دستگاه لیزر

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی چگونه انجام می شود؟

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی

5/5 - (1 امتیاز)

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی چگونه انجام می شود؟

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی یکی از راهکارهای مهم و عملیاتی است که می تواند زگیل های پوستی را از بین ببرد.

زگیل ها یکی از عارضه هایی هستند که منشاء ویروسی دارند و از ویروس اچ پی وی و یا همان پاپیلومای انسانی تشکیل شده اند و در نقاط مختلف پوست ظاهر می شوند.

برای درمان این گونه عارضه ی پوستی می توان از روش لیزر درمانی نوری به خوبی و بدون آسیب استفاده نمود.

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی ، بهترین روش در حال حاضر هستند که می توان از آن نام برد.

این روش به عنوان تنها روشی که عوارض خاصی برای بدن ندارد و بدون جراحی و یا نیاز به بستری می توان به خوبی از آن استفاده نمود.

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی با چه نوع لیزری قابل انجام است؟

یکی دیگر از موانعی که برای درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی بر سر راه است، استفاده از معدود دستگاه های لیزر است که توانایی از بین بردن زگیل پوستی را دارند.

این دستگاه های با استفاده از نور و حرارتی که ایجاد می کنند، می توانند باعث ایجاد گرمای زیادی در داخل زگیل شوند و رگ های خونی این مناطق را از بین ببرند و باعث حذف زگیل ها گردند.

دستگاه لیزر رنگی پالسی یکی  از جمله دستگاه های درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی می باشد.

این دستگاه به صورت غیر تهاجمی با ارسال نورهای پالسی و ایجاد گرمای مناسب در داخل زگیل باعث از بین روفتن رگ های خونی آن نواحی می شوند.

بعد از چند روز خود به خود زگیل به علت قطع منطقه ای ی تغذیه ای از بین می رود و از بدن دفع می شود.

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی

لیزر دی اکسید کربن co2

دستگاه لیزر دی اکسید کربن co2 یکی از دستگاه ای لیزری است که با استفاده از ارسال گاز کربنیک به ناحیه داخلی زگیل، باعث رفع این عارضه در بدن می شود.

این دستگاه لیزر به صورت تخصصی برای رفع ضایعات گوشتی و زگیل بر سطح پوست می تواند تاثیر گذار باشد و آن ها را از بین ببرد.

لیزر اربیوم ایتریوم

لیزر اربیوم ایتریوم یکی دیگر از دستگاه های لیزر می باشد که می تواند در بر پیگمنت ها و آکنه ها و یا ضایعات گوشتی ایجاد شده بر روی پوست، تاثیر گذاشته و آن ها را از بین ببرد.

این دستگاه لیزر بدون عوارض و بدون آسیب به قسمت های دیگر بدن می تواند باعث حذف ضایعات پوستی از قبیل زگیل های پوستی و آکنه ها گردند.

برای درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی با استفاده از لیزر اربیوم ایتریوم می توان امیدوار بود ، درمانی موفق و بدون هیچ گونه ایجاد ماندگاری و اثری از زگیل ها، به درمان خوبی رسید.

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی

کرایو تراپی

کرایو تراپی یکی دیگر از روش های درمان زگیل های بدن می باشد که با استفاده از روش فریز کردن و سرما دهی نسبت به از بین بردن این نوع گوشت های اضافی بر روی بدن اقدام نمود.

در این روش ممکن است که برای کسانی که پوستی تیره دارند، ماندگاری جای زگیل برای مدت طولانی قابل مشاهده باشد.

از دیگر های لیزرها جهت درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی کدامند؟

از دیگر دستگاه های لیزری که برای رفع پیگمانته های پوستی و خال ها و زگیل های پوستی تاثیر گذار است، دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد که می تواند این ضایعات را از بین ببرد و پوست را عاری از این ضایعات نماید.

بهترین روش با استفاده از این لیزر مراجعه در دو الی سه نوبت و در ادامه با توجه به میزان بزرگی و یا حجم و گستردگی زگیل ها و یا خال ها گوشتی، می توان در از بین بردن این نوع زگیل ها مطمئن بود.

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی

قبل از درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟

قبل از درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی باید دقت لازم در خصوص عدم برنزه کردن پوست، حداقل از دو هفته قبل باید پیشگیری نمود.

از قرارگیری در برابر نور مستقیم آفتاب و یا استفاده از کرم های آرایش در ناحیه مورد لیزر باید جداً خودداری نمود.

فواید استفاده از روش درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی چیست؟

خیلی ها درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی را بهترین روش می دانند. از جمله مزیت های این روش می تواند عدم جراحی و ایجاد زخم به خصوص در نواحی صورت دانست.

مزیت دوم عدم نیاز به بستری و دوره نقاهت در این روش می باشد و در کوتاهترین زمان نیز می توان با این روش به درمانی مناسب رسید.

با استفاده از روش لیزر درمانی برای درمان زگیل، می توان در کوتاهترین زمان به بهترین نتایج دست یافت. با دستگاه لیزر مو و پوست می توان نتایج شگفت انگیزی برای درمان زگیل شاهد بود.

از دیگر موارد می توان به درمان در یک جلسه و رفع اثر خال و یا زگیل از روی پوست در مدت کمتر از یک سال به آن اشاره نمود که می تواند یکی از مهمترین مزیت ها در این روش باشد.

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی

هزینه درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی چقدر است؟

هزینه درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی بستگی به تعداد زگیل های بدن یک فرد و یا میزان حجم گسترده ای که در بدن پخش شده اند دارد.

البته استفاده از دستگاه های مخصوص و پیشرفته نیز در تعیین قیمت از بین بردن این ضایعات تاثیرگذار است.

معمولاً قیمت ها هر ساله رو به افزایش است و نمی توان قیمت مشخصی را اعلام نمود.

با مراجعه به پزشک پوست و مو می توان با معایناتی که انجام می دهد، در همان روز میزان دقیق هزینه های درمان زگیل و خال های گوشتی در بدن هر بیمار را مشخص نمود.

درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی

سخن پایانی

در خصوص موضوع این مقاله که درمان های نوری لیزری برای رفع زگیل پوستی بود، گفتیم که با استفاده از دستگاه های لیزر خاص که در این زمینه ساخته شده اند، می توان به راحتی و با توجه به وسعت و حجم کار در یک الی دو جلسه اقدام به درمان زگیل های متعدد بدن نمود.

در پایان می توانید در خصوص اطلاع از قیمت دستگاه لیز مو و پوست با همکاران ما در قسمت تماس با ما در ارتباط باشید و از نقطه نظرات و اطلاعاتی که در این خصوص وجود دارد، بهره لازم را ببرید.

 

بیشتر بخوانید..
دستگاه آنالیز ترکیب بدن چیست؟ | مرکز فروش لیزر پرتو طاهر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا