دستگاه لیزر

دستگاه لیزر IPL-Medilite | خصوصیات و ویژگی ها و مزیت های دستگاه IPL-Medilite چیست؟

Rate this post

دستگاه لیزر IPL-Medilite

دستگاه لیزر IPL-Medilite که از سه هندپیس دستی برای لیزر کردن موهای زائد سود می برد این دستگاه دارای طول موج بدون فیلتر بین 400 تا 1200 نانومتر می باشد که از یک سیتم نوری پالسی شدید از خود نور ساطع می کند.مدل کامل این دستگاه medilite 5مدل ipl shr که اس اچ آر نمایانگر قدرت این دستگاه برای از بین بردن موهای زائد می باشد.

این دستگاه پر قدرت توانایی از بین بردن تمامی موهای زائد بدن را دارا می باشد و از منبع نوری که از یک لامپ زنون پر قدرت نیرو می گیرد که حرارت نوری در لایه اپیدرمی پوست نفوذ کرده و ریشه فولکو ل های مویی را می سوزاند و از بین می برد

این دستگاه به علت دارا بودن امکانات هوای سرد در هنگام لیزر کردن هیچ گونه آسیب و یا حرکت تهاجمی به پوست وارد نمی کند و در واقع استفاده کنندگان از عدم داشتن عارضه خاصی رضایت کامل از عملکرد این دستگاه را داشته اند و آن را بی خطر توصیف کرده و پس از انجام لیزر درمانی برای موهای زائد خود نیازی به استراحت و تعلیق کارهای خود ندارند و روز بعد از لیزر می توانند به کارهای روزمره خود برسند.

از این دستگاه برای جوان سازی پوست و رفع جای جوش و لک صورت استفاده گسترده ای می شود هندپیس این دستگاه در ثانیه می تواند 10 شات بر روی پوست بیمار بتاباند و فضای بیشتر و گسترده ای را برای درمان می توان در یک مرحله انجام و استفاده کرد.

دستگاه لیزر IPL-Medilite

 

فهرست

بیشتر بخوانید..
هر آنچه که در خصوص عمل لیزر پوست و نکات مهمی که باید بدانید | نکات کلیدی و مهم لیزر پوست

ویژگی های دستگاه لیزر IPL-Medilite چیست؟

ویژگی های دستگاه لیزر IPL-Medilite به علت امکان استفاده از سری بزرگ تر می تواند فضای بیشتری را در یک زمان واحد شات کند و موهای آن ناحیه را از بین ببرد.قابلیت استفاده برای تمام رنگ پوست ها و تمام رنگ موها.

استفاده از شات بالا در هر ثانیه.استفاده از سیستم خنک کننده بسیار قوی جهت از بین بردن درد و سوزش ناشی از لیزر کردن پوست.جذب مناسب رنگدانه ای مختلف که این قابلیت تنها در این دستگاه مشاهده و به ثبت رسیده است و نفوذ خیلی زیاد در ملانین مو.

دستگاه لیزر IPL-Medilite چه کاربردی دارد؟

1- از بین بردن چین و چروک های پوست

2- درمان ضایعات عروقی و لک و کک و مک

3-  برای جوان سازی پوست و رفع آکنه و ضایعات عروقی

4- حذف رنگدانه های پوستی

برای این که بتوانیم بیشترین بهره را از این دستگاه ببریم روز قبل از لیزر باید مواردی را رعایت کنیم از جمله این موراد اصلاح نکردن مو توسط وکس و یا کرم های موبر و یا اپیلاسیون که موها را ریشه کن می کند و لیزر دستگاه نمی تواند به ریشه مو دسترسی داشت باشد.

استفاده از تیغ برای اصلاح، یک روز قبل از لیزر مشکل ندارد و کمک کننده نیز می باشد این برای کسانی است که موهای زائدشان زود رشد می کند و اگر کسی موهای زائدش دیر به دیر رشد می کند سه روز قبل از لیزر درمانی باید با تیغ اصلاح کند.

آیا کلینیک های معتبر از دستگاه لیزر IPL-Medilite استفاده می کنند؟

اغلب کلینیک های معتبر به این جمع بندی رسیده اند که حتماً باید یک دستگاه لیزر IPL-Medilite در مطب و کلینیک خود داشته باشند تا بتوانند خدمات بهتری به مشتریان خود بدهند.مشتریان زیادی هستند که به دنبال لیزر کردن موهای زائد خود با این دستگاه هستند.

بیشتر بخوانید..
قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان چقدر هزینه دارد؟ 7 جلسه

چون این دستگاه عارضه خاصی ندارد و در اندک زمانی به علت استفاده از طول موج های متفاوت این دستگاه می توان بیشترین کیفیت و کمترین زمان را با این دستگاه به ثبت رساند.اغلب کلینیک های معتبر به علت درخواست مشتریان خود خواستار خرید دستگاه لیزر مو IPL-Medilite هستند.

این دستگاه به علت قیمت مناسبی که دارد در اندک زمان کوتاهی می تواند پول هزینه شده برای خرید این دستگاه را برگرداند و به همین دلیل این دستگاه سود دهی خوبی برای کارفرمایانی که این دستگاه را خریداری کرده اند دارد.

دستگاه لیزر IPL-Medilite

بهترین اندازه موهای زائد برای لیزر کردن برای دستگاه لیزر IPL-Medilite چقدر است؟

بهترین اندازه موهای زائد برای لیزر کردن برای دستگاه لیزر IPL-Medilite به میزان یک میلی متر است و اگر این اندازه به دو میلیمتر برسد کارایی نور لیزر به هدر رفته و قدرت و سرعت عمل کار به نصف کاهش می یابد و در عمل زمان بیشتر و تابش بیشتری نیاز است.

ممکن است پوست با نگه داشتن زیاد لیزر در یک فضای محدود آسیب ببیند و مشتری نیز رضایت کافی به علت زمانبر بودن لیزر موهای زائد خود نداشته باشد پس باید این مسئله مهم را به خاطر داشته باشیم که اندازه موهایی که قرار است لیزر شوند از یک میلیمتر بیشتر نباشد.

دستگاه لیزر IPL-Medilite را از کجا بخریم؟

دستگاه لیزر IPL-Medilite را باید از فروشگاه ها و جاهای معتبر و نمایندگی های این دستگاه خریداری نمود.چون نمایندگی های این دستگاه ها ضمانت نامه یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله برای دستگاه های معتبر ارائه می کنند و اگر دستگاه به مشکل خاصی بربخورد پاسخگوی خرابی ها و یا پاسخگوی تعمیرات احتمالی خواهند بود.

بیشتر بخوانید..
آیا بیماری ملاسمای صورت را می توان با لیزر درمان کرد؟ | بهترین لیزر برای رفع ملاسمای صورت

این دستگاه به علت استاندارد بودن می تواند سالیان زیادی برای کسانی که این دستگاه را خریداری نموده اند کار کند و سود خوبی برای این گونه کلینیک ها داشته باشد.

دستگاه لیزر IPL-Medilite

 

 

جمع بندی و خلاصه مطالب

در خصوص دستگاه لیزر IPL-Medilite گفتیم که یکی از بهترین دستگاه های لیزر می باشد که بیشترین شات در یک ثانیه را دارد و به ثبت رسیده است این دستگاه که از سه هندپیس دستی سود می برد می تواند منطقه وسیعی از بدن را مورد تهاجم و بمباران شات های خود بر روی فولیکول های موهای زائد بدن داشته باشد.

از نتایج خوب و مثبتی سود می برد. این دستگاه با استفاده از امکانات هوای سرد بر روی منطقه مورد لیزر توانسته است عوارض و عوامل تهاجمی را به حداقل رسانده و حس خوبی برای استفاده کننده از این دستگاه به ارمغان بیاورد.

گفتیم که استفاده از این دستگاه می توان برای جوان سازی پوست و همچنین رفع چین و چروک ها و آکنه و رفع ضایعات عروقی و از بین بردن لک و کک و مک استفاده گسترده مفیدی نمود و در ادامه اشاره کردیم برای خرید دستگاه لیزر IPL-Medilite باید از مراکز و نمایندگی های معتبر این دستگاه خرید کرد تا بتوان از ضمانت نامه و همچنین خدمات ده ساله پس از فروش این کمپانی استفاده نمود و هم دستگاه فیک و قلابی را به جای دستگاه اصلی به ما نفروشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا