دستگاه لیزر

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی بعلاوه قیمت ، مشخصات ، ویژگی ها و عملکرد پاکسازی و لیزر پوست

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی چیست؟ و طرز استفاده و عوارض و محاسن آن چیست؟

1.3/5 - (3 امتیاز)

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی چیست؟ یک دستگاه پاکسازی کننده پوست بعد از عمل پاکسازی اقدام به میکروب زدائی و رفع باکتری های فعال پوست که بعد از پاکسازی به سطح پوست آمده اند کمک می کند که از سطح پوست خارج و جمع آوری گردد.

این دستگاه با سیستم فرکانس با جریان بالا کار می کند و باعث می شود که امواج این دستگاه تا عمق پوست نفوذ کرده و باعث از بین رفتن سموم و باکتری های پوست گردد.

این دستگاه به علت استفاده از فرکانس بالا، مناسب حال پوست هایی است که التهاب زیادی دارند، و باعث فرو نشاندن این التهاب ها می شود.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی که به صورت اروگانومی و ضدآب ساخته شده است می توان به صورت پرتابل و قابل حمل بعد از شارژ برقی، در هر کجا و در هر شرایطی از این دستگاه استفاده نمود.

برای اطلاع از قیمت این دستگاه یا قیمت خرید دستگاه لیزر تیتانیوم و یا دیگر دستگاه های لیزر مو و پوست کافی است در قسمت تماس با ما در سایت ما با همکاران و کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید و از قیمت به روز تمامی دستگاه های لیزر باخبر شود.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

مشخصات دستگاه آبرسان هایفوکوئنسی چیست؟

این دستگاه تشکیل شده است یک دسته که از یک سر به برق وصل می شود و از طرف دیگر پروب های شیشه ای بر روی آن قرار می گیرند. بر روی بدنه این دستگاه دگمه هایی برای تنظیم درجه و افزایش شدت درجه و یا کم کردن پرتوها از آن استفاده نمود.

این دستگاه از چهار پروب به شکل های مختلف برای نقاط گوناگون بدن ساخته شده است و کاربردهای خاص خود را دارند. 1- پروپ شانه ای

2- پروب یو شکل

3– پروب گوی شکل

4- پروب سکه ای و تخت

پروب شانه ای

پروب شانه همانطور که از شکل و نام آن پیداست برای استفاده از آن برای مو و کف سر و رساندن مواد مغذی به انتهای ریشه مو سر استفاده فراوان می شود.

این پروب تاثیر زیادی در رشد و تقویت موی سر می شود و می توان مویی تقویت شده و ضخیم را با استفاده از این وسیله تجربه کرد.

پروب یو شکل

پروب یو شکل برای استفاده از این ابزار برای قسمت جلو و پشت گردن استفاده خوبی می شود و می توان آکنه های موجود در این قسمت از بدن را بهبود بخشید.

این وسیله می تواند در رفع میکروب ها و التهاب های ناشی از جوش های و التهابات پوستی و آکنه های قدیمی که بر روی گردن باقی مانده اند، مثمر ثمر باشد.

پروب گوی شکل

پروب گوی شکل که ابزاری مناسب برای اطراف بینی و دور چشم است، می تواند به بهبودی پف اطراف چشم و یا منافذ روی پوست بینی و یا خطوط  اطراف بینی کمک خوبی برای بهبودی آن بنماید.

پروپ سکه ای و تخت

به طور کلی از این پروب برای نواحی سطخح صاف و مسطح صورت دست و یا حتی کف سر استفاده های مناسبی می شود. این پروب برای افزایش جذب مواد مغذی در سطوح سطح صاف بدن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

روش استفاده از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی چگونه است؟

روش استفاده از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی بدین شکل است که در ابتدا یکی از پروب ها یا همان لوله های الکترود شیشه ای را بر روی دستگاه نصب می کنیم.

در ادامه با روشن کردن دکمه پاور این دستگاه و تنظیم این دستگاه بر روی درجه مورد نظر و قرار دادن پروب بر روی صورت و یا هر قسمت از بدن که مورد نظر است می توانیم از ماساژ دادن و استفاده از این دستگاه به بهبودی کامل برسیم.

در درون پروب های این دستگاه گاز آرگون یا نئون وجود دارد و با عبور الکتریسیته از این پروب ها پرتوهایی از نور آبی و یا قرمز حاصل می شود.

در اثر برخورد این نورها به اکسیژن معلق در هوا گاز ازن تشکیل می شود که این گاز خود خاصیت ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده دارد که می تواند پوست را پاکسازی کرده و از باکتری های مخرب تهی نماید.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

قیمت دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی چقدر است؟

قیمت دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی در برندهای مختلف قیمتی متفاوت دارند. قیمت های برای این دستگاه اتز کف قیمت 1،000،000 تومان شروع می شود و تا قیمت 1،800،000 تومان در بعضی از برندهای مطرح می رسد.

قیمت ها در بازار به علت نوسانات ارزی در حال افزایش است و قیمت ثابتی را نمی تواند در یک روز برای این دستگاه عنوان نمود.

قیمت های کنونی برای این دستگاه با توجه به رشد قیمت ارز و وارداتی بودن این دستگاه منطقی به نظر می رسد و میتوان با خرید این دستگاه از مزایا و محاسن خوبی که این دستگاه دارد استفاده نمود.

برای اطلاع از قیمت خرید این دستگاه و یا دستگاه های مشابه از جمله قیمت دستگاه لیزر مو زائد می توانید با کارشناسان ما قسمت در تماس با ما در سایت ما ارتباط برقرا رنمایید و از قیمت های بروز این دستگاه باخبر شوید.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

مزایای استفاده از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی چیست؟

از جمله مزایای استفاده از دستگاه دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی می توان به:

1- از بین بردن جوش های زیر پوستی و یا برگشت موهایی که در زیر پوست گیر افتاده اند و شکل نامناسبی به پوست داده اند.

2- با استفاده از فرکانس قوی و بالایی که این دستگاه دارد می توان آکنه های قدیمی سطح پوست را از بین برد.

3- اکسیژن رسانی و رساندن مواد مغذی به سطح پوست حتی به کف سر و ریشه های مو برای رشذد بهتر در کف سر.

4- افزایش گردش خود در لایه زیرین و درم پوست برای بازسازی و کلاژن سازی و بهبود پوست و رفع چین و چروک های صورت و اطراف چشم و بینی

5- رفع باکتری های مضر پوست و ایجاد پوستی صاف و عاری از میکروب

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی عوارض استفاده از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

استفاده از دستگاه‌های آبرسان با فرکانس بالا، مانند هایفرکوئنسی، مزایا و معایب خود را دارند. در زیر به برخی از عوارض استفاده از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی اشاره می‌کنیم:

1-حساسیت به نوسانات: دستگاه‌های آبرسان هایفرکوئنسی حساس به نوسانات و تغییرات در شبکه برق هستند. این ممکن است باعث ناپایداری عملکرد آنها شود و به تعطیلی یا خرابی آنها منجر شود.

2-نیاز به نگهداری منظم: دستگاه‌های هایفرکوئنسی نیاز به نگهداری منظم دارند تا عمر مفید آنها تضمین شود. اگر نگهداری به درستی انجام نشود، ممکن است با مشکلات فنی روبرو شوید.

3-تأثیرات جانبی: استفاده از فرکانس‌های بالا ممکن است تأثیرات جانبی نظیر ایجاد امواج الکترومغناطیسی مضر یا افزایش دما داخل محیط کار داشته باشد که ممکن است به سلامتی افراد آسیب برساند.

به علاوه، برای جلب فواید مناسب از دستگاه‌های آبرسان هایفرکوئنسی، نیاز به آموزش و آگاهی کافی در زمینه استفاده صحیح از آنها و بررسی دقیق نیازهای خود دارید.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

هایفرکوئنسی کف سر به چه شکلی با این دستگاه انجام می شود؟

یکی از جاهای متداول بدن که از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی مورد استفاده زیاد قرار می گیرد، کف سر است که می توان با این دستگاه مواد مغذی زیادی را روانه ریشه های مو نمود.

این دستگاه قادر خواهد بود چربی های کف سر را از بین برده و باعث افزایش گردش خود و رشد بیشتر و پر پشت تر موها گردد.

دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی

فوائد استفاده از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی چیست؟

از جمله فوائد استفاده از دستگاه آبرسان هایفرکوئنسی می توان به ضد عفونی کردن مناسب پوست، رفع منافذ باز پوست، کم کردن و کنترل چربی های کف سر و پوست اشاره نمود.

تغذیه و آبرسانی به لایه زیرین پوست، افزایش سرعت خونرسانی و متابولیسم پوست و اکسیژن سازی در لایه های درم پوست، با تولید گاز ازنی از دیگر فوائد این دستگاه است.

این دستگاه باعث ضد عفونی و گندزدایی در سطح پوست خواهد شد و در پایان با استفاده از این دستگاه رفع آکنه های قدیمی و جوشهای کهنه اتفاق می افتد.

بیشتر بخوانید..
قیمت دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا 2024 + خرید اقساطی کندلا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا