیل به گرمای 41 الی 42 درجه می گردد که درجه حرارتی قابل تحمل است ولی می تواند غشای سلولی چربی را ذوب کرده و آن ها را بشکند و چربی را به مایع تبدیل نماید.

بیشتر بخوانید..
دستگاه پلاسما بیودرم چیست؟(5 عملکرد، مزایا، عوارض و قیمت )

چربی هایی که تبدیل به مایع شده اند در یک فرایندی که محلول در آب هستند وارد جریان خون می شوند و از آن ها به عنوان انرزی مورد استفاده قرار می گیرند و آن دسته از اسید های چرب آزاد که نامحلول می باشند توسط کبد تجزیه و از بین می روند.

دستگاه آر اف کویتیشن

چه مناطقی از بدن را می توان با دستگاه کویتیشن درمان نمود؟

مناطقی از بدن از قبیل بازوها، باسن و ران ها، پهلوها، کمر و زیر بغل و شکم را می توان با استفاده از دستگاه کویتیشن درمان نمود. برای نواحی قسمت هایی از صورت بهتر است از سیستم آر اف مورد استفاده قرار گیرد.

درمان با دستگاه کویتیشن چقدر زمانبر است؟

در هر نوبت استفاده به 45 دقیقه وقت نیاز است که نواحی مشخص شده در یک منطقه از بدن به چربی سوزی مطلوب می رسد. در یک زمان مشخص فقط باید یک بار یک جا از بدن مورد استفاده قرار گیرد و تا سه روز در آن منطقه کاری انجام نشود تا مراحل چربی سوزی و انتقال چربی های مایع شده از طریق کبد به خوبی دفع گردد.

برای درمان و رسیدن به نتایج مطلوب برای زیبایی و لیفت پوست

بعد از هر بار استفاده از دستگاه کویتیشن برای چربی سوزی می توان شاهد از بین رفتن چربی ها و کم شدن دو تا سه سایز در هر نوبت بود. ولی برای لیفت و جوان سازی این فرصت احتمالاً از سه تا شش ماه به طول خواهد انجامید تا به نتایج قابل قبول و مطلوبی رسید.

آیا زیباجو درد و یا ناراحتی بابت استفاده از دستگاه کویتیشن احساس می کند؟

زیباجو هیچ گونه درد و یا ناراحتی هنگام استفاده از دستگاه کویتیشن احساس نمی کند و می توان با خیال راحت از این دستگاه استفاده نمود. این دستگاه بدون هیچ گونه آسیبی و یا عوارض جانبی می تواند به عنوان بخشی از درمان چاقی و لیفت پوست حاصل گردد.

بیشتر بخوانید..
آشنایی با شرکت آلما تولید کننده دستگاه لیزر | کمپانی آلما تولید کننده دستگاه لیزر به صورت حرفه ای

زمان پیدایش نتایج حاصله از استفاده از دستگاه کویتیشن چه زمانی است؟

زمان پیدایش و رویت استفاده از دستگاه کویتیشن بعد از هر جلسه استفاده، می توان انتظار کم شدن سایز را داشت ولی لیفت و کشیدگی پوست به زمان بیشتری نیاز است و شاید از سه تا شش ماه به طول بیانجامد.

چه تعداد جلساتی برای لاغری و لیفت کامل پوست نیاز است؟

تعداد جلساتی که برای لاغر شدن و یا لیفت پوست نیاز است، بستگی به بدن فرد زیباجو دارد. ولی در کل از 3 تا 12 جلسه برنامه ای است که می توان از این دستگاه نتایج عالی و خوبی دریافت کرد.

زمان ماندگاری و طول زمان باقی ماندن اثرات استفاده از دستگاه کویتیشن چقدر است؟

زمان ماندگاری لاغری بستگی به استفاده از رژیم غذایی کم کالری و کم چرب می باشد. در کنار رژیم غذایی باید از ورزش منظم و خواب خوب استفاده بهینه نمود. اگر این مواردی که نامبردیم به خوبی رعایت گردد می توان امیدوار بود که ماندگاری خوبی برای استفاده از دستگاه کویتیشن انتظار داشت.

دستگاه آر اف کویتیشن

چه افرادی کاندیدای خوبی برای استفاده از دستگاه کویتیشن می باشند؟ و چه کسانی منع شده اند؟

تمامی کسانی که چاقی بیش از حد دارند و یا دارای بیماری زمینه ای ندارند، می توانند از این دستگاه استفاده نمایند و هیچ گونه منعی در کار نیست و با استفاده از این دستگاه می توانند به نتایج مطلوبی برسند.

کسانی که چاقی مفرط دارند، نمی توانند از این دستگاه استفاده نمایند. متاسفانه کسانی که  BMI بالای 30 دارند، نمی توانند از این دستگاه برای لاغر شدن استفاده کنند و محدودیت در این زمینه وجود دارد. کسانی که داروهای خاصی مصرف می کنند و بیماری زمینه ای دارند نیز از جمله کسانی هستند که از استفاده از این دستگاه منع شده اند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا