دستگاه لیزر

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی) | لیزرکیوسوئیج بهترین دیوایس رفع تاتو و خالکوبی

Rate this post

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی)

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی)(Digital Q-Switch) برای استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ جهت رفع تاتو و خالکوبی ها که با استفاده از دو هندپیس از طول موج های 532 و 1064  می توان استفاده مفید و بهینه کرد.

این دستگاه که به عنوان پاک کننده و رفع تاتو و خالکوبی شناخته شده است توانسته است رضایتمندی حداکثری استفاده کنندگان را جلب نماید.این دستگاه مجهز به دو هندپیس می باشد که در جاهای مختلف بدن کاربرد وسیع و گسترده ای دارد.

با این دستگاه پیشرفته می توان هر خالکوبی و یا تاتویی را چه قدیمی باشد یا جدید و یا چه پررنگ و یا کم رنگ و در تنوع رنگ های مختلف را به صورت معجره آسایی پاک نمود و خیال مشتریان در این زمینه را آسوده می نماید.

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی)

 

راه های پاک کردن تاتو و خالکوبی با دیوایس لیزر کیوسوئیچ چگونه است؟

تنها دستگاهی که به صورت تخصصی و به صورت علمی و اختصاصی ساخته شده است همین دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال است که می تواند تمامی تاتوها با طیف وسیعی از رنگ ها را پاک نماید.

این دستگاه که در سالن های مجهز و باسابقه زیبایی و مکان هایی که برای پاک کردن تاتو و خالکوبی به صورت حرفه ای کار می کنند وجود دارد و می توان با مراجعه به این مراکز از خدمات این دستگاه استفاده نمود.

بیشتر بخوانید..
دستگاه دایود چیست و چه کاربردی دارد؟ | کاربردهای دستگاه دایود چیست و موارد استفاده آن کدامند؟

این دستگاه به علت قیمت بالایی که دارد به صرفه نیست که به صورت خانگی خریداری و استفاده شود هر چند که این دستگاه پرتابل است و وزن زیادی ندارد و حتی با چمدان نیز می توان آن را حمل کرد ولی مراکز بزرگ که در این شغل اشتغال دارند بیشتر از دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی) استفاده می کنند و مشتریان این دستگاه ها هستند.

آیا استفاده از دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال ایمن و بدون عوارض است؟

از آنجایی که شرکت سازنده این محصول از شرکت های پیشرو و قدیمی در زمینه ساخت دستگاه های لیزر مو از جمله دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی) می باشد تمامی موارد ایمنی و اینکه این دستگاه بدون عوارض و یا بی خطر باشد را رعایت نموده و از استانداردهای بین المللی غذا و داروی جهانی برخوردار است.

خیال تمامی استفاده کنندگان در این زمینه را راحت کرده و در این مورد امتحان خود را پس داده است.اکثریت استفاده کنندگان اذعان دارند که پس از استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارضی که برایشان مشکل ساز شده باشد را در خود ندیده اند و رضایت کامل در این زمینه را دارند.

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی)

نحوه کار با دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چگونه است؟

نحوه کار کردن با دستگاه کیوسوئیچ دیجیتال بدین شکل است که پس از راه اندازی دستگاه بر اساس نیاز بیمار و استفاده کننده تنظیم نمود.

با توجه به رنگ پوست و یا میزان بزرگی و کوچکی تتو و یا خالکوبی و یا پر رنگی و یا کمرنگی آن می توان از صفحه دیجیتال این دستگاه متغیرها را انتخاب و برنامه مد نظر با پوست و یا جا و محل تاتو و یا میزان بزرگی و یا کوچکی را با استفاده از این امکانی که در دستگاه وجود دارد را انتخاب نمود و با آن کار را شروع کرد.

بیشتر بخوانید..
آیا لیزر موهای زائد سبب ایجاد زخم می شود؟ | آیا لیزر موهای زائد باعث آسیب و عوارض می شود؟

این دستگاه که از دو هندپیس بهره می برد می توان یکی از هندپبس ها با توجه به نیاز بیمار، انتخاب نمود و با پدال زدن و قرار دادن هندپیس بر روی محل دقیق مورد نظر شات ها را بر روی محل دقیق تاتو بدن وارد کرد و از این دستگاه بهینه نمود.

البته برای آموزش طریقه استفاده از این دستگاه باید به مراکز ارائه دهنده این گونه آموزشگاه ها مراجعه نمود و مدرک مورد نظر را اخذ کرد.

هرچند که این دستگاه از نظر ایمنی و سلامتی استفاده کننده مورد تایید قرار گرفته است ولی اپراتور یا پزشکی که با این دستگاه بر روی بدن بیماران خود کار می کند نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و اگر اپراتور ناشی باشد و یا از آموزش های لازم برخوردار نباشد احتمال صدمه زدن به بیمار زیاد است.

از دیگر موارد استفاده از دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال چیست؟

اگر چه دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی) منحصراً تاکید بر پاک کردن تاتو و خالکوبی به صورت تخصصی ساخته شده است ولی در موارد مشابه از قبیل از بین بردن لک های صورت که به صورت مادر زادی وجود دارند.

برای ترمیم صورت و پاک کردن جای جوش ها و یا آکنه که در صورت و یا دیگر قسمت های بدن وجود دارند نیز از این دستگاه می توان استفاده نمود از این دستگاه برای پاک کردن عفونت های قارچی و یا قارچ ناخن و رفع کک و مک نیز کاربرد فراوانی دارد و مورد استفاده قرار می گیرد.

دیوایس لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی)

 

مراقبت های بعد از لیزر کردن با کیوسوئیچ دیجیتال

بعد از این که با دستگاه کیوسوئیچ دیجیتال عمل لیزر انجام شد یک سری مراقبت های بعد از عمل نیاز است که انجام شود و پزشک معالج این موارد را که عبارتست از:

بیشتر بخوانید..
3 فرق مهم و اساسی بین مزوتراپی و مزوژل در چیست؟ | پرتو طاهر

دوری کردن از نور مستقیم آفتاب و یا حمام نرفتن به مدت دو تا سه روز و همچنین استفاده از کرم های مرطوب کننده و عدم انجام فعالیت های ورزشی سنگین و عدم خاراندن محل لیزر از موادی است که پزشک معالج دستورات لازم برای انجام و یا منع انجام را خواهد داد.

چه کسانی می توانند و چه کسانی نمی توانند از این دستگاه استفاده نمایند؟

کسانی که مشکل بیماری های زمینه ندارند و همچنین مشکلات عفونی پوستی ندارند، می توانند تاتو و یا خالکوبی خود را با این دستگاه پاک کنند و مشکلی در زمینه استفاده از این دستگاه ندارند.

اما کسانی که مدام بدنشان تبخال می زند و یا خانم های باردار و یا افرادی که دارای بیماری زمینه ای هستند و یا کسانی که مشکلات مربوط به امراض پوستی هستند در این زمینه منع استفاده شده اند.

دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال(رفع تاتو و خالکوبی)

سخن پایانی

دستگاه لیزر کیوسوئیچ دیجیتال که یکی از دستگاه های پر طرفدار برای از بین بردن تاتو و خالکوبی و حتی برای رفع جای جوش و آکنه و یا برطرف کننده عفونت های قارچی و قارچ ناخن است و کاربرد زیادی در استفاده در این زمینه ها را دارد و این دستگاه تنها دستگاه تخصصی در این زمینه است که می توان در موارد ذکر شده دیگر نیز مورد بهره برداری نیز قرار گیرد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا