دستگاه لیزر

آشنایی با بهترین انواع دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال که توانایی بالایی داشته باشد

Rate this post

آشنایی با بهترین انواع دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال

آشنایی با بهترین انواع دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال و تعیین مطلوب ترین دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد برای همیشه از شر رشد دوباره موهای اضافی خود خلاص شوید. بکارگیری از این سیستم جهت از بین بردن موها یکی از تکنیک های پر طرفداری است که امروزه در بیشتر مراکز درمانی زیبایی بکار برده می شود.

این دستگاه حذف موهای زائد معمولا اقسام متنوعی دارد. هر کدام از آنها دارای مزایا و معایبی است که با وارسی خصوصیات آنها می توانید مطلوب ترین دستگاه را جهت برطرف نمودن موهای اضافی خود تعیین نمایید. اگر تمایل دارید بدانید لیزر موهای اضافی با کدام یک از دستگاه ها بهتر است و کدام یک از این دستگاه ها مناسب رنگ پوست و موی شما است بهتر است ادامه این مبحث را از دست ندهید.

بهترین و جدیدترین انواع دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد

آشنایی با بهترین انواع دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال

در این مبحث قصد داریم در خصوص انواع دستگاه لیزر جهت از بین بردن موهای زائد موجود در بازار بررسی هایی را انجام دهیم .

•دستگاه الکساندرایت

امروزه این وسیله یکی از مناسب ترین دستگاه ها جهت حذف موهای زائد در دنیا می باشد. این سیستم دارای توانایی تنظیم فرکانس و انرژی جهت رفع موهای زائد می باشد. این سیستم متناسب با هر گونه رنگ پوست و مو میباشد و حاوی نور مرئی و فرکانس ۷۵۵ نانو متر می باشد. این دستگاه دربردارنده سیستم خنک کننده هم است که جهت پیشگیری سوختگی پوست شما در زمان پروسه لیزر بسیار کاربردی است.

 

 

 

 

•دستگاه ICE Platinum ICE Platinum Plus

آشنایی با بهترین انواع دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال .این دو سیستم هم جز پیشرفته ترین و مطلوب ترین سیستم های حال حاضر دنیا هستند که تحولی در نوع خود می باشند چه از لحاظ فناوری و چه از لحاظ سطح کیفی، فواید این سیستم در برابر سایر رقیبان خود این است که کلیه فناوری ۳ سیستم الکساندرایت ، ان دی یاگ و دایود را به طور کامل در خود جا داده است.

بیشتر بخوانید..
آموزش دستگاه ایلایت و shr | طریقه کار کردن با دستگاه ایلات و shr بعلاوه مزیت و کاربردهای آن

بدین مفهوم که دارای هر ۳ فرکانس سیستم های ذکر شده می باشد. اگر دارای موی بلوند یا روشنی هستید یا موهای نازکی دارید و یا رنگ پوست شما تیره میباشد، این سیستم با تغییر طول موج مناسب برای پوست و موی شما می تواند به آسانی موهای ناخواسته را برطرف نماید. با تلفیق ۳ فرکانس متمایز این سیستم می تواند به مطلوب ترین شکل ممکن به ساختار و عمق پوست شما نفوذ نماید تا موهای زائد را از بین ببرد.

۳فرکانس به صورت مختصر حاوی موارد زیر می باشند:

فناوری Alex

حاوی فرکانس ۷۵۵ نانومتر می باشد که انرژی و توانایی بیشتری را به پوست انتقال می دهد که این فناوری برای پوست و موهایی با رنگ های متفاوت خیلی مطلوب است.

فناوری Speed

حاوی فرکانس ۸۱۰ می باشد که این توانایی را دارد به عمق پوست نفوذ کرده و سلول های بنیادی را مورد هدف قرار داده و آنها را از بین میبرد و همچنین سطح بیشتری از پوست را هنگام لیزر پوشش میدهد و در این صورت سرعت زیادی را در حین درمان به مراجعه کننده ارائه می دهد.

فناوری YAG

حاوی فرکانس ۱۰۶۴ نانومتر که به صورت خیلی عمیقی به پوست نفوذ می کند که مطلوب ترین انتخاب برای پوست های تیره یا افرادی که تمایل دارند پس از برنزه کردن یا سولار به حذف موهای ناخواسته بپردازند.

آشنایی با بهترین انواع دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال

 

•دستگاه لیزر دایود

یکی از انواع دستگاه های لیزر جهت حذف موهای زائد، دستگاه دایود است. این دستگاه حاوی فرکانس ۸۰۰ نانومتر جهت برطرف نمودن موهای اضافی و ناخواسته است. مقدار جذب شدن فرکانس این سیستم در رنگدانه پوست در قیاس با سیستم الکساندرایت کمتر است ولی از عمق نفوذ زیادتری برخوردار است.

یکی از خصوصیات عمده این سیستم این است که برای پوست ما ایرانی ها بسیار مناسب است. این سیستم حاوی تنظیماتی است که جهت برطرف نمودن موهای اضافی برای پوست های تیره هم مطلوب است. از دیگر توانایی های این سیستم می توان به سامانه خنک کنندگی آن اشاره کرد که در زمان انجام لیزر سطح پوست را خنک می کند.

بیشتر بخوانید..
کاربرد مدل های متنوع انواع لیزر الکس دایود | انواع مدل های متنوع لیزر الکس دایود و کاربردهای آن

•دستگاه IPL

این دستگاه لیزر برای موهای تیره و پوست های روشن مناسب می باشد. در این سیستم، فلش لامپ های زنون بکار برده شده که استفاده های متنوعی بر روی پوست دارد. متخصصین دستگاه بایستی مطلوب ترین فیلتر را جهت مناسب ترین برآیند بر روی پوست شما تعیین کنند. از این سیستم جهت جوانسازی پوست و برطرف نمودن لکه و چروک هم استفاده می شود.

ولی یکی از کم ریسک ترین سیستم جهت از بین بردن موهای زائد می باشد که توسط حرارت و بدون هیچ گونه سوختگی موهای ناخواسته شما را برطرف می نماید. در پایان این نکته هم بایستی بیان شود اگر تمایل استفاده از این شیوه و دستگاه را دارید، بایستی مرکز درمانی موثق و مطمئنی را انتخاب نمایید چرا که اگر به صورت حرفه ایی از این سیستم استفاده نشود امکان سوختگی وجود دارد.

•لیزر ان دی یاگ

یکی دیگر از انواع دستگاه لیزر، ان دی یاگ می باشد. این سیستم یکی از اثرگذارترین و اثربخش ترین سیستم های حال حاضر برای اشخاصی با پوست تیره می باشد. فرکانس های این سیستم حاوی پرتویی با مادون قرمز میباشد، که توجهی به رنگدانه پوست ندارد و فقط سلول های بنیادی را مورد هدف قرار می دهد تا انها را تخریب نماید.

از این سیستم اکثر اوقات جهت حذف خالکوبی، هیپرپیگمانتاسیون و لکه های موجود بر روی پوست بکار برده می شود ولی برای حذف موهای زائد هم از آن استفاده می شود. در این نوع دستگاه لیزر نخست بر روی پوست، لوسیونی زده می شود که حاوی کربن است این لوسیون به سلول های بنیادی رسوخ می کند و بعد از آن فرکانس های این سیستم جذب می شود که سبب نابودی موهای زائد می شود. اگرچه این سیستم در قیاس با سیستم های دیگر امکان دارد برای مراجعه کننده درد و ناراحتی بیشتری در پوست اعمال نماید.

بیشتر بخوانید..
معرفی دستگاه لیزر اشنایدر پلاس | 2 نمونه از مزایا و معایب آن

نحوه استفاده از مطلوب ترین دستگاه لیزر مو های زائد بدن

آشنایی با بهترین انواع دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال

می توان از دستگاه لیزر جهت حذف موهای زائد کلیه نواحی بدن به جز چشم و پیرامون چشم استفاده نمود. چرا که این فرکانس ها برای چشم زیان بخش بوده و بدین علت در طول انجام این روش بایستی از عینک های مخصوص جهت محافظت از چشم استفاده کرد. در بخش هایی که اپیلاتور لیزر انجام میدهد، نباید هیچگونه روغن، کرم و لوازم آرایشی وجود داشته باشد.

مدت زمان کافی جهت لیزر موهای اضافی با توجه به سیستم های بکار برده شده و نقاط مورد نظر بدن ، امکان دارد متفاوت باشد. به عنوان مثال برای قسمت صورت ۴ الی ۵ دقیقه و برای قسمت پا حدودا یک ساعت طول می کشد. همانطور که دستگاه لیزر دربردارنده تکنولوژی خنک کنندگی است پوست را دستخوش سوختگی نمی کند. با این وجود امکان دارد درد کمی حس شود که معمولا طبیعی است و متخصص با توجه به شرایط و نوع پوست بیمار یک نوع کرم تجویز می کند.

هر فردی که موهای اضافی و ناخواسته داشته و از لحاظ صحت جسمی هیچ گونه مشکلی نداشته باشد می تواند از مناسب ترین سیستم لیزر جهت حذف موهای زائد استفاده نماید.همانطور که موهای سفید دارای رنگدانه رنگی نیستند تحت الشعاع گرمای لیزر قرار نمی گیرند. در این خصوص متخصص شیوه های دیگری را بکار می برد. ناگفته نماند لیزر موهای اضافی به هیچ عنوان محدودیت جنسی ندارد.

نتیجه گیری

در این متن همانطور که می دانید در خصوص انواع سیستم لیزر جهت حذف موهای زائد صحبت شد و بیان شد که کدام دستگاه متناسب با کدام رنگ مو و پوست می باشد. بایستی متخصص در انتخاب سیستم مورد نظر خود دقت کامل را داشته باشد، چرا که امکان دارد سبب سوختگی و آسیب رسیدن به پوست مراجعه کننده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا