دستگاه لیزر

دستگاه ای پی ال اس اچ ار 650 (IPL SHR 650) چگونه دستگاهی است؟ | مشخصات و کاربردها

Rate this post

دستگاه ای پی ال اس اچ ار 650 (IPL SHR 650) چگونه دستگاهی است؟

دستگاه ای پی ال اس اچ ار 650 (IPL SHR 650) دستگاهی است که از روش ای پی ال که به معنی سیستم های شدید نوری پالسی و اس اچ ار به معنی انرژی پایین با توان توسط و سرعت تکرار بالا می باشد. با استفاده از این تکنولوژی که از تابش لامپ های زنونی با گرمای شدید بر پوست بهره می برد که البته با تلفیق سیستم اس اچ آر در حقیقت دو منظوره می توان از این دستگاه بهره برد.

این دستگاه طول موجی در حدود 640 الی 950 نانومتر دارد که دستگاه با توان نرمال متوسط رو به بالا و با کیفیت محسوب می شود.

خیلی ها دستگاه ای پی ال را به عنوان یک دستگاه لیزر می شناسند که در حقیقت این دستگاه اگر چه کارایی شبیه به دستگاه لیزر دارد و باعث از بین رفتن موهای زائد می شود، ولی در حقیقت دستگاه لیزر نیست.

دستگاه ای پی ال با استفاده از نور زنون لامپ های پر قدرت خود، باعث گرم شدن پوست و  لیفت و جوانسازی در کنار از بین بردن موهای زائد بدن می شود.

این دستگاه ساخت شرکت مداپلو در کشور چین می باشد. تمامی قطعات اصلی این دستگاه در کشور امریکا تولید می شود و در شرکت مداپلو در کشور چین مونتاژ و سر هم بندی می شود. کیفیت این قطعات یکی از بهترین و دارای استاندار بین المللی می باشد.

دستگاه ای پی ال اس اچ ار

فهرست

بیشتر بخوانید..
آیا لیزر موهای زائد سبب ایجاد زخم می شود؟ | آیا لیزر موهای زائد باعث آسیب و عوارض می شود؟

دستگاه ای پی ال اس اچ ار چیست؟

این دستگاه ار نوعی از ارسال شدید نور پالسی از لامپ های زنون و پرقدرت بعلاوه ارسال سرعت تکرار شوند با استفاده از تکنولوژی اس اچ آر است. از این دستگاه برای درمان بعضی از عارضه های پوستی و گاهاً برای از بین بردن موهای زائد بدن استفاده می شود.

با استفاده از سیستم ای پی ال می توان به خوبی چین و چروک های پوست و همچنین درمان انواع لکه های پوستی و جوانسازی پوست را شاهد بود.

گرمای حاصله با استفاده از فیلترهایی که سر راه هندپیس های این دستگاه قرار می گیرد، قابل تنظیم است و می تواند به خوبی مراحل انجام رفع هر نوع چروک پوستی را برطرف نماید.

سیستم ای پی ال به انتشار یک باره انرژی و نور خود شاید در زیباجو کمی احساس سوزش بر روی بدن خود کنند. البته این درد و سوزش آن قدری نیست که برای استفاده کننده ایجاد مزاحمت و یا سوزش شدید داشته باشد. این سوزش که در حد کم است بعد از مدت خیلی کوتاه از بین می رود.

مزایای استفاده از دستگاه ای پی ال اس اچ ار

از مزیت هایی که برای این دستگاه متصور است این است که در هر ثانیه قدرت شلیک ده شات را دارد. این دستگاه با کمک گرفتن از سیستم اس اچ ار توانمندی خود را برای از بین بردن موهای زائد بدن دوچندان کرده و توانسته است به قابلیت فراوانی دست یابد.

این دستگاه نسبت به دستگاه های لیزر مو زائد مشابه نفوذ پذیری بیشتری دارد و به عمق محل مورد نظر که ریشه مو یا پیاز مو است، دسترسی بیشتری دارد. این دستگاه به علت پالس های یکنواختی که دارد، بی خطر و ریسک پذیری کمتری نسبت به دستگاه های مشابه دارد.

بیشتر بخوانید..
معرفی بهترین دستگاه های جوان سازی | برای جوان سازی پوست از چه دستگاه هایی استفاده نماییم؟

از این دستگاه برای تمامی تنوع پوستی حتی پوست های تیره و متمایل به سیاه می توان استفاده بهینه و خوبی نمود. از این دستگاه به علت داشتن سیستم کلدینگ و خنک کننده قوی، می توان اطمینان از سوزش کم و درد محدود در استفاده کنندگان داشت.

دستگاه ای پی ال اس اچ ار

عملکرد دستگاه ای پی ال اس اچ ار

از عملکرد این دستگاه این را می توان عنوان کرد که تمامی تیپ پوست ها از این دستگاه می توانند استفاده کنند. حتی پوست های تیره و سبزه محدودیتی در استفاده از این دستگاه ندارند.

این دست گاه با امواج کوتاه و متوسط رو به بالایی که دارد از ایمن ترین دستگاه های لیزر مو زائد می باشد. این دستگاه کارایی همانند دستگاه لیزر مو زائد تیتانیوم پلاس 2022 دارد و می توان از این دستگاه برای تمامی افراد بدون محدودیت استفاده نمود.

مشخصات فنی دستگاه ای پی ال اس اچ ار

مشخصات این دستگاه از دو دو هندپیس IPL SHR و EPL بهره می برد. این دستگاه از پنج فیلتر در سایزهای 420/510/560/610 و 610 الی 1200 استفاده می کند. این دستگاه از پاور 1200 وات استفاده می برد. این دستگاه دارای وزن 48 کیلو گرمی می باشد. این دستگاه دارای سیستم کلدینک های سرد همراه با آب می باشد.

دستگاه ای پی ال اس اچ ار

سیستم کلدینگ دستگاه ای پی ال اس اچ ار  چگونه کار می کند؟

سیستم کلدینگ این دستگاه  با توجه به استفاده های خیلی زیادی که از این دستگاه می شود مورد قابل قبول خیلی از مصرف کنندگان واقع شده است.  این دستگاه از سیستم هوای سرد با استفاده از سیستم آبرسانی می تواند برای استفاده کننده مزایای زیادی داشته باشد.

بیشتر بخوانید..
دستگاه لیزر IPL-Medilite | خصوصیات و ویژگی ها و مزیت های دستگاه IPL-Medilite چیست؟

این سیستم می تواند باعث از بین رفتن سوزش و یا درد در هنگام استفاده از دستگاه ای پی ال اس اچ ار شود.

تعداد جلسات مورد نیاز برای استفاده از دستگاه ای پی ال اس اچ ار

برای استفاده از این دستگاه برای 4 الی 6 جلسه در فواصل بین 4 هفته ای ضروری به نظر می رسد. البته حجم مورد استفاده از بدن که نیاز به لیزر شدن دارد نیز در مدت زمان صرف شده تاثیر گذار است و می تواند این زمان را کم و یا زیاد کند.

دستگاه ای پی ال اس اچ ار

عواض استفاده از دستگاه ای پی ال چیست؟

عوارض استفاده از این دستگاه ار در حد خیلی کمی احتمال قرمز شدن و یا سوزش در هنگام استفاده از این دستگاه ممکن است اتفاق بیافتد. تاکنون عوارض خاص نگران کننده ای در استفاده از این دستگاه مشاهده نشده است و جایی نیز ثبت نگردیده است.

این دستگاه جزء بهترین نوع دستگاه ها از نظر ایمنی و کیفیت می باشد. سلامتی زیباجو در استفاده از این دستگاه تضمین شده است و هیچ گونه نگرانی در خصوص لیزر موهای زائد و یا بر طرف نمودن چین و چروک و لک های خورشیدی و یا مادر زادی نباید داشته باشیم.

در پایان این مقاله یادآور می شویم که اگر نیاز به مشاوره رایگان و یا سوالاتی در خصوص قیمت انواع دستگاه های لیزر موهای زائد از جمله قیمت دستگاه لیزر مو پلاتینیوم داشته باشید می توانید با تماس با ما از مشاوره با کارشناسان ما بهره مند شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا