دستگاه لیزر

مراحل لیزر موهای زائد کدامند؟ و بهترین روش لیزر موهای زائد بدن چیست؟ و چگونه انجام می شود؟

Rate this post

مراحل لیزر موهای زائد کدامند؟

مراحل لیزر موهای زائد کدامند؟ و بهترین روش لیزر موهای زائد بدن چیست؟ و چگونه انجام می شود؟ این تمامی سوالاتی از که در این مقاله برای شما توضیح خواهیم داد و از مراحل هر کدام رونمایی خواهیم کرد. لیزر کردن موهای زائد باید طبق برنامه و قاعده آن انجام شود و با دستورالعملی که پزشک پوست و یا اپراتور لیزر برای شما تدارک دیده است، باید گام به گام جلو رفت.

مراحل لیزر موهای زائد شاید در یک پروسه و دوره یک ساله و شاید کمی کمتر باید طی شود تا نتایج مطلوب آن خود را نشان دهد و بتوان به آنچه که مد نظر است رسید. با لیزر کردن موهای زائد به صورت برنامه ریزی شده و اصولی این انتظار را می توان داشت که تا یک سال هیچ گونه مویی نمی تواند در محل لیزر شده بروید.

مراحل لیزر موهای زائد

مرحله اول یافتن بهترین کلینیک و مرکز تخصصی موهای زائد و سالن های زیبایی می باشد

در مرحله اول و در مراحل لیزر موهای زائد ما باید یک مرکز تخصصی موهای زائد و یا سالن های زیبایی را پیدا کنیم که در این زمینه مهارت و تحربه لازم را داشته باشند و بتوانند بیشترین تاثیر را در رفع موهای زائد ما داشته باشند. معمولاً این مراکز از بهترین دستگاه های لیزر مو در تنوع زیاد استفاده می کنند و می توانند نظر مشتریان خود را جلب نمایند.

بیشتر بخوانید..
چگونه عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد را بهبود ببخشیم؟ | راه های بهبود عملکرد رفع موهای زائد با لیزر

مرحله دوم برای لیزر مو مشاوره با پزشک پوست و مو می باشد

در مرحله اول و ابتدایی برای شروع کار لیزر موهای زائد باید نزد یک پزشک باتجربه و حاذق پوست و مو رفت تا با معاینه و مشورت ایشان نسبت به ادامه روند درمان و از بین بردن موهای زائد بدن اقدام نمود. یک پزشک خوب و کاربلد حتماً با بررسی هایی که از بدن زیباجو می کند نوع دستگاه مورد نیاز بدن را معرفی می کند و از آن استفاده می نماید.

شناخت نوع مو و پوست زیباجو یکی از تخصص های پزشک معالج می باشد که می تواند روند درمان و ار بین بردن موهای زائد بدن را تسریع بخشد. میزان حجم مو گستردگی آن نیز در زمان انجام دادن لیزر و پایان  آن می تواند تاثیر گذار باشد.

مرحله سوم آماده سازی و شیو موها(زدن موهای زائد با تیغ) قبل از لیزر درمانی می باشد

پس از مشاوره و تعیین نوع دستگاه لیزر که مناسب پوست و موی بیمار میباشد نوبت به شیو مو(زدن موهای زائد با تیغ) می باشد. موهای زائد هر چقدر کوتاه تر باشند نور لیزر آسانتر و سریع تر به فولیکول های مو می رسد و در نتیجه می توان از روند کار و انتظاراتی که در رفع موی زائد داریم زودتر به نتیجه رسید.

مرحله چهارم شروع لیزر کردن موهای زائد با برنامه و طرح ماهانه

در این مرحله و مراحل لیزر موهای زائد آغاز شده و در جلسه اول که شاید تا یک ساعت با توجه به محل لیزر به طول انجامد کار شروع می شود. در این مرحله و بعد جلسه اول زیباجو به مدت 6 هفته باید از جلسه اول بگذرد و دوره رشد و استراحت و انتقال و ریزش مو شروع و به اتمام برسد. در این شش هفته هیچ جلسه ی لیزری برگزاز نخواهد شد و پس از این دوره دوباره یک بار دیگر لیزر درمانی آغاز می شود و دوباره به مدت 6 هفته این کار تعطیل می گردد.

بیشتر بخوانید..
آشنایی با کاربردها و ویژگی های دیوایس لیزر مو جدید splendor x | لیزر مو جدید splendor x

این چرخه ممکن است 4 الی 6 بار یعنی از 4 تا 6 جلسه به طول انجامد تا پروسه لیزر درمانی کامل و به اتمام برسد.

مراحل لیزر موهای زائد

پیشنهاد می کنیم حتما مراحل لیزر مو را با حوصله و طی برنامه طرح ریزی شده به پایان ببرید

اگر میخواهید از نتایج لیزر کردن موهای زائد خود و یا در مجموع هر کاری را که شروع کرده اید با صبر و حوصله و گام به گام به پیش بروید تا از نتایج دلخواه آن لذت کافی را ببرید. پیشنهاد ما در زمینه لیزر کردن موهای زائد خود این است که حتماً تمامی مراحل لیزر موهای زائد خود را ادامه و در نهایت با برنامه ای که برای شما مدون شده است به پایان برسانید.

اگر حتی یک مرحله از لیزر کردن موهای زائد خود را به موقع و سر موعد وقت خودش انجام ندهید و وقفه بین آن  ایجاد شود ممکن است آن نتایج مد نظر حاصل نشود.

بهترین روش لیزر موهای بدن چیست و چگونه انجام می شود؟

بهترین روش لیزر موهای بدن استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد که بتواند بدون آسیب زدن به بدن برای تمامی تنوع پوست و مو کارایی داشته باشد و محدودیت در این زمینه نداشته باشد. این دستگاه های لیزر که جدیداً طراحی و ساخته شده اند می توانند در کمترین زمان و با کمترین مراجعه تمامی موهای زائد بدن را لیزر کنند و ار بین برند.

از دیگر امتیازاتی که یک دستگاه لیزر مو باید داشته باشد آسیب نزدن به بدن است. دستگاه های لیزر غیر تهاجمی که از فناوری هوای سرد استفاده می کنند می توانند برای کاربر مفید باشند و با ایجاد هوای سرد هنگام لیزر و تابانیدن آن به بدن می توانند از تاول زدن و سوختن و قرمز شدن پوست زیباجو جلوگیری نمایند.

بیشتر بخوانید..
آشنایی با بهترین انواع دیوایس لیزر جهت حذف موهای زائد بدن اورجینال که توانایی بالایی داشته باشد

این دستگاه ها تمامی مراحل لیزر موهای زائد بدن را رعایت کرده و می توانند کمک موثری هم به اپراتور در راحتی کار کردن با این دستگاه ها و هم برای زیباجو به علت داشتن نتایج خوب و مثبت در عملکرد می تواند داشته باشد.

مراحل لیزر موهای زائد

طول موج مناسب برای رفع موهای زائد چیست؟

در مراحل لیزر موهای زائد از دستگاه هایی که با طول موج 750 نانومتر بر ثانیه از خود متصاعد می کند می توان استفاده نمود و این دستگاه ها گزینه مناسبی برای لیزر کردن موهای زائد می باشند. این طول موج را می توان به طول موج مورد اطمینان و امن نام گذاری که که هم برای از بین بردن موهای زائد مناسب است و هم دارای ایمنی قابل قبولی برای بدن محسوب می شود.

طول موج دستگاه هایی که در محدوده امن هستند مثل الکساندرایت می تواند از نوع بهترین دستگاه های حال حاضر برای رفع موهای زائد بدن دانست. این دستگاه به عروس دستگاه های لیزر مو زائد بدن مشهور است می تواند برای انواع پوست و موها مورد استفاده واقع شود و برای آن برنامه مدونی گردآوری شده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا