دستگاه لیزر

لیزر الکساندرایت گرویتی چیست؟ | قیمت لیزر گرویتی چقدر است؟

لیزر الکساندرایت گرویتی چه کاربردهایی دارد؟

5/5 - (3 امتیاز)

لیزر الکساندرایت گرویتی کاربردش چیست؟ و چقدر قیمت دارد؟

لیزر الکساندرایت گرویتی یکی از دستگاه های لیزر مو و پوست است که زیر مجموعه گروه دستگاه های لیزر الکساندرایت می باشد. این دستگاه نسبت به اکثر هم خانواده های خود رشد چشمگیری از نظر قابلیت رقابت پذیری برای درمان بدون درد شناخته شده است.

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی بدون استفاده از سیستم کلدینگ و فقط از طریق سیستم اسمارت پالس که (Smart Pulse) روش درمانی بدون استفاده از سیستم کولدینگ و بدون درد است را برای مشتریان خود فراهم نماید.

این دستگاه با ارسال پالس های نوری کوتاه در حدود 755 نانومتر و کنترل شده، توانسته است برای تمامی تایپ های پوستی متفاوت، از پوست های سفید تا تیره را شامل شود و کاربرد زیادی در این زمینه داشته باشد.

این میزان انرژی کم اما پرقدرت از پوست عبور کرده و فقط نقطه هدف و یا همان فولیکول های مو را مورد اصابت قرار می دهد و ریشه مو را از ته می سوزاند.

دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی 2023 که جزء جدیدترین تولیدات یکی از شرکت های دستگاه های لیزر آمریکایی فعال در این زمینه است، توانسته است جای خالی دستگاه های لیزر قدیمی را با استفاده از تکنولوژی برتر خود، پر کند.

تنها رقیب حال حاضر دستگاه لیزر گرویتی، می توان از دستگاه لیزر تیتانیوم نام برد. هر چند قیمت دستگاه لیزر گرویتی کمی بیشتر از قیمت دستگاه تیتانیوم است، ولی کاربردی یکسان و برابر با هم دارند.

لیزر الکساندرایت گرویتی

قیمت لیزر الکساندرایت گرویتی چقدر است؟

قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی اورجینال در حال حاضر چیزی در حدود 300 تا 500 میلیون است که در رنج قیمت دستگاه های لیزر میانی می باشد.

البته شاید بتوان مدل های چینی و غیر اورجینال این نوع دستگاه را در رنج قیمتی 100 میلیون تا 300 میلیونی را نیز پیدا کرد، ولی این دستگاه ها به علت فیک بودن، خدمات پس از فروش و قطعات یدکی در صورت خرابی را ندارند. 

دستگاه های دیگر از جمله کاندلا و آلما و … از دیگر دستگاه های گران قیمتی هستند که قیمتی بیشتر از قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی دارند.

لیزر الکساندرایت گرویتی

مشخصات فنی لیزر الکساندرایت گرویتی چیست؟

1- دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی از طول موج 755 نانومتر استفاده می کند و در آبشنال این دستگاه طول موج به 1064 می رسد.

2- حداکثر انرژی خروجی این دستگاه 5 جول است و فرکانس تکرار پالس این دستگاه تا 10 هرتز می رسد.

3- وزن این دستگاه چیزی در حدود 60 کیلوگرم است و دارای چرخ حرکتی و قفل دار در زیر آن برای جابجایی وجود دارد.

4- ابعاد این دستگاه 150*150*80 است و اسپات سایز این دستگاه 15* 18* 20* 22* 24 می باشد.

5- سیستم خنک کننده این دستگاه از آب است و همچنین دارای سیستم اسمارت پالس نیز می باشد که بدون نیاز به کلدینگ واتر، می تواند درد و سوزش در حین کار را کم کند.

6- این دستگاه از صفحه نمایشگر دیجیتالی استفاده می کند که برنامه های نرم افزار آن از طریق لمسی و تاچ قابل اجرا می باشد.

7- نوع خروجی اپتیکی این دستگاه 100 وات است و مصرف برق آن 220 ولت می باشد.

8- این دستگاه ساخت کشور آمریکا است ولی در کشور های اروپایی نیز تحت لیسانس کشور آمریکا تولید می شود.

9- این دستگاه از تکنولوژی دستگاه کیوسوئیچ به صورت طول موج های کوتاه اما با قدرت زیاد استفاده می کند.

لیزر الکساندرایت گرویتی

مزیت لیزر الکساندرایت گرویتی چیست؟

از مهمترین مزیت های دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی که به صورت غیرلمسی عمل می کند، می تواند پالس های کوتاه و پرقدرت را بر نقطه مورد هدف در فولیکول های مو بفرستد و آن ها را از بین ببرد.

از دیگر مزایای این دستگاه شات تا 3 میلیون در این دستگاه دیده شده و توانایی آن را دارد. این دستگاه بدون استفاده از سیستم خنک کننده و کلدینگ خود قادر به انجام این کار است.

سیستم اسمارت پالس این دستگاه کار سیستم خنک کننده را به خوبی انجام می دهد و مشتریان بدون احساس درد می توانند از مزیت این دستگاه استفاده نمایند.

مزیت دیگر این دستگاه کم کردن تعداد جلسات مورد نیاز برای درمان است. این دستگاه می تواند در فواصل 3 الی 4 جلسه تمامی موهای زائد یک فرد را لیزر کرده و به خوبی از پس این کار بر آید.

استفاده از این دستگاه برای تمامی تایپ های پوستی و مویی، کار را برای مشتریان و اپراتورها راحت کرده است.

این دستگاه هیچ گونه محدودیتی در خصوص مو و پوست متمایز از یکدیگر را ندارد و می تواند با تمامی آن ها بدون آسیب زدن به دیگر نقاط بدن مقابله کند و آن ها را از بین ببرد.

توان حداکثر قدرت این دستگاه حداکثر 100 وات است که از تمامی دستگاه های موجود در بازار که در مقطع 70 تا 100 وات هستند، بیشتر است.

لیزر الکساندرایت گرویتی

از لیزر الکساندرایت گرویتی چه استفاده هایی می شود؟

از دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی برای حذف موهای زائد در تمامی نقاط بدن مورد استفاده قرار می گیرد. برای پاک کردن تاتو و خالکوبی نیز از بهترین دستگاه های لیزری است که می توان به خوبی از آن استفاده نمود.

برای درمان لک های مادرزادی و یا آفتاب سوختگی هایی که بدن دچار لک و یا قرمزی شده اند، درمانگر خوبی است.

از این دستگاه برای حذف خال های گوشتی و یا رفع رگ های عنکبوتی و رفع ضایعات عروقی در بدن مورد استفاده فراوان قرار می گیرد.

برای جوانسازی پوست و لیفت آن و همچنین پاکسازی پوست، از این دستگاه می توان استفاده های فراوان نمود.

این دستگاه برطرف کننده لک های مادرزادی و آفتاب سوختگی های شدید و همچنین برطرف کننده خال های گوشتی می باشد.

از این دستگاه برای جوانسازی و لیفت پوست و همچنین روشن سازی پوست مورد استفاده گسترده قرار می گیرد.

لیزر الکساندرایت گرویتی

چرا خرید لیزر الکساندرایت گرویتی در حال زیادشدن می باشد؟

خرید دستگاه لیزر الکساندرایت گرویتی در حال رشد زیادی است و این موضع به دلیل فعال بودن نمایندگی و تولید با کیفیت در نمایندگی این محصول می باشد.

پشتیبانی از این محصول و خدمات پس از فروش و ضمانتنامه های سه ساله و وارانتی 10 ساله از دیگر موضوعاتی است که مشتریان زیادی را برای خرید این دستگاه ترغیب کرده است.

این دستگاه به علت انجام لیزر برای تمامی تیپ پوست و موهای متفاوت، تمامی مزیت های چند لیزر را در خود جمع کرده و توانسته است دستگاه لیزر مو زائد جامع و کاملی را روانه بازار نماید.

خیلی از مشتریان رضایت کاملی از این دستگاه دارند و در نظرسنجی هایی که از این دستگاه شده است، رضایت بالایی را کسب نموده است. این دستگاه در حال تبدیل شده به یک دستگاه فراگیر در تمامی مراکز زیبایی می باشد.

بیشتر بخوانید..
لیزر موهای زائد بدن معجزه زیبایی | چرا از لیزر موهای بدن ، به عنوان معجزه زیبایی یاد می کنند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا