دستگاه لیزر

بهترین مراکز جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ | بهترین کلینیک های لیزر موهای زائد

Rate this post

بهترین مراکز جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ

بهترین مراکز جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ .برای درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر بایستی مراقبت ها و فن های متمایزی را بکار برد. علت اینکه خطر لیزر کردن موهای ناخواسته که بر روی پوست هایی با طیف تیره واقع شده بیشتر است این است که ملانین پوست هم معمولا مشابه رنگدانه های مورد هدف تحت الشعاع لیزر واقع می شوند.

بدین جهت فوکوس لیزر بر روی مو در این حالت تا حدودی با مشکل مواجه می شود. افزون بر اینکه موهای بدن اشخاصی که دارای پوست تیره در قیاس با اشخاصی که پوست روشن دارند خیلی ضخیم تر هستند، بدین علت برای نابودی موهای زائد بایستی لیزر با طول موج بیشتری بر روی موها ساطع شود تا عملیات از بین بردن موهای زائد با موفقیت هرچه تمام تر انجام گیرد.

با ملاحظه بر کلیه مسائلی که تا اینجا بیان شد این نکته بسیار حائز اهمیت است که مراجعه کنندگان بایستی پیش از رجوع به کلینیک نخست وارسی نمایند که آیا کلینیک مد نظر قابلیت این را دارد که با توجه به ویژگی های پوست و موی اشخاص برنامه درمانی ویژه ای را به آنها ارائه دهد یا اینکه با بکارگیری از یک نسخه روزانه و مشابه نسبت به برطرف نمودن موهای زائد کلیه اشخاص مبادرت می نماید

در بعضی از کلینیک ها، متخصصان با استفاده از لیزر های قوی سعی دارند تا موهای زائد پوست های تیره را رفع نمایند و اگر شگرد مطلوب جهت این عمل صورت نگیرد این مسئله امکان دارد منتهی به سوختگی پوست مراجعه کننده شود.

بیشتر بخوانید..
چگونه عملکرد لیزر برای رفع موهای زائد را بهبود ببخشیم؟ | راه های بهبود عملکرد رفع موهای زائد با لیزر

با این حال نسل نوینی از لیزر به بازار وارد شده است که قابلیت متمرکز کردن نور با فرکانس های متنوع روی پوست را دارد و با بکارگیری از آنها می توان موهای زائد اشخاص با پوست تیره را رفع نماید.

این نوع لیزر ها می توانند رنگ موها را از رنگ پوست تشخیص دهند و نور را بر روی ملانین موهای زائد متمرکز نمایند و بدین صورت به شکل کاملا مطمئن و اثربخش موهای ناخواسته را از روی پوست تیره رفع نمایند. این نسل از لیزر ها می توانند فرایند درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ را با دقت خیلی بیشتری انجام دهند و خطر صدمه به پوست مراجعه کنندگان را به کمترین حد ممکن برسانند.

بهترین ترین مراکز جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ

بهترین دستگاه لیزر برای درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ

برای درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ توسط لیزر بایستی به این مسئله دقت کرد که هر چه میزان تیرگی پوست بیشتر باشد در این صورت پرتوی بیشتری را به خود جذب می کند و مانع رسیدن حجم زیادی از پرتوها به سلول های بنیادی میشود.

بدین منظور لیزر هایی که برای پوست های روشن اثربخش هستند هیچ اثری بر روی پوست های تیره ندارند. چرا که در حقیقت پرتو ها به جای اینکه بر روی فولیکول مو فوکوس نمایند جذب پوست می شوند.

این پرتوها باید جذب سلول های بنیادی شوند تا تاثیر گذاری مطلوب و بیشتری داشته باشند و ضمنا پوست به علت جذب لیزر دچار صدمه و سوختگی نشود. در این صورت بهترین لیزر برای درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ اقسام لیزر های الکساندرایت می باشد که متناسب با پوست تیره و موهای ضخیم طرح ریزی شده است.

بیشتر بخوانید..
قیمت لیزر موهای زائد ویژه بدن آقایان چقدر هزینه دارد؟ 7 جلسه

نوین ترین لیزر جهت رفع موهای زائد که تحولی عظیم در فناوری لیزر موهای زائد بود، به وسیله موسسه ایتالیایی ارائه شد. این لیزر در دو دوره ایجاد شد. نسل اول به نام موتوس AX و دومین نسل که نوین ترین نسل لیزر به شمار می رود موتوس AY نام دارد.

•موتوس ax

این نوع لیزر معمولا با فرکانس 755 نانومتر کار می کند و بدون درد و ناراحتی با حداقل عوارض احتمالی صورت می گیرد. از عمده ترین فواید لیزر نوع موتوس ax، این است که می توان از آن برای انواع طیف پوستی روشن تا تیره استفاده نمود. این نوع لیزر برای موهای کرکی و روشن تا ضخیم ترین آن کاربرد دارد.

•موتوس ay

یکی از مدرن ترین و بهترین لیزر برای درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ،دستگاه لیزر موتوس است که این نوع لیزر معمولا بدون درد و بدون احتیاج به ژل، موهای ناخواسته و زائد را با بیشترین سرعت نابود می کند. فرکانس آن ۷۵۵ نانومتر و تجهیز شده به سامانه کولینگ است که جهت خنک نمودن پوست، کم کردن درد، ناراحتی و سوزش استفاده می شود. تا ۹۰٪ موهای کرکی و روشن تا تیره و ضخیم با این سیستم برطرف می شوند.

مراقبت از محل لیزر بعد از درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ

همانطور که مستحضر هستید جنس پوست اشخاص مختلف کاملا با هم تفاوت دارند و با توجه به نوع پوست مراقبت از محل مورد نظر پس از لیزر هم متمایز است. بعد از لیزر جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ بایستی مراقبت های زیر را انجام داد:

بیشتر بخوانید..
تعمیرات دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چگونه انجام می شود؟ | مراکز خدمات پس از فروش دستگاه الکساندرایت کندلا

•مسلما بایستی پس از لیزر به صورت پیاپی و مستمر ،از کرم ضد آفتاب به ویژه در فصول گرم مانند تابستان به علت خشکی و گرمای هوا استفاده کرد.

•اگر کل پوست صورت لیزر شده باشد لایه محافظی بر روی پوست می گذارند که یک الی ۲۱ روز بایستی بر روی پوست صورت بماند.این کار باعث حفاظت پوست شخص در مقابل نور خورشید و پرتوهای دیگر میشود.

•امکان دارد پس از انجام این روش ترشحات زرد رنگی از محل لیزر شده بیرون بیاید به هیچ عنوان نگران نشوید چون این حالت طبیعی میباشد. با گذشت زمان پوست آن قسمت از بدن که لیزر شده است، حالت پوسته پوسته شده و به این صورت ترمیم می شود.

بهترین ترین مراکز جهت درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ

 

نتیجه گیری

قبل از لیزر موهای ناخواسته و زائد، بایستی حتما تیپ پوستی خود را بشناسید چرا که نوع رنگ پوست در برآیند حاصل از لیزر تاثیر گذار است. افرادی که برای درمان موهای زائد پوست های تیره رنگ به کلینیک ها رجوع می کنند بایستی لیزر الکساندرایت را انتخاب کنند چون مختص همه نوع طیف پوستی می باشد.

مطلوب ترین سیستم لیزر موهای ناخواسته جهت پوست های تیره موتوس ay است که دارای دو فرکانس لیزر ان دی یاگ و الکس میباشد. این نوع لیزر حدود ۸۰ الی ۹۰% موهای زائد را برطرف می کند . پرتوهای دی یاگ و الکس که در آن به کار رفته اند، سبب جوانسازی پوست و هم اینکه از خشن شدن پوست پس از عمل لیزر ممانعت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا