دستگاه لیزر

بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن کدام است؟ویژگی بعلاوه عملکرد و مشخصات

Rate this post

بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن کدام است؟

بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن کدام است؟ دستگاه های لیزر موی بدن به صورت حرفه ای و با توجه به عملکردشان برای هر نوع پوست و یا موی بدن افراد مختلف ساخته می شوند و کاربرد دارند.

کاربری هر دستگاه لیزر برای یک نوع پوست و مو قابل بهره برداری است  و به صورت تخصصی برای همان نوع پوست و مو مورد استفاده قرار می گیرد.

در اینجا می خواهیم به صورت تخصصی، بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن را مورد بررسی قرار دهیم و بگوییم که چه نوع دستگاهی متناسب و قابل استفاده برای چه نوع مو و پوستی می باشد.

دستگاه های لیزر مو امروزه با تکنولوژی پیشرفته ای که ساخته شده اند به صورت هوشمند درآمده اند و توانسته اند بهترین فیدبک و جوابدهی را در حذف موهای زائد و مدل های متفاوت پوستی برسند. لیزرهای مو در دسته بندی های مختلف قرار دارند و هر دستگاه لیزری جایگاه خاص خود را دارند.

دستگاه های لیزری که بتواند موهای ضخیم بدن را تحت تاثیر قرار داده و از بین برد در حدود دو تا سه دستگاه بیشتر نیستند. از جمله بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم، می توان به دستگاه لیزر الکساندرایت اشاره نمود.

بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن

دستگاه لیزری که بتوان موهای ضخیم نواحی بیکینی را حذف کند کدام دستگاه است؟

یکی از نواحی بدن که دارای موهای ضخیم و زیاد می باشد، نواحی بیکینی و اطراف آن است. موهای زائد در نواحی بیکینی معمولاً از نوع ضخیم و رنگ متمایل به مشکی می باشد و برای از بین بردن موهای ضخیم این قسمت از بدن از بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن مثل دستگاه لیزر الکساندرایت که برای این منظور ساخته شده است استفاده می شود.

بیشتر بخوانید..
معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس | قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

این دستگاه جوابدهی خوبی در این خصوص داشته است و توانسته است تمامی این گونه موها را از بین ببرد.

نواحی بیکینی بیشترین و پرپشت ترین و ضخیم ترین موهای زائد بدن را دارد و برای از بین آن ها نیاز به جلسات متعدد و زیادی می باشد. دستگاه الکساندرایت با توجه به افزایش نور مادون قرمزی که دارد می تواند بهترین نتیجه را در کمترین مراجعه داشته باشد.

روش از بین بردن موهای ضخیم بدن با لیزر چگونه است؟

با استفاده از دستگاه لیزر، بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن به شکلی است که با نفوذ نور متمرکز شده لیزر به فولکول های مو باعث تبخیر و از بین رفتن پیاز یا ریشه مو می شود و روند رشد مو را متوقف و از بین می برد.

دستگاه های لیزر به شکلی ساخته شده اند که در مدت زمان کم می توان انتظار حذف موهای زائد را داشت و این ریزش ها را می توان به عینه در مراحل اولیه لیزر و در ابتدای جلسه دوم مشاهده نمود.

وقتی نور لیزر از پوست عبور کرده و به ریشه مو می رسد در کسری از ثانیه ریشه مو می سوزد. این روند به گونه تاثیر زیادی بر روی ریشه مو می گذارد که می توان اطمینان داشت که حدود 80 تا 90 درصد از این گونه از موها رشد نداشته باشند و رشدشان متوقف شود.

10 درصد مابقی نیز به صورت نازک و کرکی در خواهند آمد و در ادامه با لیزر کردن این گونه موها نیز می توان انتظار داشت هیچ گونه موی زائدی در بدن باقی نماند.

بیشتر بخوانید..
آیا بیماری ملاسمای صورت را می توان با لیزر درمان کرد؟ | بهترین لیزر برای رفع ملاسمای صورت

بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن

دلیل رشد موهای ضخیم در بدن چیست و بین مردها و زن ها کدامیک این موارد بیشتر یافت می شود؟

از دلایل رشد موهای ضخیم در کل بدن می تواند به علت وراثت باشد. کسانی که در خانواده خود دارای پر مویی و یا این که دارای مویی ضخیم هستند می تواند این ارثیه به دیگر اعضاء خانواده برسد و این موضوع یکی از دلایل می تواند باشد است و احتمال این که این اتفاق هم نیفتد وجود دارد.

ولی بیشترین مواردی که برای داشتن موهای ضخیم در بدن می توان یافت از طریق وراثت می تواند باشد. البته بعضی دیگر از موارد از قبیل مصرف داروهای شیمیایی و یا هرمون درمانی و یا تزریق آمپول های هرمونی و بدنسازی نیز می توانتد در رشد موهای ضخیم و پر پشت تاثیر داشته باشد.

حال برای از بین بردن این گونه موها باید از بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن استفاده نمود که هم آسیب کمتری به بدن برسد و هم وقت گرانمایه زیباجویان هدر نرود و در کوتاه ترین زمان ممکن این موها از بین بروند.

بشترین موارد یافت شده برای ضخامت موها می توان به درصد بالایی از مردان اشاره نمود و گفت که مردان بیش از زنان دارای موی ضخیم بدن هستند.

اثرات بهترین لیزهای حذف موهای ضخیم چقدر باقی می ماند؟

از اثرات ماندگاری موهای از بین رفته نوسط لیزرهای قوی که می توانند موهای ضخیم بدن را از بین ببرند می تواند در مواقع ای همیشگی باشد. این مورد بستگی به بدن اشخاص دارد و می توان گفت که در بدن بعضی ها این موضوع پنجاه درصد جواب می دهد و در بعضی دیگر هشتاد درصد و در بعضی دیگر از نود درصد تا صددرصد متغیر است و جوابدهی در این گونه اشخاص متغییر می باشد.

بیشتر بخوانید..
آشنایی با بهترین انواع دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال که توانایی بالایی داشته باشد

وقتی صحبت از بهترین لیزرهای حال حاضر می شود نمی توان از توانمندی های دستگاه لیزر مو الکساندریت که در زمینه حذف موهای زائد ضخیم پرچمدار است گذشت. این دستگاه لیزر را به جرات می توان گفت که از نوع بهترین ها در این زمینه می باشند.

البته دستگاه لیزر مو زائد دایود و همچنین دستگاه لیزر مو ان دی یاگ نیز چیزی کم از دستگاه الکس ندارند و می توان گفت این دستگاه ها از بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن هستند و  با این گونه دستگاه نیز موهای ضخیم و مشکی را از به خوبی از بین برد.

 

آیا لیزهای خانگی موهای ضخیم بدن را از بین می برند؟

خیلی ها دوست دارند که در حریم خصوصی خود به دلایل مختلف موهای زائد بدن خود را از بین ببرند و از دستگاه لیزر خانگی در این خصوص استفاده نمایند. این افراد این پرسش را همیشه دارند که دستگاه های لیزر خانگی این توانمندی را دارند که موهای زائد ضخیم بدن را از بین ببرند.

آیا دستگاه لیزر خانگی از نوع بهترین و موثرترین لیزر برای حذف موهای ضخیم بدن هستند که در جواب باید گفت که بعضی از این دستگاه های لیزر خانگی می توانند این کار را انجام دهند و باید صبر و حوصله و مدت زمان بیشتری نسبت به حذف این گونه موها با دستگاه های لیزر خانگی به خرج داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا