دستگاه لیزر

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس | قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

Rate this post

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس 

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس از جمله دستگاه هایی است که به روش ارسال امواج رادیویی در لایه زیرین پوست و تبدیل این امواج به گرما برای لیفت و جوانسازی پوست کاربرد دارد.دستگاه آر اف فرکشنال با استفاده از سوزن های ظریف و باریکی که اندازه قطر آن در حود 20 میکرون است می تواند تا حداکثر در عمق 3 میلیمتری پوست نفوذ کرده و امواج حاصله را به لایه دوم پوست فرستاده و باعث کلاژن سازی و کشیدگی پوست گردد.

این دستگاه که دارای سیستم خنک کننده است و بدون عوارض و سوختگی کار می کند، می تواند اثرات گرمایی وارده به پوست را از بین برده و بیمار احساس سوزش و یا دردی هنگام لیفت پوست نداشته باشد.این دستگاه از سوزن های ظریف و خیلی ریزی در حد میکرون که از انرژی RF که با ارسال امواج رادیویی که در لایه های زیرین پوست می فرستد، باعث ایجاد گرمایی در حد 38 درجه تا 44 درجه سانتی گراد گردد و بر اساس نیاز پوست مورد نظر، تنظیم و استفاده گردد.

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس | قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

قیمت دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس با توجه به نوسانات بازار و نرخ های متفاوت ارزی به صورت روزانه تغییر دارد و نمی توان قیمت مشخص و ثابتی در این زمینه عنوان نمود.برای اینکه با قیمت روز این دستگاه و یا قیمت دستگاهای مشابه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس مطلع شوید باید با کارشناسان و مشاورین ما در قسمت تماس با ما در سایت تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید..
معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی | برای جوان سازی پوست از چه دستگاه هایی استفاده نماییم؟

مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس

مشخصات دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلیتنگ زئوس که از سوزن های ریزی در حد میکرون سود می برد می تواندبه عمق 1 الی 3 میلیمیتری پوست نفوذ کرده و با گرمای حاصله با استفاده از امواح رادیویی به کلاژن سازی و لیفت پوست و سفت شدن پوست کمک بزرگی بنماید.این دستگاه از پکیج های متنوع خنک کننده متنوعی استفاده می کند و از امواج 5 مگاهرتز فرکانس سود می برد.استفاده از روش میکرونیدلینگ بدون درد و سوزش و هیچ گونه عوارض تهاجمی و ناراحت کننده ندارد.

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس | قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

ویژگی های دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زنوس

از ویژگی های منحصر به فردی که برای این دستگاه می توان عنوان کرد استفاده برای تمام تیپ های پوستی و همچنین بی ضرر بودن و غیر تهاجمی بودن و داشتن قابلیت تنظیم عمق ارسال امواج و کنترل دمایی و گرمایی برای انواع پوست ها می باشد.این دستگاه قابلیت حمل آسان و پرتابل بودن و راحتی و سهولت در کار کردن با این دستگاه و عدم داشتن ممنوعیت بعد از عمل با این دستگاه بدین صورت که هیچ گونه دستورالعمل منع و یا پرهیز و یا دوران نقاهتی در بعد از استفاده وجود ندارد.

این دستگاه از پکیج خنک کننده متنوعی استفاده می کند که در حال انجام استفاده از این دستگاه هیچ گونه درد و یا حالت آزار دهنده ای فرد دچار نمی شود و بالعکس پس از درمان احساس خوشایندی به فرد استفاده کننده می دهد.

 

بیشترین کاربرد و موارد استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس چیست؟

بیشترین موارد و کاربرد استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس برای جوانسازی و لیفت پوست و برطرف کردن پف دور چشم و برطرف نمودن افتادگی پشت پلک می باشد. از این دستگاه استفاده های متعدد دیگری از از جمله اصلاح خط خنده و یا رفع خط دور دهان و برطرف نمودن غبغب زیر چانه و گلو، کوچک سازی منافذ باز پوست و درمان اثر جوش و آکنه و یا جای بخیه زخم های جراحی از دیگر موارد استفاده از این دستگاه می باشد.

بیشتر بخوانید..
لیزر الکساندرایت گرویتی چیست؟ | قیمت لیزر گرویتی چقدر است؟

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس | قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ دارای چه قسمت هایی است و از چه اجرایی تشکیل شده است؟

این دستگال از دو هندل مخصوص و نیدلینگ و فرکشنال سود می برد وهمچنین از دو کاتریج جداگانه 29 پین و 49 پین که دارای ظرفیتی نامحدود برای استفاده برای افراد مختلف می باشد.از دستگاه دارای هندل قطب منفی نیز هست که قدرت امواج را تقویت می کند.از دیگر اجزا این دستگاه می توان به استفاده از پدال شات زنی و ال سی دی رنگی 10.5 اینچی برای استفاده در تنظیمات دستگاه که قابلیت تاچ و لمسی دارد.این دستگاه دارای کولینگ 10- درجه برای کم کردن عوارض ناشی از سوختگی و یا درد در بیماران می باشد.

مزایای استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ چیست؟

از مزایای استفاده از این دستگاه می توان به زود به نتیجه رسیدن درمان و عدم نیاز به دوران نقاحت و یا بی ضرر بودن و بدون آسیب و غیر تهاجمی بودن آن نام برد.این دستگاه می تواند در کمترین زمان ممکن بیشترین نتیجه را برای بیماران خود داشته باشد و چون این دستگاه لیزر نیست و فقط امواج رادیویی را به لایه های مختلف پوست می فرستد می تواند اثر بخشی زود هنگام و لیفت پوست و جوانسازی را در همان جلسات اولیه مشاهده نمود.

 

 

مراقبت های بعد از عمل با دستگاه آر اف فرکشنال چیست؟

استفاده از این دستگاه به علت بی عرضه بودن نیاز به هیچ گونه مراقبت بعد از عمل و یا دوران نقاهت ندارد و در کمترین زمان ممکن فرد می تواند بعد از انجام لیفت پوست و یا جوانسازی و رفع جای جوش و یا اسکار به زندگی روزمره خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید..
درمان پسوریازیس با لیزر اگزایمر چگونه انجام می شود؟ | آیا درمان قطعی پسوریاریس با لیزر اگزایمر شدنی است؟

معرفی دستگاه آر اف فرکشنال میکرونیدلینگ زئوس | قیمت بهترین دستگاه لیفت و جوانسازی پوست

موارد منع و عدم استفاده از دستگاه آر اف فرکشنال برای چه افرادی است؟ و استفاده برای چه کسانی منع شده است؟

از موارد و یا افرادی که برای استفاده از این دستگاه منع شده اند و نباید از این دستگاه استفاده نمایند بانوان باردار و یا شیرده تا زمان پایان بارداری و شیردهی نباید از این دستگاه استفاده نمایند.همچنین افرادی که دارای بیماری هایی مثل دیابت و یا بیماری پوستی که در حال درمان آن هستند نیز نباید از این دستگاه استفاده نمایند.افرادی که التهابات پوستی دارند و یا اینکه درای بیماری های زمینه ای هستند نیز از استفاده منع شده اند.

 

توصیه پایانی

توصیه ما به شما ایناست که قبل از خرید هر چیزی و یا هر دستگاهی با اهل فن و یا کارشناس مرتبط با آن وسیله ای که می خواهید خرید کنید حتماً مشورت و مشاوره داشته باشد.شما عزیزان میتوانید با مراجعه به قسمت تماس با ما در سایت ما از مشاوره های رایگان کارشناسان ما در زمینه خرید اقساطی دستگاه لیزر مو استفاده نمایید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا