دستگاه لیزر

قیمت انواع میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن چقدر است؟ مزایا و معایب میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن

Rate this post

قیمت انواع میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن چقدر است؟

قیمت انواع میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن چقدر است؟ در ابتدای این مقاله پیش زمینه در خصوص دستگاه میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن باید داشته باشیم. این دستگاه که یک دستگاه خودکار است تشکیل شده از چندین سوزن ریز در نوک آن که با فشردن دکمه این دستگاه سوزن ها که نک بسیار ریزی دارند در کمتر از کسری از ثانیه درون پوست فرو رفته و ایجاد سوراخ ریز یا خش ریزی روی پوست پیدار می کند.

با استفاده از این دستگاه که باعث ایجاد شک به پوست گردیده و آسیب سطحی بر روی پوست باقی می گذارد و پوست اقدام به بازسازی و در نتیجه ساخت کلاژن می کند.

از این دستگاه برای رفع انواع آکنه و جوش و رفع جای زخم و یا بخیه و یا رفع ترک های پوستی و ترمیم سوختیگی ها و بستن منافذ باز پوست کاربرد زیادی دارد.

قیمت انواع میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن در بازار بستگی به قیمت ارز خارجی دارد. با نوسانی که در بازار ارز خارجی وجود دارد قیمت این دستگاه ثابت نیست و هر روز در نوسان است. اگر شما نیاز به این دستگاه دارید و می خواهید قیمت انواع میکرونیدلینگ درمارولر و درماپن را بدانید، می توانید سری به سایت ما بزنید و در قسمت تماس با ما در سایت ما از قیمت این دستگاه و یا دستگاه ه های مشابه از قبیل قیمت دستگاه لیزر مو زائد پلاتینیوم اطلاعات خوبی کسب نمایید.

قیمت انواع میکرونیدلینگ

فهرست

بیشتر بخوانید..
لیزر موهای زائد بدن معجزه زیبایی | چرا از لیزر موهای بدن ، به عنوان معجزه زیبایی یاد می کنند؟

دستگاه میکرونیدلینگ چیست؟

همانطور که در ابتدای این مقاله به صورت گذری به آن اشاره کردیم، دستگاه میکرونیدلینگ یک دستگاه جوانسازی و لیفت پوست است که از روش ایجاد خراش سطحی بر روی پوست با روش تحریک، تغذیه از سرم ویتامین و هیالورونیک اسید که قبل از انجام لیفتینگ به صورت مالیده شده است انجام می شود.

این مواد مغذی که روی چهره به صورت ماسک مالیده شده است وقتی با سوزن های دستگاه میکرونیدلینگ خراش ایجاد می شود این مواد مغذی با نفوذ به داخل پوست باعث تحریک شده و کلاژن سازی شروع می شود.

استفاده از این دستگاه که نه درد آنچنانی دارد و نه خونریزی و آسیب جدی ایجاد می کند، می توان استفاده های مفیدی از این دستگاه برد.

انواع روش های دستگاه میکرونیدلینگ چیست؟ و قیمت انواع میکرونیدلینگ چقدر است؟

1- دستگاه میکرونیدلینگ درمارولر

2- دستگاه میکرونیدلینگ درما استمپ

3- دستگاه میکرونیدلینگ درماپن

4- دستگاه میکرونیدلینگ با سیستم ال ای دی

5- دستگاه میکرونیدلینگ با روش امواج رادیویی

قیمت انواع میکرونیدلینگ

قیمت انواع میکرونیدلینگ چقدر است؟

قیمت انواع میکرونیدلینگ به علت استفاده از سوزن های ریز یک بار مصرف که قیمت بالایی نیز دارد، بسیار مصرف کننده بسیار گران تمام می شود. اگر نیاز به گرفتن قیمت روز بازار هستید می توانید در قسمت تماس یاما در سایت ما از قیمت روز این دستگاه و یا از قیمت دستگاه های مشابه از جمله قیمت دستگاه لیزر مو تیتانیوم باخبر شوید.

مراقبت های بعد از استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ چقدر است؟

مراقبت هایی که بعد استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ مورد نیاز است، کمپرس آب سرد و خنک نمودن محل مورد نظر ضروری به نظر می رسد. دوری از نور مستقیم خورشید و قرار ندادن قسمت های لیزر شده با این دستگاه از دیگر موارد مراقبت ها هستند.

بیشتر بخوانید..
دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی بعلاوه قیمت ، مشخصات ، ویژگی ها و عملکرد پاکسازی و لیزر پوست

به علت این که استفاده از این دستگاه باعث قرمزی و حساسیت پوست می گردد، مدارا کردن و تحریک نکردن قسمت های سوزن زده شده در بهبود وضعیت کمک کننده است. استفاده نکردن از داروهای پروفن و یا داروهای حاوی رتینول و اسیدی و فعال کننده یا AHA باید خودداری گردد.

تا 48 ساعت از استحمام خودداری گردد و آب به قسمت های مورد نظر از پوست نباید برسد.

قیمت انواع میکرونیدلینگ

تفاوت قیمت دستگاه انواع میکرونیدلینگ خانگی با سالنی چقدر است؟

معمولاً تفاوت قیمت دستگاه انواع میکرونیدلینگ خانگی با سالنی زیاد است. دستگاه های میکرونیدلینگ خانگی از تکنولوژی ساده تری بهره می برند و تفاوت قیمتی نسبت به مدل سالنی بیشتری دارند.

کسانی که در پی خرید دستگاه میکرونیدلینگ خانگی هستند می تواند با مراکز فروش دستگاه لیزر مو زائد تماس بگیرند، تا از قیمت انواع میکرونیدلینگ خانگی باخبر شوند. این دستگاه ها در بازار هر روز در حال تغییر قیمت می باشند و باید از مراکزی که نمایندگی این محصولات را دارند قیمت گرفته شود.

ویژگی های دستگاه میکرونیدلینگ چیست؟

ویژگی های دستگاه میکرونیدلینگ مدل کاتریج که دارای 12 سوزنه بسته 25 عددی می باشد. این دستگاه از برق خانگی تغذیه می کند و از یک سری استفاده می شود. این دستگاه از امکانات لوازم اصلاح سری قابل شستشو بهره می برد.

این دستگاه قابلیت اصلاح استفاده به صورت خشک و مرطوب را دارد. این دستگاه از طراحی قابلیت ارگونومیک برخوردار است. با این دستگاه می توان در قسمته ای مختلف بدن ایجاد کلاژن سازی نمود.

قیمت انواع میکرونیدلینگ

مشخصات مدل های گوناگون دستگاه میکرونیدلینگ کدامند؟

1- دستگاه میکرونیدلینگ درماپن مدل کارتریج 12 سوزنه

2- دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل ULTIMA-A6

3- دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل A1W

4- میکرونیدلینگ درماپن مدل A1-W

5- کارتریج میکرونیدلینگ مدل 42 سوزنه بسته 7 عددی

6- دستگاه میکرونیدلینگ خانگی دکترپن مدل X5

7- کارتریج میکرونیدلینگ مدل 4 سوزنه یسته 10 عددی

8- کارتریج میکرونیدلینگ مدل 42 سوزنه بسته 8 عددی

9- کارتریج میکرونیدلینگ مدل 3

10- دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل A6

11- دستگاه میکرونیدلینگ حرفه ای درماپن مدل کارتریج

12- دستگاه میکرونیدلینگ دکتر پن مدل 2020

13- دستگاه میکرونیدلینگ مای ام مدل Ultima N2-C

14- دستگاه میکرونیدلینگ دکترپن مدل کارتریج 12 سوزنه بسته 25 عددی

15- کارتریج میکرونیدلینگ مدل 03

قیمت انواع میکرونیدلینگ

تفاوت دستگاه  میکرونیدلینگ درمارولر و درما پن چیست؟

میکرونیدلینگ درمارولر دستگاهی عیر حرفه ای غلطکی است که تعدادی سوزن بر روی غلطک های این دستگاه نصب است و بر اساس عمق مورد نظر از سایزهای متفاوتی بهره می برد.کوتاهترین مدل سوزن غلطکی این دستگاه 0.15 میلیمتر است و بزرگ ترین سایز دستگاه درمارولر غلطکی 2.5 میلیمتر است.

بیشتر بخوانید..
تفاوت میکرونیدلینگ و مزونیدلینگ در 3 روش متداول درمانی چیست؟

هر چه از سوزن های بلندتری استفاده گردد عمق نفوذپذیری بیشتری ایجاد شده و عمل تهاجمی تری انجام می شود و تحریک پذیری بیشتری صورت می پذیرد. از سوزن های 1.5 تا 2 میلیمتر این دستگاه برای درمان های معمولی استفاده می شود.

اما در درما پن عمق سوزن ها از 0.25 تا 2.5 میلیمتر می باشد و سرعت دستگاه میکرونیدلینگ درما پن نسبت به درمارولر بیشتر است. سرعتدر این دستگاه از 25 تا 90 ضربه قابل تغییر و تنظیم است.

قیمت انواع میکرونیدلینگ

فاصله بین جلسات برای استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ چقدر است؟

فاصله بین جلسات استفاده از این دستگاه بین 4 تا 6 هفته باید باشد تا بدن بتواند نسبت با بازسازی خود عکسل العمل خوبی نشان دهد. تغییرات و کلاژن سازی بعد از 10 روز شروع می شود و اثرات خود را نشان می دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا