دستگاه لیزر

قیمت لیزر موهای زائد | برای از بین بردن موهای زائد کل بدن چقدر باید هزینه کرد؟

Rate this post

قیمت لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد برای نواحی مختلف بدن متفاوت است. قیمت های لیزر کردن موهای زائد، برای نقاط مختلف بدن متفاوت است و برای هر کدام از نقاط بدن قیمت مشخصی دارد. این قیمت برای از بین بردن موهای زائد مرد و زن فرق می کند و متفاوت است.

قیمت لیزر جاهای مختلف بدن قیمت خاص خود را دارد و بر اساس میزان وقتی که برای از بین بردن آن صرف می شود، و یا بر اساس پر پشت بودن موهای زائد بدن هر شخص متفاوت است. لیزر موهای زائد را باید در مراکز معتبر و در سالن های زیبایی شناخته شده انجام داد.

در بعضی از مراکز قیمت های پایینی برای انجام لیزر مو انجام می دهند و این مراکز به طور زیر زمینی کار می کنند. در این مراکز از دستگاه های لیزر مو غیر استاندارد استفاده می شود و ضررهای جبران ناپذیری ممکن است به زیباجو برسد.

قیمت لیزر موهای زائد

عوامل تاثیر گذار در قیمت لیزر موهای زائد چقدر است؟

از ممترین عواملی که در قیمت لیزر کردن موهای زائد بدن تاثیر زیادی دارد، می توان به استفاده از نوع دستگاه لیزر و یا مرد بودن و یا زن بودن فرد زیباجو و در نهایت مهارت و تجربه کادر درمانی و ناحیه مورد نظر برای لیزر کردن بستگی زیادی دارد.

استفاده از دستگاه های متفاوت لیزر قیمت های خاص خودش را دارد و هر کدام از این دستگاه ها که برای لیزر استفاده می شود بر اساس جدول قیمت ها متغییر است. مرد بودن و یا زن بودن فردی که می خواهد لیزر انجام دهد و نواحی مختلف این افراد نیز در قیمت تمام شده بسیار تاثیر گذار است.

بیشتر بخوانید..
چگونه عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد را بهبود ببخشیم؟ | راه های بهبود عملکرد رفع موهای زائد با لیزر

معمولاً قیمت لیزر موهای زائد بدن مردان در جاهای مختلف بدن به علت پر پشت بودن و ضخیم بودن آن از قیمت لیزر موهای زائد بدن زنان که موهای زائد کمتری در جاهای مختلف بدن خود نسبت به مردان دارند متفاوت خواهد بود.

رنگ مو و رنگ پوست نیز می تواند در اختلال قیمت لیزر کردن تاثیر زیادی داشته باشد. معمولاً رنگ پوست روشن و موهای تیره وقت و زمان کمتری را می برد و راحت تر از بین می روند. این رنگ پوست یکی از بهترین رنگ پوست ها و رنگ موها برای دستگاه ای حال حاضر می باشد.

اگر چه امروزه برای تمامی مدل های متنوع رنگ مو و پوست دستگاه های لیزر خاص خودش ساخته و مورد استفاده می گردد و جوابگو نیز بوده است اما لیزر بر روی موهای مشکی با رنگ پوست روشن را به بهترین وجه ممکن و با دقت زیادی از بین می برد.

قیمت لیزر موهای زائد

برای از بین بردن موهای زائد بدن به چند جلسه وقت نیاز است؟

برای از بین بردن موهای زائد بدن بستگی به نواحی مختلف بدن برای هر شخص دارد. معمولاً برای لیزر نواحی مختلف بدن از 4 جلسه تا 6 جلسه پیش بینی و برنامه ریزی می شود و این میزان برای هر فرد شاید یک الی دو جلسه در نوسان باشد و بیشتر شود و به طور معمول اپراتور و یا پزشک زیبایی پوست و مو سعی در برطرف نمودن موهای زائد تا شش جلسه را پیش بینی و انجام می دهد.

اگر زیباجو کل بدن خود را بخواهد لیزر کند این جلسات به مراتب بیشتر می شود و در قیمت لیزر موهای زائد نیز اثر می گذارد. شاید در این جا هم به نفع زیبا جو باشد و هم به نفع پزشک زیبایی پوست و مو که کل بدن یک شخص را لیزر کند.

بیشتر بخوانید..
بهترین مراکز جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ | بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد

به مراتب اگر کل بدن لیزر شود در مقایسه با مناطق کم و جزئی صرفه با لیزر کردن کل بدن باشد. خیلی این موارد را نمی دانند و اگر چه مبلغ بیشتری برای کل بدن باید پرداخت کرد اما اگر همین کارها را جز به جز و با فاصله زمانی متفاوت بخواهیم انجام بدهیم شاید تا دوبرابر بیشتر برای لیزر کردن باید هزینه نماییم.

قیمت لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه های لیزر بدن کدامند؟

بهترین دستگاه های لیزر بدن که امروزه در بازار موجود می باشند می توان به دستگاه لیزر مو الکساندرایت اشاره کرد. این دستگاه جزء اولین و بهترین دستگاه ای لیزر بدن هستند. در ادامه می توان به دستگاه لیزر مو زائد الکس دایود 2022 که از نوع بهترین ها در این زمینه هستند نام برد.

از دیگر دستگاه های لیزر با کیفیت می توان به دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم 2023 اشاره نمود که جزء بهترین ها در این زمینه هستند. دستگاه لیزر مو زائد پلاتینیوم پلاس نیز از جمله دستگاه های لیزر مو زائد می باشد که توانسته است در بین مشتزریان خود سری در سرها درآورد و پاسخ گوی نیاز مشتریان در از بین بردن موهای زائد باشد.

قیمت لیزر کل بدن خانم ها در سال 1402 چقدر است؟

قیمت لیزر موهای موهای زائد بدن در سال 1402 برای بانوان با دستگاه لیزر تیتانیوم 2023 مبلغی در حدود 1 میلیون تومان هزینه در بر دارد. این هزینه ها شامل نواحی کل صورت ، زیر بغل ، اطراف ناف و خط زیر ناف و مناطق بیکینی و دست و پاها می باشد. البته قبل از مراجعه به مراکز و سالن های زیبایی برای این که تورم به صورت روزانه می باشد می توانید از طریق تلفن قیمت را بپرسید و بعداً اقدام به مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید..
دستگاه پلاسما بیودرم چیست؟(5 عملکرد، مزایا، عوارض و قیمت )

قیمت لیزر موهای زائد1

قیمت لیزر کل بدن آقایان در سال 1402 چقدر است؟

قیمت لیزر کردن تمامی قسمت های مختلف بدن آقایان به علت ازدیاد موهای زائد در نواحی مختلف بدن از 1/5 میلیون شروع می شود. البته بستگی به استفاده از نوع دستگاه انتخابی توسط مشتری می تواند قیمت ها افزایشی و یا کاهشی باشد.

برای این که قیمت به روز و دقیقی داشته باشید لازم است که از طریق تلفنی و روزانه این قیمت را از کارشناسان مراکز زیبایی بپرسید و در ادامه مراجعه نمایید.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله موضوع اصلی ما قیمت لیزر موهای زائد بدن بود که به صورت کلی اشاره در خصوص قیمت های متفاوتی که برای آقایان و یا بانوان وجود داشت اعلام نمودیم. البته عوامل تاثیر گذار در این خصوص نیز اشاره ای شد و گفتیم که چه عواملی باعث افزایش و یا کاهشی شدن این قیمت ها می شود.

برای آن دسته از عزیزان سالن داران زیبایی که بدنبال دستگاه لیزر مو باکیفیت هستند می توانند ا ز طریق تلفن در قسمت تماس با ما در سایت با قیمت انواع دستگاه لیزر مو که ساخت شرکت ما می باشد و نمایندگی برند تیتانیوم نیز می باشیم قیمت های به روز را از ما بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا