دستگاه لیزر

آموزش دستگاه ایلایت و shr | طریقه کار کردن با دستگاه ایلات و shr بعلاوه مزیت و کاربردهای آن

5/5 - (2 امتیاز)

آموزش دستگاه ایلایت و shr

آموزش دستگاه ایلایت و shr را به صورت مختصر و مفید در این مقاله برای شما شرح خواهیم داد.SHR که مخفف کلمه super Hair Removal می باشد در واقع در گروه دستگاه های لیزر موهای زائد قرار دارد.

دستگاه لیزر SHR با سیستم نوری کار می کند که در اصل این وسیله دستگاه لیزر نیست و فقط توسط فیلتر های 590 تا 1200 نانومتری، این دستگاه می تواند نور شدیدی از خود تولید کند و باعث تخریب فولکول های مو شود و آن ها را از بین ببرد.این دستگاه انرزی گرمایی را به بخش های کوچک تر تقسیم کرده و باعث سوختگی و یا قرمز شدن پوست نمی شود و هیچ گونه سوزش و یا دردی نیز ندارد.

در ابتدای هر کار باید شناخت کامل و یا حداقل کافی نبست به آن موضوع و یا شغل را داشته باشیم.در این جا برای آموزش کار با دستگاه ایلات و SHR باید به نکاتی دقت داشته باشیم و یک شناخت نسبی هم از این دستگاه لازم است.

این دستگاه همان طور که گفته شد منبع اصلی انرژی آن از لامپ های زنونی است که گرمای لازم و نیاز برای رفع موهای زائد را از خود تولید و به ریشه موها می رساند که در نتیجه باعث سست شدن ریشه مو و از بین رفتن آن ها می شود.

این دستگاه به علت این که از سیستم لیزر استفاده نمی کند و فقط پالس های گرمایی از خود می تاباند در نتیجه هیچ گونه ضرر و آسیبی به بافت و پوست بدن نمی رسد و می توان این دستگاه را از بی ضررترین دستگاه های حال حاضر دانست.

آموزش دستگاه ایلات و shr

 

فهرست

بیشتر بخوانید..
3 فرق مهم و اساسی بین مزوتراپی و مزوژل در چیست؟ | پرتو طاهر

چگونه با دستگاه ایلایت و SHR کار کنیم؟

از جمله سوالات متوالی که همیشه پرسیده می شود، آموزش دستگاه ایلات و shr و طریقه کار با این دستگاه است.دستگاه ایلایت در واقع یکی از دستگاه های زیر مجموعه SHR هست و تنها تفاوتی که در بین است فیلتر هایی که در هندپیس های آن ها به کار رفته است می باشد.

در آموزش دستگاه ایلایت در خصوص تنظیم درجه پرتوهای نوری و همچنین تنظیم آن برای اینکه به حدی باشد که زیباجو احساس سوزش و یا درد نداشته باشد و در کنار یادگیری برای از بین بردن موهای زائد، در خصوص زیبایی و جوانسازی پوست نیز آموزش های لازم در این خصوص داده خواهد شد.در ادامه خواهیم گفت که کدام فیلتر برای چه موردی ساخته شده و می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

به عنوان مثال از فیلتر های 450 نانومتر برای آکنه های فعال و در حال رشد استفاده می شود و یا برای فیلترهای 510 نانومتر برای درمان ضایعات عروقی پوست هایی که خیلی روشن هستند و همچنین برای درمان لک و پیس ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از فیلتر های 590 نانومتری برای از بین بردن ضایعات عروقی پوست های با رنگ تیره و مشکی بیشتر استفاده می شود و پاسخگوی خوبی برای این گونه پوست ها می باشد.از فیلترهای 640 نانومتری برای درمان موهای زائد در پوست های روشن مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی دارد و در پایان از فیلترهای 690 نانومتری برای درمان و از بین بردن موهای زائد پوست های تیره استفاده می شود.

بیشتر بخوانید..
معرفی دستگاه لیزر اشنایدر پلاس | 2 نمونه از مزایا و معایب آن

ویژگی های دستگاه ایلایت و shr

1-استفاده از دو دستگاه هدپیس آرگونومیک و تخصصی

2-تنظیم شات های دستگاه در هر پالس نوری

3-دارای سنسور الکترونیکی و قابلیت هوشمند تنظیم دما

4-دارای سیستم خنک کننده قوی

5-استفاده از چند برنامه مخصوص طیف پوست های مختلف

6-دارای صفحه نمایش لمسی برای انتخاب برنانه های مختلف

7-ترکیب چند مدل سیستم با یکدیگر برای مثل آر اف و آی پی ال

آموزش دستگاه ایلات و shr

سرعت کار در دستگاه ایلایت و shr

این دستگاه که با سرعت 20 شات در ثانیه کار می کند و می تواند در نصف زمان لازم برای از بین بردن موهای زائد بدن یک شخص،کارکرد داشته باشد و زمان نیاز دارد. این دستگاه با سرعت عملی که دارد مثلاً اگر با یک دستگاه دیگر که نیاز است برای تمامی بدن یک ساعت ونیم وقت صرف شود برای استفاده از این دستگاه کمتر از چهل و پنج دقیقه نیاز است و کفایت می کند.

آیا دستگاه ایلایت و shr از سیستم خنک کننده بهره می برد؟

باید بگوییم که نقطه قوت این دستگاه استفاده از سیستم خنک کننده، که با آب کار می کند و دارای مخزن آب درونی می باشد و نیروی خنک کننده آن، آب است که با پمپاژ آب سرد به نوک هندپیس و تماس هندپیس با پوست سبب خنک شدن محل کار با دستگاه می شود.

از دستگاه ایلایت و shr برای چه نقاطی از بدن می توان استفاده کرد؟

هندپیس های این دستگاه طوری طراحی شده اند که می توان از آن برای تمامی نقاط بدن از این دستگاه استفاده نمود این دستگاه از دو هندپیس متفاوت که با اورگانومیک خاصی طراحی شده است که یکی از آن ها می تواند سطح وسیعی را پوشش داده و برای دست و پاها مناسب است و دیگری که ظرافت خاص خود را دارد برای نواحی کوچک تر و محدودتر مورد استفاده قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید..
دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی) | لیزرکیوسوئیج بهترین دیوایس رفع تاتو و خالکوبی

عمق نفوذ پالس های دستگاه ایلایت و shr چقدر است؟

آموزش دستگاه ایلایت و shr .عمق نفوذ این دستگاه که از خود پالس هایی در حدود 400 تا 1200 نانومتر در هر شات از خود متصاعد می کند می تواند پالس خوبی برای از بین بردن موهای زائد و یا جوانسازی پوست به حساب بیاید.

این مقدار پالس به علت این که قدرت لیزر و یا نور لیزر نیست و فقط گرمادهی این دستگاه می باشد می تواند بدون هیچ گونه آسیب و یا عوارضی بهترین نوع از بین بردن موهای زائد باشد که مشتریان خاص خود را دارد و هنوز هم با اینکه تکنولوژی قدیمی به حساب می آید ولی طرفداران خود را دارد.

آموزش دستگاه ایلات و shr

تعداد جلسات برای از بین بردن موهای زائد با دستگاه ایلایت و shr چقدر است؟

تعداد جلساتی که برای از بین بردن موهای زائد با این دستگاه نیاز است میانگین، بین 4 جلسه می باشد و البته بستگی به نوع پوست و یا مو نیز می تواند تغییر کند که از 4 تا 10 جلسه با موهای رنگ مشکی و یا روشن و پوست های تیره و یا برنزه متغییر می باشد.

نکات این مقاله را می توانیم به صورت چکیده اگر بدانیم باید بگوییم دستگاه ایلات و shr دستگاهی است که از پالس های نوری و گرمایی استفاده می کند که این دستگاه از سیستم خنک کننده ی قوی سود می برد و استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارض و یا خطری ندارد و می توان با خیال راحت از این دستگاه استفاده نمود.اگر برای خرید دستگاه لیزر مو با تکنولوژی بهینه و کارا برنامه ای دارید می توانید به سایت ما نیز سری بزنید و از فروش ویژه و اقساطی دستگاه لیزر مو الکس دایود استفاده نمایید.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا